De beste rijschool!!

Mo heeft mij op een rustige en leerzame manier leren rijden. Voelde me erg op mijn gemak zowel bij Mo als bij Ismael. Ze geven je goede feedback en ze hebben er goed voor gezorgd dat ik ready was voor mijn examen! Dank jullie wel!!

Beste rijschool die er is

Na 3 keer gezakt te zijn bij een andere rijschool en al mijn zelfvertrouwen en plezier met autorijden te hebben verloren, heeft Mo keihard zijn best gedaan om me klaar te stomen voor het examen. Na maanden gezellige, leerzame, nuttige en gestructureerde lessen ben ik eindelijk geslaagd! Ik voel me rustig en zelfverzekerd achter het stuur. Ik kan deze rijschool aan iedereen aanraden!

Topp

Ik ben geslaagd dankzij rijinstructeur Mo. Hij is een hele goede rijinstructeur die precies weet wat je nodig hebt & heb het erg naar me zin gehad. Nog bedankt Mo!

Vandaag in 1x geslaagd bij Mo!!!!

Door Mohammed ben ik in 1x geslaagd die mij goed had voorbereid voor het examen. Ik ben in een recordtijd (met de huidige wachttijden van het cbr) geslaagd. Mo is een professionele instructeur maar ook een hele grappige om mee te rijden. Zeker een aanrader!

Super fijne ervaring gehad

Ik Was gestart met lessen in een schakelauto daarna toch over gestapt op automaat toen kwam ik bij Ismael terecht en voelde me daar erg op me gemak ! Hele fijne leuke en leerzame lessen gehad en nu in 1x geslaagd voor m’n rijbewijs. Heel erg blij !

Ik heb er heel veel van geleerd ze leren goed hoe je moet rijden. Ik ben in 1 keer geslaagd zoals Chihab had gezegd en ben echt superblij dat ik bij de broers heb gelest

Super comfortabel!

Een hele chille en goede sfeer bij elke rijles! Ik had ismael als rij instructeur en het voelde tegelijk tijd alsof ik met een goede vriend in de auto zat, rijschool de broers is zeker een aanrader aangezien ze echt de tijd voor je nemen en vrijmaken!

Amar is een echte coach, hij ziet wat er nodig is.

Ik kwam bij de broers, omdat ik mijn rijbewijs snel wou halen in verband met een reis naar Australië. Ik werd hier toen aan Amar gekoppeld, samen met hem heb ik mijn rijbewijs binnen anderhalve maand kunnen halen. Amar is een echte coach die ziet wat jij nodig hebt en wat niet, iedereen kan iemand leren autorijden, maar coachen hierin kan Amar het beste. Naast enorm relaxte, leuke, maar vooral leerzame lessen van hem gehad te hebben heb ik enorm veel over me eigen rijgedrag geleerd. Door het groote aantal leerlingen en dus examen momenten bij de broers, was er een mogelijkheid om mijn examen moment eerder te laten plaatsvinden dan dat CBR voor mij had, dit was voor mij een absolute positieve uitkomst.

Hele goede rijschool

Ik heb echt een super ervaring bij rijschool de broers. Ik heb gekozen voor een automaat rijbewijs en kreeg les van Ismaël. Ik kon in het begin alleen op donderdag. Dit was nooit een probleem, ik werd als ik wilde lekker 3 weken vooruit ingepland en kon zelf aangeven een voorkeur in tijd en 1 of 2 les. Ik werd altijd opgehaald op de locatie waar ik wilde en thuis gebracht. Verder is er heel veel geduld geweest met mij. Hij heeft mij echt goed geholpen zelf verzekerd te worden in het verkeer. Een goede klik met je rij docent is zo belangrijk, ik ben hier zo blij mee geweest waardoor elke les leuk was door de vriendelijkheid bij rijschool de broers. Ik kreeg dan ook met mijn tussentijdse toets in 1 keer de vrijstelling. Ook mijn examen heb ik in 1 keer gehaald dankzij de goede rijlessen en uitleg. Aanbevelen aan een ander? Ja zeker!

Super lieve en goeie rij instructeur, hij legde alles van amA-B uit. Top school voor de beste prijzen!

Raadt het iedereen aan hier te lessen. Fantastische instructeurs.

Leerzame lessen

Heel goed rijschool!!!

Hele fijne rijlessen gehad!!

Hele goede rijlessen en je wordt goed voorbereid op het examen. Top rijschool!

Altijd fijne lessen gehad netjes op tijd Veel geleerd en duidelijk in het uitleggen en lessen, veel geleerd van chihab in een woord top!

Fijne rijlessen gehad en goed voorbereid voor het examen

Ik had lessen bij Barlas, de lessen waren altijd heel fijn en gezellig. Hij gaf altijd goede feedback en is positief. Het is niet erg als het in één keer niet lukt, hij heeft veel geduld. Ik ben heel goed voorbereid op het examen door veel examenroutes te volgen.

Top rijschool

Ik raad de broers zeker aan heb een super ervaring gehad en ze leggen alles goed uit

Uitstekende rijschool!

Vandaag in 1x geslaagd, heel erg bedankt voor de goede begeleiding!

Fijne rijleraar en fijne lessen

Ik heb enorme faalangst en Ismael (en Khalid) hebben mij hierin heel erg in ondersteunt. Fijn contact en laten je nooit vallen. Ik ben vandaag geslaagd ,ook mede omdat Khalid met mij meeging tijdens mij faalangst examen. Al met al : ik heb een goed rijles pakket gehad met een aardige en vertrouwde instructeur, grapje tussendoor en af en toe een koffie. Rijschool de Broers daar kun je zeker op vertrouwen. Ik was al 2x gezakt(zeker niet door de lessen) door mijn extreme faalangst en Ismael bood aan de helft van mijn volgende examen te betalen, zo lief en meedenkend! Ik gun iedereen zo'n instructeur!! Liefs, Alba.

Gewoon helemaal top.

Rijschool de broers heeft mij heel veel geholpen in het behalen van mijn rijbewijs. Ze staan altijd voor je klaar en zijn oprecht bezig met jou. Ze doen het met passie en dat zie je weer terug in je rijles. Aan het begin van de lessen kan je het heel comfortabel en chill vinden, maar hoe dichter je bij je examen komt worden ze ook steng. Wat naar mijn ervaring enorm positief was en ook zo heeft uitgepakt. Ik wil de broers enorm bedanken hiervoor! Qua prijzen zijn ze ook top vergelijken met andere rijscholen omgeving Alkmaar. Ook in het begrijpen van sommige mensen hun financiële situatie, daar hebben ze meestal wel een oplossen voor

Super rijschool!!

Gereden bij Amar, Zeker een aanrader denkt met je mee en laat je altijd comfortabel in de auto zitten!!!!!

In 1 keer geslaagd door de uitstekende lessen van barlas.

Leuk en leerzaam!

Ik ben in één keer geslaagd met dank aan mijn rij instructeur Amine die mij goed had voorbereid voor het examen. Heel erg blij mee!!

Top!!

Goede duidelijke communicatie, via de mail. Rij instructeur was aardig, stelde mij op m'n gemak, legde alles goed uit, waardoor ik in 1 keer ben geslaagd!

Aanrader!

Mijn rij instructeur chihab, wat een topper! Hij heeft me altijd geholpen als het even moeilijk werd en heeft er snel voor gezorgd dat ik zelfstandig kon rijden! Hij wist ook precies een plan te maken wat heel goed bij mij werkt. Ik raad de broers en dan vooral chihab zeker aan!!! Bedankt chihab voor de leuke, leerzame en ontspannen rijlessen! Ps: als je twijfelt neem gewoon een proefles bij chihab, hij zet je GOED GOED!!!!!!!!!!!

Goeie ervaring, goede rij instructeur (amar) waarmee k prettig overweg kon.

Heel vlot me rijbewijs gehaald. Ik was begonnen in februari en op 24 mei ben ik geslaagd. Met grote hulp van amar die zeker verstand heeft van zaken en een begripvolle maar ook vriendelijk en rustige instructeur was. Zeker geen slecht woord over hem te zeggen en hij heeft me voor het examen goed klaar gestoomt waardoor alles soepel is verlopen

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar