Onvergeetbaar geweldige ervaring!

Ik heb veel geleerd en genoten van de lessen die ik heb gekregen van rijschool de broers. Mijn instructeur Mo was vriendelijk duidelijk en strikt, ik raad hem zeker zeker aan en ik ben blij dat hij me heeft geholpen naar het behalen van mijn rijbewijs. Voor een leuke en leerzame ervaring raad ik de broers zeker aan!

De beste rijschool en trainers ooit... Ze zijn zeer comfortabel in de omgang met de student en eerlijk en hun doel is goed onderwijs en studentensucces...!! Mijn ervaring met hen was geweldig, ik raad deze school ten zeerste aan

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik heb een geweldige ervaring gehad bij rij instructeur Amar en die heeft mij zo veel gesteund en geholpen deze periode. Hij heeft geduld en hij past zich altijd aan. Doordat hij zo calm en relaxed is word ik dat ook. Zelfs voor het examen weet hij een lach op je gezicht te toveren. De lessen waren altijd leerzaam en doelgericht. En het allerbelangrijkste is dat ik door Amar veel zelfvertrouwen heb gekregen en nu zelfstandig durf te rijden. Ik ben heel dankbaar voor zijn hulp en de gezellige sfeervolle lessen.

Echt een toppertje

Super tevreden onwijs leuke instructeur

Goede rijschool met hart voor zijn leerlingen

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij Rijschool de Broers! Ik heb het halen van mijn rijbewijs altijd uitgesteld (ben 30) maar toen ik door de coronacrisis mijn baan op fietsafstand verloor, ben ik toch maar gaan lessen. Via een kennis met faalangst hoorde ik dat Rijschool de Broers een fijne rijschool voor mij zou zijn. Dat bleek ook zeker! Ik reed met Mohamed Agounter, soms streng maar altijd rechtvaardig en geduldig met een lolletje tussendoor. Ik reken Mo nu echt als een vriend en ik ga onze tijd samen missen. Rijschool de Broers gebruikt een overzichtelijke lesmethode en maakt ook nog filmpjes voor YouTube om in je vrije tijd te kunnen oefenen, dat heeft me zeker een aantal lessen gescheeld. Ondanks dat mijn examen door de lockdown 2x is uitgesteld en ik zeker geen natuurtalent ben in de auto, is dat papiertje nu toch mooi onderweg!! Zeker aan te raden voor mensen met faalangst en natuurlijk ook voor 'gewone' leerlingen. Bedankt Mo en collega's van Rijschool de Broers!

Top rijschool

Ik wil Amar bedanken voor de leuke en leerzame lessen en dankzij Amar ben ik in 1 keer geslaagd. Hij is de beste instructeur die ik kon hebben. Rijschool De Broers is zeker een aanrader!

Zeer relaxte en goede rijschool

Amar is een zeer goede rij instructeur het is echt een topper rustig en direct

Veel rij ervaring kunnen opbouwen en leuke lessen

Ondanks deze crisis tijden bleven we door strijden chille lessen gehad en issy is daar voor je #SchietenEnDuiken

Top rijschool’

Na een vervelende ervaring met een andere rijschool ben ik overgestapt naar De broers. Ik heb in 2 maanden tijd zoveel geleerd EN in 1x geslaagd voor me rijbewijs!!

Fun experience and done in one shot!

It was a blast to get around with Roy! And big up for doing it all in english ;) I see you around on the road :)

• Would you recommend us? Yes

Gezellige top rijschool!

Ondanks de zenuwen heeft ismaël mij goed geholpen met mijn rijbewijs te halen, de rijlessen zijn leerzaam maar toch gezellig. Ik ga het zeker missen, dankje en tot snel!

Leuke rijlessen en heel veel geduld!

Bedankt Ismael! Zeer tevreden, in 1x geslaagd!

Perfect! Ik heb niets meer te zeggen

Ik heb twintig rijlessen gehad bij Ismael. Zijn strengheid en ernst zorgden ervoor dat ik in een keer geslaagd ben

Ik wil Ismael heel erg bedanken de leuke rijlessen! Ga het heel erg missen. Vandaag ben ik in een keer geslaagd en dat was niet zonder de motivatie en het vertrouwen dat Ismael mij gaf. Dankjewel en tot snel!!

Een hele leuke en mooie ervaring

Ik heb super veel geleerd en persoonlijke feedback gekregen waardoor ik elke les weer vooruitgang merkte!

Zeker doen!!!

Jaaa in 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij Amar. Wat moet hij een geduld met mij gehad hebben. Overgestapt vanuit een andere rijschool kwam ik bij Amar van rijschool de Broers. Enorme angst, maar wat stelde je me gerust met je positieve feetback en geduld. Nogmaals enorm bedankt. Gr kirsten

Leerzame en gezellige lessen

Ik heb hele leuke en leerzame tijd gehad met Brahim! De lessen waren duidelijk en altijd gezellig. Ik ben in 1 x geslaagd en ben Brahim daar heel dankbaar voor. De Broers raad ik zeker aan!

TOP!

Geslaagd voor mijn rijbewijs, en mijn dank is groot aan autorijschool De Broers!!! Vooral mijn dank gaat uit naar Amar. Al vanaf de eerste les beviel de rust en zekerheid van hem, want ik vond het allemaal best wel spannend. Desondanks zorgde hij ervoor dat ik er voor bleef gaan en hielp mij in alle opzichten. Hij plande extra lessen in zodat ik zelfverzekerder het examen in ging, gaf allerlei tips en bleef vooral geduldig! Hij heeft me het gevoel gegeven dat ik alleen de weg op kan straks! Naast de rijopleiding had ik een theorie dagcursus gevolgd en ook bij Amar!!! Dankzij deze dagcursus had ik het theorie-examen op hetzelfde dag in één keer gehaald! Hartstikke bedankt Amar en rijschool De Broers, ik heb enorm veel plezier van mijn rijbewijs! Groetjes, Svetlana

Heel erg genoten van mijn opleiding

Super leuk gehad in de auto! Heel leuk gehad met Brahim, altijd gezellig en altijd leerzaam. Hele fijne rijinstructeur en rijschool.

Gezellig en leerzaam

Ik heb gezellige en leerzame rijlessen bij ismael gehad. Ik kon altijd gewoon lachen met hem, maar als ik iets niet snapte of lastig vond, was hij heel geduldig en probeerde hij het goed uit te leggen. Hierdoor was ik niet bang om fouten te maken en was het een hele fijne ervaring. Bedankt Ismaël!

In 1x geslaagd door de fijne lessen!

De leuke/leerzame rijlessen hebben er vandaag voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs in 1x gehaald heb. Veel gelachen maar ook altijd hard gewerkt. Mo, ontzettend bedankt voor de fijne lessen! Groetjes, Marloes

Top rijschool

Ik zag er tegenop om te beginnen met rijlessen, maar vond het al gauw heel leuk. Ik raad iedereen een tussentijdse toets aan. Dat zorgt voor een stuk minder zenuwen tijdens het rijexamen.

Herinneringen voor het leven

Vandaag heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald. Vol zelfvertrouwen stapte ik vanochtend voor de laatste keer de lesauto in en dat allemaal door Mo. Het afgelopen half jaar heeft Mo mij ondanks de lockdown door mijn rijlessen heen geloodst. De tijd vloog, met alle gezelligheid in de auto, altijd snel voorbij. Dat maakt het behalen van mijn rijbewijs ook een beetje een bitterzoet moment. Onwijs blij dat ik ben met het behalen van mijn rijbewijs, ga ik de gezelligheid tijdens de rijlessen met Mo wel missen. Ik zou Rijschool De Broers zeker aanraden. Want wat is er nou leuker dan je rijbewijs behalen en daarbij een hoop mooie herinneringen cadeau krijgen?!

Top rijschool

Ben via een vriend bij rijschool de broers gekomen, ik kwam bij Mo terecht. Wat een topper, er wordt professioneel les gegeven in modules, gezellige lessen en streng waar het nodig was. Echt een aanrader!!!!!! Thanks team de Broers

Top rijschool! In 1x geslaagd!

Voordat ik begon was ik bang een saaie tijd tegemoet te gaan. Met Mo heb ik het ontzettend naar mn zin gehad. Naast het lachen was hij erg oplettend en gaf hij les op maat. Wanneer nodig vertelde hij verbeterpunten. Zeer transparant en direct over gang van zaken. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar