heel goed geholpen

kende de zaak niet maar gaf meteen een goede indruk open en eerlijk een woord een woord een man een man en daar hou ik van laatste afwikkeling nog even afwachten dan kan de score nog wel hoger ga ik van uit

Super klantvriendelijk en meedenkend.

Heel goed en leuk geholpen bij Kikkert Mooie auto gekocht, deze is netjes afgeleverd en daar zijn we heel blij mee. Zeker een aanrader om zaken te doen met Kikkert.

Een zeer positieve ervaring

De koop van het van het voertuig en de verdere afspraken en afhandeling daar weer van als zeer positief ervaren!

Geweldige service!

Al jarenlang klant bij Kikkert en nog nooit teleurgesteld!

Mercedes sprinter rolstoelbus gekocht, Alles perfect verlopen.

Goed geholpen en snel. Goede ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij geven Autohuys Kikkert een ruime 9.\r\nHeel fijn contact met elkaar gehad

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend bedrijf waar de wens van de klant centraal staat\r\nZocht een specifieke auto met n bepaald budget en dat werd gevonden\r\nBedankt Jan!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bevallen , van begin tot het eind afspraken nagekomen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

Dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals veel plezier met uw nieuwe bedrijfswagen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, oprecht en concreet.

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens bij Autohuys Kikkert!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ingeruild bij Autohuys Kikkert. Voelde zeer betrouwbaar en ben uiterst vriendelijk geholpen. Verder hebben we naar tevredenheid een verkoopdeal gemaakt en is Autohuys Kikkert voor mij zeker een adres om in de toekomst zaken mee te doen. Dank voor de service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en duidelijk. Prettig contact. Een fijne ervaring in deze tijd. En persoonlijk voor ons een passende auto gezocht. Bedankt!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Audi A6 gekocht, ik werd keurig ontvangen en ter woord gestaan. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en bij aflevering ontving ik heerlijke wijn. Ik beveel Autohuys Kikkert zeker aan!

• Reden bezoek Andere reden

Buitenvaart 1109