Scooter

Scooter rijbewijs in 1x gehaald door veli hij geeft goeie tips en ik vond het wel leuk.

Goed en duidelijk

Je krijgt goed en duidelijk uitleg en als je iets niet snapt word het ook meerdere keren uitgelegd echt super rijschool

Een goed balans tussen lachen en leren.

Mijn rijlessen bij mo waren altijd gezellig, ook heeft hij me door de lessen heen gehaald en motiveerde hij mij goed om mijn best te doen. Zo heb ik veel geleerd en kan ik nu dankzij mo zelfstandig de weg op. Heel erg bedankt voor de leuke tijd!

Vandaag in 1x geslaagd door de goede lessen van Ismael!!!

Overgestapt vanaf een andere rijschool naar rijschool de broers! Beste keuze die ik heb kunnen maken!! Gelijk vanaf de eerste les voelde ik mij op mijn gemak, en kreeg ik weer zin in het rijden. Samen naar het examen toe gewerkt en vandaag kan ik eindelijk zeggen dat ik in 1 keer ben geslaagd! Ismael is een rustige en gezellige instructeur die echt de tijd voor je neemt. Super tevreden met alle lessen die ik heb gehad!

Top!!!!

Vandaag faalangstexamen gehad en geslaagd dankzij Mo!!! Ben heel erg faalanstig maar dankzij de professionele begeleiding vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Heb heel veel moeite gehad om rustig te blijven achter het stuur, door veel te trainen en de ervaring van Mo is het toch gelukt. Rijschool de Broers is een echte aanrader als je wilt leren autorijden! Mijn zusje is nu ook begonnen en mijn broer komt eraan Mo!!! Thanks rijschool de Broers. Groetjes Bradley

Top rijschool

Het is al wel 3 jaar geleden, maar heb nooit een recensie geplaatst! Oops! Mijn ervaring bij deze rijschool is TOP! Ik heb gelest bij een jongeman, super grappig was hij. Echt heel chill. Corrigeerde je normaal, geen geschreeuw (wat wel gebeurde bij een vorige rijschool waar ik ging lessen). Ik voelde me altijd gelijk op mijn gemak bij hem. Brahim en Ismael zijn ook top!! Ismael heeft mij erna overgenomen voor een paar lessen en ben daarna ook gelijk geslaagd! 3 topmannen :) Ben blij dat ik destijds voor deze rijschool heb gekozen! Ga zo door!

Top rijschool!

Vandaag geslaagd door de professionele en fijne lessen van Mo! Ik kwam van een andere rijschool waar ik het vertrouwen in het rijden een beetje was verloren, maar Mo stelt je gelijk op je gemak en heb veel bij hem mogen leren! Ondanks alles bleef hij positief en het was altijd gezellig in de auto. Zeker weten aan te raden!

Zeer prettig

De rij instructeur (Veli) heeft erg veel ervaring met het motor rijden en dat merk je in de uitleg en aan de handig tips die je krijgt tijdens het lessen. Verder is hij erg vriendelijk en is het altijd gezellig en dat haalt bij bijv de examens de spanning weg en maakt het motor rijden nog leuker. Ook het contact met de rijschool over eventuele vragen is erg prettig.

Geweldige leer ervaring

Uitstekende docent, soms streng, maar de methode werk, en mijn rijbewijs behaald

Goede duidelijke lessen!

Fijn dat ik zo goed geholpen ben, ik had een doel en het strefen ernaar is gelukt!! Het plan van Amar was top!

Amar is een topper!

Super fijne tijd gehad met Amar die alles duidelijk en op een leuke manier heeft uitgelegd. Helemaal klaargestoomd voor mn theorie, tussentijdse toets én praktijk-examen. Alles in één keer gehaald!! :)

Geweldige tijd gehad

Vandaag in 1 keer geslaagd bij mo!!! Ik ben via mijn vriend bij hem gekomen die ook in 1 keer was geslaagd. Zelf kwam ik van een andere rijschool af waardoor heel veel opnieuw aangeleerd moest worden en had niet zoveel vertrouwen in het rijden. Maar door mo is het allemaal goed gekomen! Ik heb echt een onwijs leuke tijd gehad en super veel geleerd en als resultaat mijn rijbewijs ! 100% aan te raden !

Leerzaam

Van niets gekomen tot in een keer me rijbewijs hebben gehaald. Ik zat bij veli en heeft me erg goed geholpen. 2 weken geleden me tussentijds toets gedaan en die instructeur zij dat het beter was om te verplaatsen misschien, dankzij veli heb ik toch mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Zowel mijn theorie als praktijk gehaald dankzij Amar! Lessen zijn gezellig en leerzaam. Zeker een aanrader!

Beste rijschool ooit!!

Ik ben na een slechte ervaring bij een andere rijschool bij Mo van rijschool de Broers terecht gekomen. Toeb ik hier begon met lessen merkte ik meteen al op hoeveel professionaliteit rijschool de Broers uitstraalt. Mo heeft mij in een korte tijd op een zeer hoog niveau weten te brengen, waardoor ik in een keer geslaagd ben! Als je je rijbewijs wilt halen, ga dan bij rijschool de Broers want daar maak je echt de beste kans! Rijschool de Broers is echt de beste rijschool ooit.

Hele fijne rijschool!!

Toen ik bij Mandy kwam rijden merkte ik dat ik elke les iets leerde en zag ik gelijk een verbetering omdat ze goed zag waar ik nog op moest letten tijdens de lessen!

Geweldige ervaring

Ik ben zeer tevreden dat ik overgestapt ben naar rijschool de broers. De les methode is duidelijk, instructeur “Amine” was vriendelijk, stelt je gerust en leidt je op tot een zelf-vertrouwd bestuurder.

Goeie, persoonlijke rijschool

Goeie rijschool, stemt de lessen goed af op wat ik nodig had

TOP RIJSCHOOL

VANDAAG IN 1 KEER GESLAAGD DANKZIJ MO! Ik heb veel moeten overwinnen om te durven autorijden, en Mo heeft me hier in alle rust in begeleid. Hij is rustig en geduldig, maar pakt ook door op het moment dat hij weet dat dat kan. De lessen zijn ontspannen, professioneel, met humor en een persoonlijke aanpak. Hij heeft me het vertrouwen gegeven wat ik nodig had om zelfstandig auto te durven rijden. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben ik in één keer geslaagd. Dus inderdaad lessen op maat, ook als je wat angstig bent aangelegd. Ik kan iedereen aanraden bij Rijschool de Broers rijles te nemen!

Beter kan bijna niet

Alles was goed geregeld en ik had een top instructeur. Je word niet alleen opgeleid om het examen te kunnen halen, maar om een zelfverzekerde verkeersdeelnemer te kunnen zijn.

Vriendelijk en fel, wanneer t nodig was.

Het had wat voeten in aarde om mij naar 't rijbewijs te helpen, maar Mo heeft me daar uitstekend in begeleid. Doorgaans rustig en vriendelijk, maar als het nodig was gaf hij ook fel de spreekwoordelijke schop onder de kont. Ik vond 't altijd fijn om met Mo te rijden en ik vind het stiekem wel jammer dat het tot z'n einde is gekomen, maar gelukkig wel op de beoogde manier.

Super gegaan

Door snel regelen van Amar kon ik al met een paar dagen aanschuiven bij een theorie cursus voor mijn rijbewijs, alles was goed verzorgd. Mede door de cursus 0 fout bij kennis en inzicht. En nu op naar mijn praktijk examen. Groetjes Timo

Comfortabel en gezellig

Ik heb met Roy altijd heel fijn auto gereden en veel van hem kunnen leren, je kan bij hem heel comfortabel en gezellig leren rijden

Ik heb ontzettend veel geleerd en de uitleg wat echt duidelijk. Er was echt geduld en een proffecionele houding van mijn Instructeur Ibrahim, ik ben hem voor altijd dankbaar met name omdat ik mijn angst heb overwonnen bij het auto rijden. Ik ben in 1x geslaagd

Beste begeleiding die je kan wensen

In één keer geslaagd voor mijn rijbewijs door Brahim. Het was echt een top tijd met een top vent. Duidelijke en rustige uitleg en nooit het gevoel gegeven dat ik het niet kon! Hartstikke bedankt voor alles!! Jeroen

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar