In 1 keer geslaagd!!!!

Ik heb een hele goede en fijne ervaring gehad bij deze rijschool. De instructeur was heel behulpzaam, hij kon erg goed uitleggen. Ik voelde mij zeer op mijn gemak. Ik zou anderen deze rijschool zeker aanbevelen!

Ik heb gereden bij Ismail hele goede rij instructeur ben echt tevreden en raad iedereen aan om te rijden bij rijschool de broers ik heb me examen in 1 x gehaald bij hem!!

Ik ben bezig met mijn rijlessen bij Rijschool De Broers. Tot nu toe ben ik daar super tevreden over en gister heb ik mijn dagcursus gehad bij hun. En vandaag in 1x mijn theorie behaald!! Nu op naar het praktijkexamen.

Top rijschool! Amar geeft top les!

Mijn rijbewijs in 1 x gehaald door Amar! Dankjewel daarvoor!

Geweldig !!!

Mijn ervaring bij rijschool de broers is heel goed geweest. Bij mij ging het rijden niet meteen als vanzelf. Hierdoor had ik veel aandacht en geduld nodig, wat hier geen probleem was. Dit waardeer ik heel erg omdat ik daardoor zelf het vertrouwen niet kwijtraakte. Ook was er altijd een gezellig en fijne sfeer in de auto. Ik raad rijschool de Broers aan bij iedereen !

Echt een fantastische instructeur en rijschool

Echt een fantastische rijschool. Samen met Brahim heb ik alles in 1x kunnen behalen. Ze kunnen namelijk gericht hulp bieden en fouten maken is niet erg. Je kan er namelijk weer van leren. Het is ook gezellig in de auto, want je kan leuke gesprekken met de instructeur houden. Persoonlijk wil ik deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

Via broers ben ik voor alles in 1 keer geslaagd door de goeie lessen

Heb het erg naar mijn zin gehad en goeie lessen gehad!

In één keer geslaagd

Dankzij de theorie-cursus van rijschool de broers en het bijgeleverde materiaal ben ik in één keer geslaagd voor mijn theorie-examen: super!

Ik ben door de goede hulp van Amar geslaagd. Hij heeft mij door moeilijk moment heen geholpen want er voor heeft gezorgd dat ik vandaag in een keer ben geslaagd. Ook heeft hij mij goed geholpen met theorie door zijn curcus te volgen. Ik heb echt een geweldige leuke en leerzame tijd gehad bij Amar.

Ik ben bij de broers gekomen door mijn zus zei was in 1x geslaagd, en heb ik onwijs mooie verhalen gehoord van mo, ik heb toen ook besloten om te gaan lessen bij de broers ik kreeg mo als rij instructeur het was altijd onwijs gezellig en veel gelachen ik heb dank zei mo mijn rijbewijs gehaald. Zelf heb ik faalangst maar dat was snel weg door goeie motivatie, werd ik daar snel ook zelfverzekerd van! Ik wil mo onwijs bedanken voor de onwijs leuke tijden die we hebben samen mee gemaakt en super bedankt naar het brengen van mijn rijbewijs!

Haal hier je rijbewijs!!

Ik heb echt een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Broers! De rijlessen met Ismael waren altijd leerzaam maar ook zeer gezellig. Vanaf het begin al meteen veel vertrouwen gekregen vanuit de instructeur waardoor ik zelf ook meteen vertrouwen kreeg. Bij de lessen die wat minder gingen, ging ik toch wel altijd met een beter gevoel naar huis. Ik kan zo nog veel dingen opnoemen maar kortom; kom hier voor je rijbewijs!

Zeer fijne geduldige kundige instructeur

Zelf ben ik niet de meest makkelijke leerling geweest die allels even snel en goed op pakt maar met de juiste hulp en een beetjengeduld en juiste sturong waar nodig was kan ik mezelf rijk rekenen met mijn rijbewijs dankzij veli, nog bedankt

Heel tevreden

Heb mijn theorie en praktijk examen in 1 keer gehaald door de geweldige hulp die ik heb gekregen van mijn rijinstructeur Amar hij hielp mij met al mijn foutjes en had een persoonlijk plan gemaakt voor mij zodat ik zo snel en effectief mogelijk kon leren Dit vond ik super fijn er ervaarde ik positief

Zeer professionele begeleiding tijdens mijn gehele rijopleiding.

Zeer goede begeleiding waarbij je samen met de rij instructeur doelen probeert te stellen en te realiseren. Alle facetten van het autorijden komen aan bod en wordt je in begeleid tot je klaar gestoomd bent voor het examen. Rijschool de Broers is een rijschool met zeer ervaren en bedreven rij -instructeurs die met hun zeer uitgebreide kennis het autorijden overdragen aan hun cursisten.. een dikke 10!

Zeer leerzaam en heel leuk.

Ik ben in 1x geslaagd met de hulp van caithlyn, en ismael, het was een beste opgave om mij klaar te maken voor het examen, maar caithlyn heeft mij hier super in geholpen. de manier waarop de broers les geeft is niet te vergelijken met een ander oprecht Top.

Top rijschool!

Ik heb voor rijschool de broers gekozen omdat heel veel mensen positief waren over deze rijschool. Ik heb daar ook niet aan hoeven twijfelen! De lessen zijn heel leerzaam maar ook gezellig. Ik heb veel geleerd van rij instructeur Brahim en daarvoor wil ik hem heel erg bedanken! Door rijschool de broers heb ik mijn rijbewijs in 1x kunnen halen. Als jij op zoek bent naar een goede rijschool neem dan zeker even een kijken bij rijschool de broers, het is de moeite waard :)

Bedankt!

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij Rijschool de Broers, de lessen waren altijd erg leuk en leerzaam en ik voelde me heel snel thuis. Amar, heel erg bedankt voor de leuke lessen, we hebben veel gelachen en zonder jou had ik hier nu niet gestaan! Kan niet wachten om nu zelfstandig de weg op te gaan. :)

RijschoolDeBroers Top Rijschool! Vandaag mijn rijbewijs gehaald bij Rijschool de Broers. Erg tevreden over deze rijschool en met name mijn instructeur Amar!! Hij was altijd erg duidelijk in zijn uitleg en communiceerde goed. Heel erg bedankt en aanrader voor iedereen!

Onwijs leerzaam! Daardoor in 1x geslaagd

Ik vond het heel leerzaam, hij vertelt het op een leuke manier. Door deze cursus ben ik met een goed gevoel mijn theorie examen gaan maken en ben geslaagd met 0 fouten!

Effectief gewerkt met veel plezier.

Ik heb met caithlyn er hard aan moeten werken maar door haar en een paar collega’s is het me gelukt om in een keer te slagen. Zeer tevreden met mijn lessen en zou het iedereen aanraden, spoed of niet. Super.

Rijles zoals het zou moeten

Na een minder goede ervaring bij een andere rijschool ben ik blij dat ik bij De Broers terecht ben gekomen. Roy heeft geduld, en is vriendelijk maar ook streng op momenten dat dat nodig is. De informele sfeer en grappen tussendoor maakte het een fijne ervaring. Bedankt Roy!

Communicatie, Kwaliteit, Professionaliteit

Ik heb gekozen voor de rijschool De Broers en het was een topkeuze! Complimenten naar hoe zij te werk gaan. Ik had ook een top instructeur die mij uitstekend heeft geholpen. Met dank aan Ismael die me top lessen heeft gegeven en die altijd voor me klaar stond. Dankzij hun heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald. Rijschool de Broers is zeker een aanrader!

Rijschool die ik iedereen aanraad!

Ik heb onwijs veel geleerd van Roy. Iemand die goed kan uitleggen en snel weet hoe zijn leerling in elkaar zit. Heb de rijlessen als zeeer prettig, maar ook zeker als gezellig ervaren!

Roy een van de beste instructeur die ooit heb gehad ! Thx man

Ik heb vandaag in 1x mijn rijbewijs gehaald. Het was een leuk avontuur met Ismael. Hij heeft me goed geholpen was altijd direct en eerlijk met me. Rijschool de broers zou ik zeker aanraden als je in 1x wilt slagen.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar