Vandaag in een keer geslaagd bij Mo!

Mijn praktijk examen in een keer gehaald bij Mo! Leuke leerzame en zeker behulpzame lessen, bedankt Mo! Rijschool de broers uitstekend!

Goeie lessen en fijne sfeer

Ik heb mijn lessen bij Chihab gevolgd. Naast de leerzame en duidelijke uitleg tijdens te lessen was er ook ruimte voor gezelligheid, dit bevorderde voor mij de lessen waar ik soms tegen op keek , door mijn onzekerheid van mijn rijkunsten. Ik was erg onzeker voor mijn tussentijdse toets en praktijkexamen. Maar Chihab had alle vertrouwen in mij en deze onzekerheid bleek dus ook onnodig gezien ik beide toetsen in 1x heb gehaald. Dit dankzij alle goeie lessen die ik heb gehad bij Chihab.

Goede en duidelijke begeleiding

Rijlessen gehad voor mijn motorrijbewijs, de communicatie was duidelijk en snel. Ook de begeleiding was top door de duidelijke uitleg van Damian.

Prima rijschool

Erg geduldige rij instructeur wat ik erg fijn vond. Verder was alles ook goed geregeld bij de rijschool zelf, met examens en lessen inplannen etc.

Erg gezellig

In 15 lessen mijn motor rijbewijs gehaald top instructeur

Altijd lachen

Rijlessen zijn leerzaam omdat Roy streng kan zijn. Maar vooral leuk en grappig.

Hele fijne rijlessen gehad!

Top rijschool. Ik heb gereden bij Amine, hij neemt de tijd voor je en legt alles goed en rustig uit. De rijlessen waren altijd gezellig. Zeker een aanrader!

Perfecte ervaring met deze rijschool

Onwijs fijne lessen Fahd bij ismael!!

In 1x geslaagd !!

Altijd goed begeleid, en duidelijke instructies. Leuke rij instructeur die duidelijk kan vertellen.

In een keer geslaagd, perfecte ervaring!

Hele goede rijschool, die je het vertrouwen geeft je rijbewijs te halen

Leuke en leerzame rijschool die je op je gemak stelt en samen wil werken aan je rijvaardigheid

Perfecte rijschool met korte wachttijd

Rijschool de Broers is een perfecte rijschool voor als je niet te lang wilt wachten, tijdens de rijlessen wordt er alles duidelijk uitgelegd en ze leggen ook duidelijk uit wat er fout ging als je een fout had gemaakt. Ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen dankzij Rijschool de Broers. Zeker een aanrader!

Helemaal mooi, in een keer geslaagd!

Amine nam echt de tijd voor me en had mij alles goed aangeleerd, zo was ik goed voorbereid voor het praktijk examen.

Onwijs leerzaam

De lessen waren altijd erg leerzaam en leerde alles daarvoor vlot na een goeie uitleg.

Super leuke gezellige en leerzame rijlessen gehad!!

Super goeie ervaring ik raad deze rijschool zeker aan!!

Geduldige en duidelijke lessen.

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald met behulp van de rijlessen van Amine. Hij heeft veel geduld met mij gehad en was op de momenten dat het nodig was duidelijk. Vooral de lessen kort voor mijn examen, ik was erg gespannen maar toch bleef Amine erg geduldig en hielp hij me met wat ik beter moest doen. Ook bereidde die me goed voor op het examen door de examenroutes te rijden en àlles duidelijk te maken. Ook neemt hij de tijd om alles goed uit te leggen en om vragen te beantwoorden.

Top rijschool!

Met behulp van Brahim ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Hij heeft veel geduld voor mij gehad en mij super goed begeleid met mijn faalangst. Heel erg bedankt voor alles!!

English driving lessons

I had a nice time with barlas driving around almere and he helped me pass the driving exam in second try. Thanks for helping me choose good dates for the exams.

Super tevreden!

Ik ben hartstikke blij dat ik het heb gehaald. Dankzei Stephan natuurlijk! Hij heeft heel veel geduld. Heeft mij erg veel geholpen. Ik ben heel erg tevreden! Nogmaals heel erg bedankt voor alles!

Aardige,fijne en behulpzame mensen

Ik werd goed ontvangen begleid en op mijn verbeterpunten gewezen.

Ik heb heel goede ervaringen gehad bij rijschool de broers. Als rij instructeur had ik Barlas. Door hem heb ik echt leuk en gezellig ervaring hij neemt goed de tijd om en hij uitlegt goed en hij is ook vriendelijk en aardig man.

Mijn schoonzusje heeft haar rijbewijs bij rijschool de Broers behaald en was erg positief over de begeleiding (manier van les geven). Zij heeft haar rijbewijs in 1 keer behaald en mij deze rijschool aanbevolen. Ik woon 3 jaar in Nederland en de begeleiding die ik heb gekregen van rijschool de Broers was uitstekend! Mijn rij instructeur Ibrahim was respectvol, geduldig en hij liet vanaf het begin al zien dat hij vertrouwen in mij had. Dit zorgde voor een prettige sfeer en positiviteit. Bij rijschool de Broers ligt de focus echt op slagen! En niet op geld.. wat je wel eens hoort. Ze kijken naar je situatie en denken ook echt met je mee! Zodat je snel en veilig je rijbewijs kan halen. Beste Ibrahim bedankt voor je vertrouwen in mij! Door jou heb ik in 1 keer mijn rijbewijs behaald, ondanks dat ik de Nederlandse taal nog niet goed genoeg spreek.

Hele goed rijschool

Vandaag in 1x geslaagd. Bedankt de Broers. Erg tevreden. Handige rijles video’s in digitale leskaart

Precies goed

Duidelijke instructies en hulp gehad tijdens de rijlessen. Aardige instructeur waar ik goed een praatje mee kon maken. Juiste aantal lessen ter voorbereiding op het examen, niet te veel en niet te weinig.

Goede rijlessen met duidelijke uitleg

Ik vond dat de rijlessen duidelijk uitgelegd werden. Ook is het fijn dat er filmpjes zijn voor alle onderdelen om nog eens terug te kijken.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar