Perfect!!!

Ik ben vandaag in 1x geslaagd dankzij Roy Hij leerde me alles op een goede en leerzame manier en de rijlessen waren altijd gezellig Zeker een aanrader voor andere mensen! Ik wil Roy bedanken voor alle geduld dat hij had en ik beveel iedereen deze rijschool aan en vooral Roy!

Veli scooter

Zonder de hulp en uitleg van Veli had ik het niet gered. Top uitleg en Top instructeur. Zeer en zeker aanbevolen.

Geweldige rijsschool! Intensieve dag maar Veli heeft me er doorheen gesleurd, alles goed uitgelegd. Raad het iedereen aan :)

Ik heb erg veel geleerd, ondanks dat ik dingen niet in 1x oppakte werd de tijd genomen om mij dit zo goed mogelijk uit te leggen en te leren. Ik voelde me altijd erg comfortabel en kon over alles vragen! Supergoede rijschool/rijleraar die de tijd voor je neemt en je goed en veilig wilt laten rijden :)

Echt top ! Ik kwam midden in het lessen bij Mandy en zij heeft mij echt veel meegebracht en is heel geduldig geweest. Daardoor ben ik vandaag in 1 keer geslaagd ! Ik beveel deze rijschool zeker aan !

Grensverleggende lessen met duidelijkheid en inzicht

Ik vind dat je erg duidelijk bent. Je laat de leerling in stapjes de auto kennen en besturen en er komt steeds iets meer uitdaging bij. De leerling moet de gedachten uitspreken waardoor je voor mijn gevoel goed kan inschatten wat beter kan of vraagt door om dit te weten te komen. Ik vond wel dat je aan het einde meer met me communiceerde dan aan het begin van de lessen, misschien dat je voor de volgende keer al in het begin wat meer open kan zijn naar de leerling.

Super goed

Top ervaring. Ik ben goed geholpen door Veli en ben dankzij hem geslaagd. Hij neemt veel tijd voor je en heeft veel geduld. Nogmaals erg bedankt!

Helemaaaal top

Super fijne rijschool, toffe instructeur gewoon alles top! Fijne en gezellige ritjes gehad dankje wel voor alles Roy!

Top rijschool

Vandaag geslaagd voor mijn scooter rijbewijs! Bedankt Veli voor de perfecte begeleiding om alles zo goed uitteleggen en dat alles in 1 dag

Goed begeleid en gezellig

Dankzij Mo ben ik in 1 keer geslaagd, ondanks dat ik ver weg woon heeft Mo mij wel gewoon les kunnen geven, super bedankt!

Ik raad deze rijschool iedereen aan!

Vandaag in 1 keer geslaagd bij Mo! Zo fijn hoe jij lesgeeft Mo. Onwijs bedankt voor alles. Oprecht zou ik iedereen aanraden bij deze rijschool te gaan lessen. Ze nemen echt de tijd voor je en kijken echt naar wat jij nodig hebt. Nogmaals onwijs bedankt!

Super leuke leerzame lessen

Super leuke leerzame lessen gehad bij Ismael! Altijd super geholpen bij zenuwen. En goede instructies! Voor een goede rijschool moet je bij rijschool de broers zijn!

super ervaring

ik zat in een lastige situatie want: ik kwam net van een andere rijschool en de deadline van mijn autotheorie was all flink in het zicht maar toch ondanks dat allemaal hebben ze kei en kei hard voor mij gekeken voor een examen datum en mij er voor te zorgen dat ik er klaar voor ben. maar om een lang verhaal kort te houden zal ik deze rijschool aanraden aan andere? ja 100% zeker zonder twijfel, dus ook voor de mensen die deze recensie lezen ik raad rijschool de broers echt aan om gewoon in 1 keer goed te zitten!

Super fijne opleiding gehad!

Ik heb super fijne lessen van Amar gekregen! Hij focuste op mijn zwakkere punten en onzekerheden en zorgde ervoor dat ik deze goed verbeterde! De lessen waren ook altijd gezellig! Ik heb zelfverzekerd mijn rijbewijs kunnen halen en zou rijschool De Broers dan ook zeker aanraden!

In 1x geslaagd!!!

Ben vandaag in 1x geslaagd door de top lessen die ik gehad heb van Brahim. Heb heel veel geleerd in een korte tijd en elke les was keer op keer weer leerzaam. Ik ging het examen met een goed en gerustgesteld gevoel in. Raad deze rijschool zeker aan!!!

In een x geslaagd door mo!

Vandaag in 1x geslaagd door mo! Super fijne lessen gehad. Heb echt met plezier in de auto gezeten. Mo geeft super fijn les en kijkt wat de beste weg is om je naar je rijbewijs te helpen. Super bedankt mo! Ga t lessen missen!

Ze helpen je echt om je zo goed mogelijk klaar te stomen om je rijbewijs te halen, helpen waar hulp nodig is en doen net even dat extra stapje voor je. Beste rijschool van Heerhugowaard!

Geweldige rijschool

Vandaag ben ik in 1x geslaagd door mo! Wat een leerzame lessen. Ik ben zo ontzettend dankbaar dat mo mij naar me examen geholpen heeft. Heel erg bedankt voor alle leerzame en gezellige lessen. TOP rijschool!! Groetjes lavinia

Echt een top rijschool!!

Vandaag in 1 keer geslaagd dankzij Mo! Na mijn broer, 2 zussen, schoonzus en vriendin ben ik ook bij Mo terecht gekomen, wat een geweldige ervaring! Mo heeft een serieuze kant maar ook een hele leuke, alles was top geregeld en wij zijn allemaal tevreden! Groetjes, Julian

Goede ervaring en kwaliteit lessen

Ik kreeg les van Amar, een goede instructeur, als het gaat om uitleg en planning moet je bij hem zijn. Uit mijn ervaring was het leuk en als je iets niet snapt altijd vragen! Amar gaf de 100% om mij te laten slagen en dat is gelukt met dank aan hem. Verder is het een leuke rijschool en Auto om in te rijden naar mijn mening. Deze rijschool is zeker een aanrader!

Super fijn geholpen om dezelfde dag te slagen!

4 uur de tijd om alles onder controle krijgen & door de extra aandacht en goede tips, lukte dat aardig. Kreeg veel vertrouwen in mijzelf door dat ze rekening houden met de angsten die ik had.

Scooter

Fijn dat we een dag van tevoren nog even herhaling kregen door filmpjes. Uitleg tijdens de rijlessen was ook erg goed en het hielp me bij het examen. Rijlessen gekregen van Veli

Op maat met plezier

Hiervoor kreeg ik les bij een andere rijschool, maar ik ben overgestapt naar de Broers. Beste keuze die ik heb gemaakt! Begeleiding en les op maat gekregen. Ik voel mij gehoord. Er wordt goed gekeken naar mijn doen, denken, handelen en rijstijl/gedrag. Ook houden ze rekening mee met mijn emoties bij het rijden en kunnen ze daarmee ook mijn rijgedrag analyseren. Ik vond dat erg fijn! Ze hadden bijvoorbeeld een "oefen examen" voor mij geregeld, zodat ik mentaal ook klaar voor ben. Daarnaast hebben de instructeurs erg veel humor. Bij elke les ervaarde ik eigenlijk veel plezier. :) Ze hebben een overzichtelijke en handige platform waarbij je je persoonlijke voortgang , lesprogramma en betalingen kan bijhouden. Daarnaast hebben ze ook handige uitleg filmpjes die perfect aansluiten met de praktijkexamens. Super bedankt voor de gezelligheid en voor mijn rijbewijs!

Ik ben echt super goed begeleid door Veli, hij heeft super veel begrip en geduld en als je even een extra zetje nodig heb kan hij die geven waar nodig is. Heel erg bedankt voor alles!!

Een goed ervaring

Ik had eerst een andere rijinstructeur en toen ik uiteindelijk bij Ismael reed merkte ik echt dat ik veel beter begon te rijden. Ik heb een fijne rij ervaring gehad bij de broers, ik zou het zeker aanraden.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar