Leuke rijschool met veel aardige instructeurs die zich op jouw instellen.

De laatste jaar heb ik rijles gekregen van de Broers en de instructeurs passen zich heel goed aan bij de leerling. Zij geven veel tips, en wachten geduldig tot je er mentaal klaar voor bent. Na lessen bij de Broers heb ik mijn praktijkexamen in een keer gehaald.

Goede rijlessen gehad en altijd gelachen met Angela in de auto!

Goede rijlessen gehad bij rijschool de broers

Ik wil bedanken van menneer Barlas voor de leerzame lessen . Hij is effecient en hele geduldige man legt heel veel uit. Ik begon als eerste bij andere rijschool daar niet geluk. Ik ben heel erg blij dat ik bij rijschool de Broers terecht gekomen. Danke jullie

Heel aardige efiente rijinstructeur en komen ze altijd zijn afspraken na. Wij zijn hele tevreden met Menneer Barlas en rijschool de Broers

Goede rijschool

Super goede rijschool na 2x geslaagd Mijn rij instructeur chihab heeft me goed begeleid zeker aan te raden om hem als rij instructeur te nemen

Top rijschool!

Alles wordt netjes en snel geregeld. De rijinstructeurs luisteren naar je en houden hier ook rekening met hoe jij bent tijdens de lessen! Zeker een aanrader :)

goede en duidelijke lessen wordt goed uitgelegd

Eerste keer geslaagd dankzij Amar!

Na een aantal rijlessen kwamen wij erachter dat ik veel te veel na denk achter het stuur, waardoor ik fouten maak. Dit vormde een uitdaging voor mijn rij-instructeur Amar en voor mij. Amar heeft mij geweldige begeleiding gegeven om hiermee om te leren gaan. Uiteindelijk na heel wat uren gereden te hebben en al Amar zijn goede adviezen en wijze lessen te hebben opgevolgd is het mij gelukt om in 1 keer mijn rijbewijs te halen! Amar is een geweldige rijinstructeur die met geduld en rust iemand het vertrouwen kan geven veilig te op te gaan. Bij hem weet je dankzij zijn eerlijkheid altijd waar je aan toe bent, dus wanneer hij zegt dat je klaar bent voor het examen geeft dat extra vertrouwen. Daarnaast is hij ook gewoon ontzettend vriendelijk en is hij in staat om altijd het hoofd koel te houden tijdens mijn gekke capriolen. Of je nou bij je tweede rijles wilt gaan spookrijden over een rotonde of op Kooimeer bijna een botsing veroorzaakt, Amar is er om je te redden uit de situatie! Daarnaast heeft Amar mij de skill geleerd om meer rust in mijn altijd drukke hoofd te creëren en het mooie daarvan is dat ik dit ook gebruik buiten de auto. Eigenlijk heb ik dankzij zijn lessen mezelf een beetje beter leren kennen :-) Als ik met deze kennis opnieuw de keuze zou moeten maken om mijn rijbewijs te halen, dan zou ik weer via De Broers bij Amar willen lessen. Ontzettend bedankt voor alles! En een speciaal bedankje naar Amar!

Beste rij school

Ik in instrukteur mandy heele friendelijk gezellige en ook zeeker goeie instrukteur het is gesellig en ze leert je ook goed hoe het moet was in 1 keer geslaagt en ben supper blij met rij school de broers echt toppers ik zou ze zeeker aanbevelen Gr Dean

Top rijschool de broers

In 1 keer geslaagd bij mo ! Top rijschool legt alles goed uit kan een mooi praatje hebben ze laten je ook voelen dat je er klaar voor bent sws moet je deze rijschool nemen als je in een keer wil slagen top rijschool

Erg goede uitleg en hulp gekregen en natuurlijk heel gezellig gehad.

Tijdens de lessen was de uitleg erg duidelijk en werd er goed geholpen waar het moest. Ook als iets niet helemaal lekker liep werd het mij nog eens goed uitgelegd. De lessen waren ook gezellig en kon lekker praten wanneer dat kon natuurlijk.

Vriendelijk

Ik kreeg goeie instructies. Super fijne instructeur.

Geweldig begeleid!

Ik ben ontzettend blij met de begeleiding van Amar tijdens mijn rijlessen. Hij heeft me alles geleerd wat ik moet weten om veilig de weg op te kunnen. Zijn geduld, duidelijke uitleg en houding hebben ervoor gezorgd dat ik me altijd op mijn gemak voelde tijdens de lessen. Dankzij Amar heb ik mijn rijbewijs gehaald en voel ik me zelfverzekerd achter het stuur. Ik kan hem zeker aanraden als rijinstructeur!

Kundige, zeer prettige rijschool

Barlas is een heel vriendelijke, kundige instructeur die goed aanvoelt welke manier van instructies geven het beste werkt. De lessen waren altijd gezellig en qua tempo goed afgesteld op de voortgang. Dank voor de professionele coaching!

Goeie rijschool

Damian als je dit leest dan mag ik je auto leenen voor het weekend haha Goeie rij school nemen de tijd om het duidelijk uitelegen zeker goed voor moelijk lerende mensen

Super blij met mijn rijbewijs!!

Ik ben bij een andere rijschool begonnen, maar bij De Broers heb ik heel fijn mijn rijopleiding af kunnen ronden. De lessen zijn op maat gemaakt en je houdt je bezig met de onderdelen die je juist moeilijk vind. Als ik de tijd terug kon draaien was ik hier gelijk begonnen! :)

Uitmuntend

In 1 keer geslaagd met Mo!! En in 1 keer geslaagd voor mijn theorieexamen door dagcursus van Amar! Wat een geweldige rijschool! Samen met de youtube videos geven ze je het hele pakket.

Super fijne rijschool

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Mijn instructeur kon mij op een rustige manier alles uitleggen en aanleren. De lessen zijn gestructureerd. En worden ondersteund met filmpjes en tekeningen. Via de app kun je alles overzichtelijk terug vinden. Zowel de lesstof als de rijlessen en de betalingen.

Fantastische rijinstructeur die erg behulpzaam is !

Ik heb een heel erg goeie ervaring met rijschool de broers. Ik heb les gehad van chihab . Chihab heeft me met alles geholpen om uiteindelijk in een keer te slagen. Ook heeft Chihab mij aangeraden om de tussentijdse toets te doen waardoor ik precies wist wat ik kon verwachten en daardoor veel zelfverzekerder naar het uiteindelijke examen toe ging . Chihab geeft goede tips en helpt je goed als je een fout maakt of er iets verbeterd kan worden. Kortom ik heb een hele leuke rijles ervaring gehad en met de beste hulp die ik had kunnen krijgen.

Zoals verwacht

Was een goede instructeur

Goede uitleg en geduldig

Ik had een een daagde cursus gedaan. Aan het begin ging het nog eens fout maar alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd. Nu binnen een dag mijn rijbewijs gehaald

Top rijdchool

Ik had mo als instructeur wat een topper is dat zeg! Hij legt alles rustig uit als je het niet snapt neemt ie het met je door proffesionele rijschool is dit zeker om aan te aanraden

Uitstekende ervaring

Het was een geweldige leerzame tijd, ik heb in een korte tijd zeer effectief leren auto rijden en daardoor ook in 1 keer geslaagd.

Ik heb een positieve ervaring bij Rijschool De Broers gehad.

Rijschool De Broers heeft een uitstekende indruk bij mij achtergelaten. Als beginner vond ik het heel fijn dat er voldoende tijd en mogelijkheden waren om te oefenen. Verder werd ik ook regelmatig voorzien van feedback en heldere instructies, dit maakte mijn rijproces top! Dankzij mijn rij-instructrice Angela kan ik nu met zelfvertrouwen de weg op, en heb ik met succes mijn rijbewijs in één keer behaald. Bedankt voor de waardevolle lessen en mooie herinneringen Angela! ❤️

Vertrouwd, professioneel en motiverend!

Nu ik in één keer geslaagd ben wil ik mijn instructeur Khalid publiekelijk bedanken voor alle hulp in het halen van mijn rijbewijs op de manier waarop ik dat wilde doen. Vanwege mijn werk zat er wat haast achter, en Khalid en zijn automaat hebben mij in een krappe zes weken laten weten te slagen. Khalid heeft samen met mij een plan uitgestippeld met genoeg lessen én tussentijdse toets om te zorgen dat ik op alles netjes voorbereid was. In de lessen liet hij vertrouwen, motivatie en professionaliteit zien door zijn manier van doen, waardoor ik elke keer weer met zin in de auto zat. Ik vind dat de TTT veel verschil heeft gemaakt, door de ervaring van een examen te geven én mij de vrijstelling te laten halen, waardoor het echte praktijkexamen van vanochtend alleen een lekker ritje kon zijn. Dus als ik het weer over zou moeten doen, zou ik niks willen veranderen!

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar