Service

Klantgericht en goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, correct, vakkundig en doelmatig.

Opnieuw een goede ervaring met deze garagehouder.

Ook na de overname door nieuwe eigenaar weer een prima service. Zou alleen de eerste zin anders formuleren. Als je aangeeft "om onze dienstverlening te verbeteren" heb je dan zelf je bedenkingen??? Ik zou eerder spreken van "continueren maar wel open staan voor ideeën", of zoiets.

Ik be geweldig geholpen

Zeer fijne garage

Staan altijd voor je kleur, fijn dat er nu een 2e vestiging is

Vriendelijk en correct geholpen.

Snel geholpen en leenauto mee top service.

Prima bedrijf. Goede service. Äardig personeel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Kan geen minpunten bedenken

Goed en vlot geholpen door vakkundig en vriendelijke monteur

Hele goede service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitstekende en deskundige garage, ik wordt hier altijd vriendelijk ontvangen.Bij de bandenwissel kan ik wachten en wordt ik verwend met heerlijke koffie. Ik kom hier niet voor niets al zolang Ga zo door!!!!!

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekende en deskundige service

Al een aantal jaren breng ik mijn auto voor onderhoud en service naar Vermeulen. Ik ben daar zeer tevreden over. Als er wat bijzonders is word je gebeld voor overleg. Auto is altijd op de afgesproken tijd klaar. Prijs/kwaliteit verhouding is ook uitstekend. Ik ben er zo tevreden over dat ik zolang ik auto blijf rijden daar wel naartoe zal gaan voor onderhoud etc..

Snel, vriendelijk, niet duur en vakkundig.

Mijn lekke band werd snel gerepareerd terwijl ik er bij stond.

Vakkundig en betrouwbaar

Na een nare ervaring bij een andere garage, ben ik sinds 5 jaar bij Vermeulen. Ze zijn vriendelijk, betrouwbaar en overleggen over alles. Vertellen precies wat en hoe en waarom en op de rekening kun je terugzien wat er precies is gebeurd. Daar geven ze 2 jaar garantie op.. Heel fijn voor mij, als leek in deze, dat geeft vertrouwen!

Snelle en vriendelijke service

De communicatie is vriendelijk en toegankelijk. Bellen altijd vooraf voor de kosten en eerlijk als iets ook nog later gerepareerd kan worden.

Super service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede kwaliteit werk en communicatie

Altijd vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. Soepele en snelle reactie met duidelijke prijsopgave en afhandeling. En daarvoor krijg je vakwerk met een lach. Groet Remco

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Je kunt altijd op korte termijn terecht, voor problemen met je auto. Ze helpen je altijd zeer vriendelijk, dus gewoon een top service. Ik kan iedereen aanbevelen om bij dit bedrijf je auto te laten controleren.

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekend en vakkundig geholpen. Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant bij Vermeulen.

Heel goed afspraken te maken. Voordat tot onderhoud wordt overgegaan word je eerst gebeld wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn.

Top gedaan! En verzorgd

Fijne service en snel gefixed

Deskundig en klantvriendelijk

Ben al 10 jaar zeer tevreden.

Kom er al jaren, snelle service en vakmanschap

Kom er al jaren, snelle service en vakmanschap.

Betrouwbaar en netjes

In eerste instantie naar de Renault dealer in Nieuwegein gegaan voor de jaarlijks onderhoud. De Renaultmonteur wist te vertellen dat hij een tikkend geluid heeft gehoord en de diagnose stelde dat de distributieketting uitgerekt zou zijn en dus vervangen moet worden. Kosten Ca €1800. Zelf heb ik nooit iets aan de auto gemerkt, dus direct de auto teruggenomen. 2nd opinion gevraagd bij Autovakmeester Vermeulen. Zij hebben met meerdere monteurs goed geluisterd en konden niet dezelfde diagnose stellen. De ketting zit nog goed strak en is zeker niet aan vervanging toe. Dus ik kan niet anders zeggen dat Autovakmeester Vermeulen een betrouwbare partner is voor het onderhoud van je auto. Mijn toekomstige onderhoud laat ik voortaan bij hun doen.

Ik kom al jaren bij autovakmeester Vermeulen en ben zeer tevreden. Goede service, altijd eerst telefonisch overleg bij reparaties, vriendelijk, denkt mee met de klant, prijs/kwaliteit uitstekend. Echt een aanrader!!!!!!

top ervaring

snel geholpen, vriendelijk personeel