In 1 keer Geslaagd!!!

Ik ben heel erg tevreden over dit rijschool, ik heb heel véél kunnen leren, ik werd goed opgeleid en goed voorbereid voor het examen.. Mede dankzij Amar (goede rijinstructeur) nogmaals bedankt voor al de tijd en moeite.

Leerzam en gezellig

Vandaag geslaagd dankzij de leerzame en gezellige lessen van Amar. Altijd super goed begeleid en heel veel geleerd. Dankjewel!

Fantastische Rijschool

De rijinstructeurs nemen alle tijd voor je en leggen alles op de beste manier uit ik heb een leuke tijd meegemaakt bij rijschool de broers. De

Goeie rijschool met top instructeur Roy

Onwijs goeie rijschool, ik deed mn rijlessen bij Roy en zonder hem was het nooit gelukt om te slagen. Was altijd onwijs gezellig in de auto en serieus wanneer het nodig was. Kan oprecht zeggen dat ik Roy en de rijlessen ga missen, Vandaag in 1x geslaagd! Roy onwijs bedankt voor de leuke leerzame tijd

Super, in 1 keer geslaagd!

Heel fijn les gehad! In 1 keer geslaagd

Helemaal Top!

Ik zou deze rij school zeker aanbieden. Nemen goed de tijd voor je en leggen goed en rustig uit. tegelijkertijd zijn ze ook kritisch waardoor je goed leert van je fouten en zo sneller je rijbewijs kan halen! Bedankt.

Het is echt een aanrader om bij Ismael te lessen. Heb een geweldige tijd gehad met een juiste balans tussen gezelligheid en serieus zijn. Hierdoor voel je je op je gemak en daarnaast leer je goed rijden. Ik Keek elke keer weer uit naar de volgende les. Echt top!

Super goede rijschool!

Ik heb gereden bij Amar, veel tegenslagen door Corona maar vandaag toch in 1x geslaagd dankzij Amar. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Fijne rijlessen gehad

Roy zorgt er voor dat je je veilig en vertrouwd voelt op de weg.

Een overweldigende dikke 10

Brahim had 100% vertrouwen in mijn zoon en mijn zoon stapte iedere keer vol vertrouwen bij Brahim in. Bedankt Brahim voor alles. Hij heeft het toch maar in 1 keer gehaald. En mijn andere zoon komt zeker weten bij jou. Ga zo door.

In een keer geslaagd bij Mo

Ontzettend gelachen met Mo en Chihab, snel mn rijbewijs binnengehengeld. Theoriecursus van Amar was ook ontzettend goed. Mocht je nou snel en voordelig je rijbewijs willen halen, ga hier maar gewoon heen want Mo heeft geduld voor alles en iedereen.

Ik heb alles geleerd wat nodig was om te slagen voor mij rijexamen

Ik ben bij mijn vorige rijschool 2 keer gezakt en toen ben ik overgestapt naar rijschool de broers Met dank aan Veli ben ik vandaag geslaagd voor mijn rijexamen Hij is een goede rijinstructeur die geduldig is en goede uitleg geeft en je op je gemak laat voelen als je aan het rijden bent

Fijne en leerzame rijschool

Mijn rijinstructeur was heel fijn, hij had veel aandacht voor mij waardoor ik goed voorbereid was voor mijn praktijk examen. En daardoor nu een rijbewijs heb

Lang maar goed

Ik ben ongeveer een jaar terug begonnen met rijlessen, door corona heb ik er helaas langer over gedaan dan verwacht. Brahim en Ismael hebben mij goed door de lessen en examen heen geholpen en uiteindelijk heb ik mijn rijbewijs gehaald.

amazing

A wonderful school in all the meaning of the word. Students learn the correct laws. They come firstThey understand the conditions of the students. They help them to overcome all difficulties until success and obtaining a driver's license. I wish them continued success and success always. Thank you de Broers for everything❤

• Would you recommend us? Yes

Professioneel

Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd met dank aan Ismael. Het was altijd fijn lessen met hem, er wordt tijdens iedere rijles met detail gekeken naar je plus en min punten. Kortom, Rijschool de Broers is de best, thanks Issy! Groetjes, Yasmin

Super fijne goede en gezellige rijschool

Ik heb mijn tijd bij rijschool de broers al heel fijn ervaren. Er word echt goed gekeken hoe je in 1x kan slagen en daar worden je lessen op aangepast naar wat jij nodig hebt. Tijdens de lessen is er een goede balans tussen gezelligheid en coaching. Ik voelde mij erg op mijn gemak en bij fouten maken word je daardoor ook niet onzeker. Ik raad het iedereen aan die naar een gezellige rijschool wil die hun uiterste best doen om je in 1x te laten slagen!

efficiënt

veel geleerd, op een makkelijke leuke en snelle manier.

Toppers bij de broers!

Vandaag in 1x geslaagd door Mo!!! Mo heeft mij in deze periode alles geleerd van a tot z. Soms was hij streng, maar hij zorgde er altijd voor dat je er na elke les sterker uit komt! Leuke en leerzame tijd gehad! Zeker een aanrader!!

Top Rijschool!!

Ondanks twee lockdowns , toch in 1 keer geslaagd met dank aan Mo. Hij heeft veel geduld gehad met mij. Hartstikke gezellig , maar ook strikt en direct en geeft zijn leerlingen les vanuit zijn hart! Zeker een aanrader!

De leukste tijden in de auto die je maar kan wensen

Ik heb rijles gekregen van mijn grote vriend Mo, Ik heb de rijlessen ervaren als een groot leerproces en daarbij een en al gezelligheid! Rijschool de broers is zeker een aanrader! Niet alleen leer je enorm veel en goed, maar ook is het echt altijd gezellig in de auto. Een cijfer van 1-10 geef ik Mo duidelijk een 100! Bedankt voor alle rijlessen en nu ga ik gas op die lolly!

professionele rijschool met goede ondersteuning

Erg blij met mijn ervaring, het is goed georganiseerd met o.a een website wat professioneel uitstraalt. Bij het praktijk autorijden krijg ik genoeg feedback en huiswerk mee waardoor ik erg veel leer in een nogal korte tijd. Als het gaat om de spoedcursus van Amar die ik aangeboden kreeg heeft dat erg geholpen, het is een intensieve cursus, maar het heeft zijn vruchten afgeworpen. Door deze cursus heb ik mijn theorie-examen in 1 keer gehaald.

Heel veel geleerd en brahim had veel geduld met mij. Ondanks 2 lockdowns tussen door alsnog in 1 keer geslaagd! Hele fijne ervaring.

Een top rijschool! Ze geven Theorie cursussen, waardoor ik in 1x ben geslaagd Rijlessen zijn duidelijk maar ook gezellig dus je rijdt lekker comfortabel. Goeie rijschool en een dikke SO naar Amar voor alle leuke lessen!

Echt top ben in 1 keer geslaagd bij mo was een leuke tijd heb veel geleerd. Ben van A tot Z professioneel begeleid!!! Bedankt rijschool de broers!!!! Al's laatst: echt een aanrader voor iedereen... Groetjes mitchel

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar