Heel prettig en leerzaam!

Bij rijschool de Broers voel je je altijd prettig. Barlas is een heel aardige instructeur en weet altijd de juiste uitleg te geven op een manier dat je begrijpt. Ook geeft Barlas op een prettige manier feedback tijdens de lessen. Ook is heeft barlas altijd een manier die het beste bij jou past!

Geweldige rijschool!

De Broers is echt een top rijschool! Duidelijke lessen, ook online! Instructeurs zijn ook echt top! Vooral Ismael. Ik ben in 1x geslaagd dankzij hen! Dat zegt wel genoeg! Ik raad ze zeker aan!

Goede en flexibele rijschool

Ik heb een geweldige tijd gehad met Mo als rijinstructeur. Eerst heb ik bij een andere rijschool gereden waar het niet helemaal liep. Toen ik bij Mo kwam lessen kreeg ik gelijk vertouwen in het rijden en het was fijn dat de lessen erg flexibel ingepland konden worden.

Geweldige ervaring bij Rijschool de broers, ik slaagde in één keer!

Mijn ervaring met Rijschool de broers was fantastisch. Ze hebben een gestructureerde aanpak met modules die het leerproces gemakkelijk maken. Bovendien zijn er handige instructievideo's voor elke rijles, wat enorm heeft geholpen. Het was een geweldige manier om mijn rijbewijs te halen!

Fantastische beleving

Hele fijne tijd gehad met khalid, super chill qua lesgeven en lekker rustig altijd, kon geen betere instructeur wensen, bedankt de broers!

Super!!

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij mo! Hij neemt de tijd en hij heeft mij op een goede manier geleerd om zelfstandig te rijden. De lessen waren super gezellig maar wanneer er serieus gewerkt moest worden dan deden we dat ook. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met rij school de broers. Dank je wel mo, ik ben je onwijs dankbaar voor je geduld en de fijne Rijlessen!

Ik ben vandaag in 1x geslaagd

Dankzij de top instructeur Mo. Heb altijd super gezellig en leerzame lessen.

Top ervaring

Ben echt blij dat ik voor de broers heb gekozen. Ik heb veel geleerd, maar het was ook heel gezellig tussen door. Ik kijk echt terug hiernaar als een mooie tijd en een leerzame. Zeker een aanrader.

Super fijne rijschool

Erg tevreden! echt aandacht voor de persoon zelf en alles word met beleid uitgelegd. Al met al een erg fijne rijschool.

top

Dankzij rijschool de broers in een keer geslaagd voor mij praktijkexamen. Goede leerzame lessen, met veel geduld en goede uitleg.

Top ervaring met rijschool De Broers!

Super fijne ervaring gehad met de rijschool en mijn instructeur Amine! Ben super tevreden! Ze zijn heel flexibel en vriendelijke. Ik heb me gedurende mijn hele proces helemaal op mijn gemak gevoeld tijdens het lessen! Mijn instructeur geef ik een dikke 10! Bedankt voor de top ervaring Amine & rijschool De Broers!

Top rijschool!

Ik heb rijles gehad van Brahim en ontzettend veel geleerd op een fijne manier. De lessen waren prettig en op een fijn tempo waardoor ik geen stress had achter het stuur. Zeker een aanrader!

Actieve rijlessen

Ben bij deze rijschool terechtgekomen via mijn zus. Goede actieve rijlessen gehad waar de instructuer je goed aanpakt.

Ik had het genoegen om les te krijgen van mijn Barlas, en ik ben heel erg blij met de lessen en rijschool. Zijn geduld, rust, duidelijke instructies en deskundige begeleiding hebben me enorm geholpen achter het stuur. Daarnaast waren de lessen ook altijd veel lachen. Ik zou hem zeker aanbevelen aan anderen die hun rijbewijs willen halen.

Geslaagd

Brahim was een hele goede en leuk instructeur, heeft me goed door alles heen geholpen

Geslaagd in een keer

Vandaag in een keer geslaagd bij Mo!! Mijn broer heeft ook bij hem gelest en is ook in een keer geslaagd en zo ben ik bij rijschool de broers terecht gekomen. In het begin was het even bikkelen, maar het is me gelukt met de hulp van Mo. Bedankt voor de leuke en leerzame tijd. - Aurora

Echt een top rijschool!!

Mijn Ervaring was uitstekend, ik heb veel geleerd en allerlij tips gekregen. Mijn rijinstructeur was erg vriendelijk en gaf me veel zelfvertrouwen. Nu heb ik me rijbewijs op zak en kan ik lekker zelfstandig rijden.

Geweldige instructeur, uitstekende rijschool!

Het was ontzettend fijn lessen met een extreem ervaren en professionele instructeur als Roy naast je. Zijn geduld, inzicht en didactiek maakten het beheersen van de rijvaardigheid een fijne en verantwoorde ervaring. Ik ben heel dankbaar dat ik hem ben tegengekomen.

Super goed!!

Super rijschool, Ik heb rijles gehad van Barlas en had geen beter rij instructeur kunnen wensen. Barlas heeft heel veel geduld , legt alles heel goed uit, maakt altijd tijd voor je en geeft je veel zelfvertrouwen. Ben heel erg blij dat ik na een slechte ervaring met een andere rijschool bij jullie terecht ben gekomen. Bedankt voor het behalen van mijn rijbewijs!

Barlas is echt geweldig. Streng maar rechtvaardig. Positief en rustig. Had geen betere rijinstructeur kunnen wensen.

Zeer goede rijschool

Enorm goede rijschool en naast dat het altijd gezellig was, was het ook erg leerzaam. Ik ben in 1x geslaagd dankzij Barlas. Barlas maakt altijd tijd voor je wanneer je nog hulp nodig hebt bij bepaalde onderdelen. Nogmaals bedankt voor het in één keer behalen van mijn rijbewijs dankzij jou Barlas. Would recommend! :)

I couldn't have wished for a better Driving School and Driving Instructor !!

Coming from a country where we drive on the left side of the road and where cyclists are few, I was anxious to drive in the Netherlands until I met Brahim el Mansour. He listened to my fears and proceeded to patiently nudge and guide me through my lessons. I found myself looking forward to my next lesson week after week. He painstakingly restored my confidence in driving. What I admired most about Brahim was the firm but always encouraging manner in which he corrected my mistakes. He complimented my achievements and spoke me through my weaknesses. I confidently passed my driving exam yesterday (first attempt). Brahim and Ismail el Mansour, hat tip to you both. I would recommend Rijschool De Broers without any hesitancy. Thanks guys ❣️

Ontspannen instructeurs die je zelfverzekerd laten voelen.

Ik ben bij rijschool de Broers in 1x geslaagd. Heb les gehad van Mandy die mij op een hele kalme en duidelijke wijze heeft leren rijden. Zeker een aanrader om bij rijschool de Broers te gaan lessen als je direct wil slagen!!

Beste rijschool die er is

Ik ben in 1x geslaagd en ik ben heel dankbaar dat ik zulke goede lessen gekregen heb.

Alles voor de leerling

Er wordt alles aan gedaan om het zo fijn mogelijk te maken voor jou van plannen van rijlessen naar examens vervroegen omdat je er eerder klaar voor bent. Ook goede lessen want in 1 keer geslaagd

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar