Heb al m’n lessen als super gezellig en heel leerzaam ervaren! Roy is een topper! In 1 x geslaagd hartstikke bedankt

Top lessen

Super fijne, en hele gezellige lessen gehad bij Mandy! Ze legt alles rustig en duidelijk uit en neemt de tijd voor je. Echt een top instructrice <3

De beste rijschool ooit!

Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen bij de rijschool de Broers! Ismael is echt een superfijne instructeur, omdat hij echt goed uitlegt, geduldig is, duidelijk is en precies weet wat de leerling nog moet ontwikkelen. Kort gezegd, de Broers is echt een toprijschool! Ik raad iedereen deze rijschool aan en nog heel erg bedankt Ismael en de rijschool de Broers.

Echt top

Ik wil Mo oprecht bedanken voor alles. Hij heeft er voor gezorgd mij in een keer te laten slagen. Elke rijles gewoon zin om de auto in te stappen veel te lullen en aangepakt worden wanneer dat nodig was. Bedankt Mo voor alles en hoop je snel te zien op de weg.

Goede rijschool met een geweldige instructeur

Geweldige rijschool! Instructeur Ismael heeft mij geholpen om mijn rijbewijs te halen. Altijd vriendelijk en geduldig en heeft mij echt geholpen. Zou deze rijschool zeker aanraden.

Uitstekende rijschool!

Hele fijne rijschool, dat je zo snel mogelijk, op een fijne manier, aan een rijbewijs helpt. Met dank aan Barlas heb ik me rijbewijs B erg snel en soepel gehaald. Bedankt!

Top lessen gehad. Eerst in de schakelauto bij Mo. Uiteindelijk besloten automaat te rijden en bij Khalid terecht gekomen. Door beide mannen goed begeleid waardoor ik uiteindelijk het rijbewijs in de pocket heb!

Onvergetelijk!

Een hele fijne en leerzame tijd gehad met Mo. Hij is de perfecte rij instructeur voor mij geweest die mij heeft geholpen alle vaardigheden onder de knie te krijgen. Zijn passie met mij als leerling is geweldig geweest en de tijd met Mo onvergetelijk. Zeker weten een aanrader!

Dankzij de gezellige en goede lessen van Khalid mijn rijbewijs behaald!

Dankzij de gezellige en goede lessen van Khalid mijn rijbewijs behaald. Na een slechte ervaring bij een andere rijschool , heeft khalid mij weer vertrouwen gegeven in het auto rijden. Ook wordt er bij rijschool de broers gekeken naar wat je als individu nodig hebt en wordt er samen met je een plan gemaakt en is er ruimte om je wensen aan te geven. Daarnaast krijg je ook een eerlijk advies. Zo heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een tussentijdse toets te doen. Ik vond het fijn om nog wat feedback te krijgen omtrent het rijden zelf, los van de bijzondere verrichtingen. Zodat ik hier mee aan de slag kon en mij daarna volledig kon focussen op de examen routes. Dankjewel voor alles Khalid!

Wat heb ik een leerzame en leuke lessen gehad van Amar Gupta. Veel gelachen en lekkere kilometers gemaakt samen. Nu moet ik ze helaas zonder jou vervolgen XD.

Prettig

Goede band opgebouwd met de instructeur, daardoor voelde het lessen leuk en prettig. Ging met plezier naar mn les. Ik ben in 1 keer geslaagd!

Leerzame en gezellige lessen.

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen. Mo is een hele fijne instructeur, hij legt duidelijk uit en is ook nog eens hartstikke gezellig. Ik had altijd zin in mijn lessen dus ik wil Mo heel erg bedanken!

Rijlessen op maat

De lessen worden echt met structuur gegeven! Elke rijlessen was zo goed uitgelegd met tekeningen en met een demo! Top rijschool

Goede rijschool

Gister geslaagd voor mijn rijbewijs. Heb deze rijschool als erg prettig ervaren. Afspraken worden nagekomen en er word les gegeven met een digitale leskaart. Ook zijn er rijles filmpjes die er handig zijn. Bedankt rijschool De Broers

Superblij dat we deze rijschool aanbevolen kregen van vrienden. Vanaf het begin hele fijne en duidelijke lessen. Daarnaast was het ook altijd gezellig tijdens de lessen met Mandy en keek er altijd naar uit om te mogen lessen. Raad deze rijschool zeker weten aan!

Erg te vreden

Hele goed ervaring! Kon me geen betere rijschool wensen en natuurlijk in 1x geslaagd. Bedankt toppers

Geweldig !

Ik heb lessen genomen bij Ismael en ik ben in 1x geslaagd. De lessen waren duidelijk en met aandacht besteed. Ismael legt duidelijk en rustig uit en je weet wat je te wachten staat met de examens. Heel erg bedankt voor de fijne leerzame lessen!

Top!! Ik ben geslaagd

Ik heb mijn rijlessen mogen volgen bij Amine, het waren leuke lessen maar hij kon ook best duidelijk zijn waar ik ook weer van leerde. Ik heb me veilig gevoeld in de auto met Amine naast mij, en nu moet ik dat zonder hem, dat vind ik toch wel een beetje spannend. Bedankt voor de leerzame lessen!

Beste rijschool en In 1x geslaagd bij Mo

Heb me rijbewijs in 1x gehaald bij mo zeer duidelijke uitleg en gezellig veel gelachen Bedankt voor de leuke tijden Mo en voor het halen van me rijbewijs zeker een aanrader

Een professionele en eerlijke rijschool

Ik ben een leerling met faalangst. Ik kon toch een goede aansluiting vinden bij de Broers, wat eerder niet lukte. Ze zijn geduldig, serieus, duidelijk en eerlijk. Er wordt goed met je mee gedacht en gekeken wat je nodig hebt. Je bent geen nummertje bij deze rijschool. Er wordt na iedere les een evaluatie gehouden en krijg je een beoordeling. Zo kan je beter inzicht krijgen in waar precies er verbetering nodig is/al goed gaat. Daarnaast vind ik het fijn dat je digitaal je voortgang kan bekijken per onderdeel. Kortom, een betrokken en een fijne rijschool met goede rijinstructeurs die afspraken nakomen.

Top, gezellige instructeur

Goed begeleid en geeft zo nodig goed en duidelijk advies. Rijlessen waren altijd erg gezellig. Praatje maken kan zeker.

Een relax en fijn leerproces

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen! Amar is echt een superfijne instructeur, vooral omdat hij zich heel goed kan afstemmen op de leerling. Hij weet precies waar je op moet ontwikkelen, en de manier van feedback geven is ook heel fijn. Ik had altijd zin in de les, omdat het gewoon echt relaxt en gezellig was. Ook zijn theoriecursus was top! De Broers is zeker een aanrader, voornamelijk bij instructeur Amar! Heel erg bedankt!

De begeleiding is goed en neemt de tijd voor je.

Tijdens de lessen werd de tijd genomen om dingen uit leggen en het verder gezellig en de lessen vlogen voorbij. Bedankt Angela.

Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen! Mandy is een hele goede rijinstructrice! Het was gezellig om met haar te mogen lessen. En heel leerzaam. Ze heeft geduld en is heel duidelijk. Ik ben haar echt heel dankbaar! Ik raad iedereen deze rijschool aan.

I'm very happy with De Broers

I passed my exam on the 2nd time. I had a good learning experience with Barlas and had many productive and fun lessons with him. My Dutch is not sufficient yet so I needed lessons in English and it went very well. 10 starts from me.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar