Professioneel

Ik ben vandaag geslaagd dankzij Mo! Ik vond de uitdaging best pittig, maar door mijn harde werk en Mo's geduldige begeleiding heb ik mijn doel bereikt. Mo was in staat om mijn zwakke punten helder en duidelijk te identificeren en gaf me waardevol inzicht om mezelf te verbeteren. Het was een professionele en leerzame ervaring die me echt heeft geholpen om te slagen!!

Gezellig & heel leerzaam

Elke les die ik gereden heb met Mandy naast mij heb ik altijd als prettig ervaren. Het was altijd super gezellig & serieus wanneer dit nodig was. Ze heeft me op een leuke manier auto leren rijden en ben haar en de rijschool super dankbaar voor de leuke tijd. Het belangrijkste; ik ga zelfverzekerd de weg op!

Gegarandeerd slagen

Vlot geleerd. Duidelijke lessen het is een perfecte flexible rijlschool

Vandaag geslaagd dankzij mo

Vandaag geslaagd bij Rijschool de Broers. Dankzij mn zus en zwager ben ik bij mo terecht gekomen, alle verwachtingen werden overtroffen, altijd gezellig in de auto veel gelachen maar als t moest werd er ook serieus les gegeven. Altijd duidelijk over verbeter punten en daardoor ben ik ook geslaagd.

3e keer scheepsrecht!

Ik heb onder begeleiding van Ismael en Khalid mijn rijbewijs weten te halen. Beiden hebben mij geholpen met niet alleen het rijden, maar ook door middels motiveren, mijn zelfvertrouwen. Vaak waar ik te streng of juist angstig was met mezelf tijdens het lessen, gaven zij mij nieuwe inzichten. Ondanks dat ik 2 x ben gezakt voor mijn praktijkexamen voelde het niet alsof ik een mislukking was, maar hebben we nauw gekeken naar de verbeter/aandachtspunten. Vandaag ben ik geslaagd en nogmaals dankjewel! Ik weet dat ik zelf het examen heb afgereden, maar zonder jullie en daarmee echt het vertrouwen, motiveren en steunen tijdens de lessen is het mij toch echt gelukt. Dankjewel voor de betrokkenheid, kwaliteit en jullie inzet! Ik zal zeker mensen in mijn omgeving jullie als rijschool aanbevelen.

Dankzij rijschool de Broers heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ik was geen natuur talentje en had veel moeite met sommigen onderdelen. Mijn rij instructeur (Mo) hielp mij door angsten en twijfels heen te komen. Altijd een leuke sfeer en veel gelachen! Ook natuurlijk serieus wanneer het nodig is en begeleiding word aangepast op een manier die voor jou het beste werkt. Het was een geweldige tijd en hierdoor ging mijn examen vlotjes en vrij makkelijk. 10/10 Noah Furstner

Mijn ervaring hier was echt top! Het was altijd gezellig in de lessen en alles werd duidelijk uitgelegd en aangegeven. Ik ben super tevreden.

beste rijschool!

Met Barlas als instructeur ben ik in 1x geslaagd! Barlas is een instructeur met erg veel geduld en zal je alles uitleggen tot je alles 100% snapt en hoe je je fouten op een veilige manier kan oplossen. De leukste lessen gehad en altijd gelachen en in een keer geslaagd. Ik ben erg blij dat ik me rijbewijs heb gehaald en het belangrijkste, dat ik veilig kan deelnemen in het verkeer! Bedankt voor alle leuke lessen Barlas!

Fijne rijlessen en begeleiding

Mijn ervaring is heel goed. Mijn instructeur (Amine) gaf mij goede instructies en de reflecties na iedere les zijn fijn waardoor je jezelf goed kan verbeteren!

Goede instructies

Ik heb goeie instructies gekregen en ik ben goed geholpen als ik iets minder kon en leuke lessen gehad.

Fijne ervaring met zowel Ismaël als Angela. Zowel de theorie als praktijk worden goed uitgelegd en daarbij zijn ze beide ontzettend vriendelijk en geduldig:)

Onwijs goed

Erg goede ervaring bij rijschool de Broers. Fijne instructeur die erg aardig en rustig is. Er wordt op een goede manier verteld waar je verbeterpunten liggen. Ik ben ik 1 keer geslaagd door de goede lessen!

Super leuk en leerzaam!

Tijdens de lessen kijkt Barlas echt naar wat je nodig hebt. De lessen zijn persoonsgericht. Ook heb ik altijd gezellige lessen gehad. Door Barlas ben ik in 1x geslaagd!! Heel erg bedankt Barlas en de Broers!

Geweldig, er word extreem veel aandacht aan je besteed. Ze leren je precies hoe alles gedaan moet worden stap voor stap.

Een super ervaring

Ik startte mijn rijlessen bij Chihab. Een onwijs grappige, spontane instructeur die mij onwijs heeft gesteund tijdens mijn rij avontuur. Chihab is streng wanneer het nodig is, waardoor je alle kritiek goed onthoud. Hij gunt zijn leerlingen het allerbeste! Ik ben onwijs blij met mijn rijbewijs die ik dankzij hem in 1 keer heb mogen behalen.

Fantastisch!

Ik was helaas al een aantal keren gezakt bij een andere rijschool. Mijn hoop was al weg. Een kennis, was geslaagd bij Chihab en raade mij aan hem te bellen. Vanaf het eerste belmoment tot aan mijn examen (2 maanden). Heeft Chihab achter mij gestaan. Uren inplannen terwijl ik soms niet eens zin had. Ik kon geen smoesjes bedenken want hij maakte altijd tije vrij :(. We hebben gelachen in de auto zelfs momenten van twee strijd. Maar de manier waarop jij mij dingen hebt geleerd! BAAS! Harstikke bedankt voor je laatste Push dit had ik nodig, ben je voor altijd dankbaar.

Super ervaring

Mijn 1e rijles na 2 jaar weer begonnen bij de Broers, begon ik angstig. Nu paar maanden verder GESLAAGD! Angela je bent een topper :D

Een hele fijne rijschool

Mijn ervaring met de Broers is dat ze altijd meedenken, een duidelijk plan hebben en ervoor zorgen dat je zelf ook weet waar je aan toe bent. Ik heb echt veel plezier gehaald uit het rijden, toen ik ben overgestapt van mijn oude rijschool naar de Broers.

Rij instructeur was super gezellig, hij kon erg goed en rustig uitleggen. Mijn ervaring bij de broers was perfect !

Top rijschool

Amar heeft mij heel goed voorbereid op m’n rijexamen, waardoor ik ook met meer zelfvertrouwen in de auto zat dan bij mijn vorige rijschool. Heel erg bedankt!

In één keer geslaagd!!!

Ik heb gelest bij de broers. En kort samengevat was het een top ervaring! Barlas was mijn rijinstructeur en hij nam echt de tijd voor je! Legt alles goed uit! Super blij met mijn rijbewijs. Bedankt de Broers!!

Top service, goed geregeld

alles goed geregeld, zelf rijles van rijschool alfabet gehad wat ook goed ging. voor de rest duidelijke info en helpen graag

Geweldig! Rijexamen in één keer gehaald!

Bij instructeur Barlas rijlessen gevolgd en enorm tevreden. Barlas heeft veel geduld en legt alles duidelijk en rustig uit. In één keer geslaagd voor mijn examen! Dank je wel Barlas!

Erg goeie rijschool, ben in één keer geslaagd. Met dank aan mijn goeie rij-instructrice Angela.

Kort maar krachtig

Na voor een lange tijd te hebben gereden bij een andere rijschool, kwam mijn derde rijexamen eraan. Door omstandigheden kon ik niet met die rijschool afrijden. De broers heeft mij gelukkig uit de brand geholpen, door snel voor mij te handelen in de korte tijd voor mijn examen. Met maar een paar lessen kreeg ik meer zelfvertrouwen in mijn rijkunsten en leerde ik ook nog wat dingen bij. Vriendelijk, duidelijk en goede service . Geweldig rijschool.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar