Super rijschool

Bij rijschool de broers leer je echt auto rijden ! Ik heb zelf gereden bij Amar , amar is heel vriendelijk en heeft geduld hij verteld precies wat er van jou verwacht word en bereid je zo goed mogelijk voor op je examen. Amar heel erg bedankt , ik kan iedereen deze rijschool aanraden!

Aanrader

Vandaag in 1x geslaagd bij Mo! Hele prettige en gezellige manier van lesgeven, waardoor ik elke keer met plezier en zelfvertrouwen in de lesauto zat. Zeker weten een aanrader! Bedankt Mo!

Ik ben super blij met deze rijschool. Alles was erg duidelijk geregeld. Fijn dat je 1 rij- instructeur hebt. Amar heeft mij erg goed gesteund tijdens de rijlessen. Een instructeur die zijn werk met passie doet en je oprecht wilt helpen. Echt een aanrader!

Mijn tijd bij rijschool de broers was echt fantastisch, barlas geeft uitstekend goed les en kan je leuk mee lachen in de auto 5 sterren

Super fijne ervaring gehad met de rijschool en mijn instructeur Ismael! Ben super tevreden! Ze zijn heel flexibel en vriendelijke. Ik heb me gedurende mijn hele proces helemaal op mijn gemak gevoeld tijdens het lessen! Mijn instructeur geef ik een dikke 10! Bedankt voor de top ervaring Ismael & rijschool De Broers!

Echt een aanrader!

Na het zelfstandig behalen van mij theorie was ik op zoek naar een leuke rijschool en met De Broers was het meteen raak. De lessen waren erg gezellig en bijzonder leerzaam. Ik reed met veel plezier en richting het examen voelde ik mij er dan ook helemaal klaar voor. Heel erg bedankt voor deze leerzame en leuke ervaring rijschool De Broers!

Uitstekende kwaliteit rijlessen

Mijn rijinstructeur barlas is echt een topper rustige uitleg altijd en vooral ook duidelijk, met veel plezier gereden en een leuke tijd gehad!! Echt een aanrader

Geweldige rijschool!

Hele fijne rijschool en heel erg geduldig. Vandaag geslaagd! Fantastische instructeurs raad iedereen aan hier te lessen.

The best experience you can have.

I am very happy with Rijschool De Broers. Also, Barlas Lalpourwal as my instructor was the best. It was a very relaxing driving training experience and honestly, I could not have asked for anyone better than him. Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Super goed!

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Broers. Als rij instructrice had ik Angela. Door haar heb ik het als heel leuk en gezellig ervaren, ze neemt goed de tijd om het op een duidelijke en rustige manier uit te leggen.

Erg tevreden

Gister ben ik eindelijk geslaagd voor mijn autorijbewijs. Ik was eerst begonnen bij een andere rijschool waar ik niet tevreden was en ik het advies kreeg om verder te gaan in een automaat autor. Mij vriendin adviseerde me om naar Rijschool De Broers te gaan. Na mij eerste les bij De Broers merkte ik al een reuze verschil kwa les geven! Alles werd me duidelijk en na 3 maanden in 1x mij rijbewijs gehaald! Natuurlijk in een schakelaar auto! Bedankt rijschool De Broers

Super tevreden

Vandaag in 1x geslaagd dankzij de goede rijlessen van Damian. Zonder jou was het niet gelukt. Bedankt Damian en rijschool de broers

Top autorijschool

Ik heb niet alleen me rijbewijs gehaald ook zelfvertrouwen achter het stuur. Dankzij top instructeur Ismael El Mansour.

Fijne rijschool

Super fijne rijschool, ik had een liefe en geduldige instucteur die alles heel goed uitlegde. Rijbewijs behaald in 1 x

gezellig, leuk, motiverend

Ik had les van de lieftallige Angela, het klikte meteen en ik leerde snel. Pakte alles snel op, waardoor ik in 3 maanden alles heb gehaald! Ik raad het iedereen aan te komen lessen bij de broers en bij Angela! En ik zal de lessen missen !

Heel relaxed

Roy was mijn rij-instructeur, hij geeft heel chill les en neemt de tijd om iets goed uit te leggen. Gezellig om met hem in de auto te zitten en altijd wel leuke praatjes gemaakt!

In 1x geslaagd!!

Vandaag in een keer geslaagd! Super fijne rijschool zeker een aanrader. Mandy is hele chille instructeur om naast je te hebben zitten en legt alles duidelijk uit, echt top voorbereiding voor mijn examen.

Fantastische rij-instructrise

Ik heb aan Angela een hele fijne relaxte grappige maar serieuze goede instructeur gehad. Ze geeft je heel veel zelftrouwen ook als je erge faalangst hebt.

In 1 keer geslaagd, theorie en praktijk!

Fijne rijlessen gehad de afgelopen periode, heb veel geleerd en kreeg goede feedback tijdens de rijles waar ik ook nog eens van leer. Kan altijd goede gesprekken hebben tijdens het rijden maar wanneer het echt even moet kan het ook sirieus.

Een meedenkend en top instructeur!

Beste Amar, Ik ben jouw dankbaar voor het blijven geven van vertrouwen in mij met jou rijlessen, jou rust, jou uitleg meerdere keren het geven van vertrouwen en motivatie heeft mij over het streep getild om door te blijven vechten en het uiteindelijk te halen.. Je bent een top instructeur en zal jou altijd dankbaar blijven. Gr, Sander

Ik heb erg gezellige en leerzame rijlessen van Barlas gehad. Bedankt voor alles!

Fantastisch!

Na eerste belletje meteen proefles ingepland en supervriendelijk behandeld. Toen na de eerste les met mandy mijn examen ingepland. Het ging altijd soepel, professioneel en leuk! Mandy je bent een topper!

Leuke goeie instructeur

Mooie tijd bij amine in de outo gehad leuke ervaring en nu mijn rijbeweis binnen!!

Helemaal top!

Goede lessen waarbij een goede structuur wordt aangehouden.

Top rijschool!

Heb mijn rijbewijs in één keer gehaald bij mo! Was geen natuur talent.. maar mo heeft me er doorheen gesleept waar ik erg dankbaar voor ben! Veel gelachen, en waar moest een harde aanpak wat goed was! Ik wil mo en rijschool de broers bedanken!

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar