Hele fijne

Vandaag in 1 keer geslaagd Een hele fijne ervaring, veel geleerd en altijd leuke lessen Ik ben heel blij dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald en daar wil ik je graag Ismaeil voor bedanken

Hele goede rijopleiding!

Vandaag in één keer geslaagd, dankzij top instructeur Mo! Ondanks dat het wat langer heeft geduurd door de lockdowns, is het wel gelukt! Ik ben heel erg blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en zal deze dan ook zeker aanraden! De lessen waren altijd leuk en natuurlijk ook leerzaam. Ik ga het dus stiekem ook wel een beetje missen. Daarnaast is er veel persoonlijke aandacht en veel geduld. Bedankt!

Proffecioneel en vakkundig begeleid

Als lichtelijk vastgeroestte rijder met al 7 jaar mijn motorrijbewijs A2, was het bepaald even wennen om continue gecorrigeerd te worden om te worden klaargestoomd om volgens CBR-Normen het examen in te gaan. Chapeau voor Veli de Instructeur ommij daarin te begeleiden. :) Kleine tip voor de rijschool: Om de wintermaanden door te kunnen lessen is handvatverwarming/windkappen geen overbodige luxe! ;-)

Top rijschool!!

Vandaag in 1x geslaagd bij mo!!! Was begonnen aan de rijopleiding heel faalangstig en heb ook adhd en had moeite met links/ rechts en toch is het goedgekomen. Ben echt professioneel behandeld van A tot Z. Bedankt rijschool de broers!! Groetjes louise

Vreselijk goed!

Hele goed instructeurs en een geweldige ervaring gehad bij rijschool de broers! Bedankt Roy en Chihab voor mij helemaal klaarstomen voor het examen , jullie zijn toppers!

Heel erg goed!

In een keer geslaagd bij Mo!!! Ik was geen talent in de auto, en vond het rijden aan het begin super spannend. Mo heeft me op me gemak gezet en me geholpen om vandaag in een keer te slagen. Ik heb ervan genoten om naast Mo in de auto te zitten en te leren autorijden. Rijschool de Broers is echt een top rijschool! Dankjewel!!

Goede rijschool

Goede rijschool fijne en leerzame rijlessen gehad. Bedankt Roy!

Top ervaring

De rijlessen en cursus bij Amar hebben er voor gezorgd dat ik in 1x ben gelaagd voor mijn rijbewijs! Auto rijden was voor mij in het begin niet altijd makkelijk maar na alle lessen voel ik me nu 100% veilig in het verkeer. Je wordt op alle mogelijke situaties voorbereid. Ik zou iedereen deze rijschool aanraden, zeker als je de eerste keer graag wil slagen!

Gezellige en tegelijk leerzame rijschool!

Ik vond mijn rijinstructeur (Roy) altijd gezellig, maar streng wanneer dat nodig was. Veel geleerd tijdens mijn lessen!

In één keer geslaagd

Door de rijlessen en theorie-cursus van Amar ben ik voor beide examens in één keer geslaagd! Door de mensenkennis en goede tips van Amar ben ik een ervaren bestuurder geworden. Heel blij mee, zeker aan te raden!

Vandaag zonder moeite geslaagd dit dankzij rijschool de Broers. Die me een veilig gevoel van rijden hebben aangeleerd. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Super tof!

Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd!!! De lessen waren keer op keer leerzaam & super gezellig. Ik raad deze rijschool zeker aan voor iedereen die een leuke ervaring wilt hebben met ze rijopleiding!

Enorm fijne rijschool!

Vandaag in 1 keer geslaagd bij Mo!!! Super blij met De Broers! Met mijn faalangst hebben ze mij super goed begeleid en mij veilig en vertrouwd laten voelen. Ik ga het enorm missen om naast Mo te zitten en de week te beginnen. Ik raad iedereen aan bij hun te lessen!

Helemaal top!

Ik vond het erg gezellig en ik heb goed en veel geleerd, ik ben om zo te zeggen echt perfect klaargestoomd voor mijn examen

Heel erg goed

Professioneel en handig

Top rijlessen gehad

In 1 keer geslaagd dankzij Mo. Ik had heel erg veel faalangst. Maar Mo trok me er doorheen, Zeker aan te raden.

Top rijschool

Ik ben vandaag door mo in 1x geslaagd! Ben via een vriend bij deze rijschool gekomen. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool met aardige instructeurs

Ik wilde snel mijn rijbewijs halen en het was mogelijk om bij de Broers meerdere keren in de week te rijden! De kwaliteit van de lessen is top. Aardige en sympathieke rijinstructeurs/eigenaar! Bedankt Veli!

Top rijschool

Vandaag in 1x geslaagd! Super ervaring gehad. Kon me niet beter voorstellen. Bedankt voor de top begeleiding

Top rijschool met ervaren instructeurs.

Ik heb in 1x mijn examen gehaald bij rijschool de broers. Serieuze lessen en goeie voorbereiding gehad, zeker een aanrader!

Dankzij Mo geweldig!!

Dit jaar ben ik door 3 herseninfarcten getroffen en was hierdoor mijn rijbevoegdheid tijdelijk kwijt. Ik heb bijna een jaar niet meer gereden en moest een rijtest doen. Eerst heb een paar rijlessen gevolgd bij de ongelooflijk vriendelijke Mo en heb door hem mijn vertrouwen in het autorijden weer terug gekregen en hierdoor ook in 1 keer geslaagd voor mijjn rijtest

Snel geregeld !

Top, moest een rijtest regelen via een rijschool. Ben goed en snel geholpen, mag daardoor ook weer snel de weg op!

Super top!

Echt een top rijschool! Toen ik bij Ismael kwam heb ik zo veel geleerd. Ook super leuke, gezellige lessen gehad. Waar ik ook heel veel uit heb kunnen halen voor mijn vordering. De Broers raad ik zeker aan om je rijbewijs bij de te halen!

Top rijschool!

Vandaag in 1 keer geslaagd bij mo! Altijd gezellig in de auto. Duidelijke lessen, goeie communicatie dus zeker een aanrader deze rijschool!

Top rijschool!

In 1 keer geslaagd door Amar. Als je in 1 keer wilt slagen moet je zeker bij de Broers gaan. Lessen zijn super leerzaam bij Amar en hij geeft gewoon hele chille en nuttige feedback.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar