Goed.

Goeie garage Goeie service

• Reden bezoek Andere reden

Je weet waar je aan toe bent.

De afspraken worden goed en vakkundig nagekomen en volgens de afgesproken prijs. En je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Blijvend tevreden

Mijn begin dit jaar bij garage Vermeulen gekochte auto (bevalt prima) heeft vorige week een APK en een grote onderhoudsbeurt gehad. Opnieuw heel tevreden over de manier van afspreken en overleg.

Klantvriendelijk,,meedenken, goede service

Een prettige zaak waar je als klant gewoon telt. Er is overleg, er wordt meegedacht en de monteur is een vakman!

Zoals altijd een hele goede service

Topservice

Hele vriendelijke en behulpzame service

Fijn en ervaren medewerkers. Goede service en je wordt vantevoren gebeld als de kosten hoger worden. Daarnaast ben je geen nummer maar kennen ze hun klanten.

topp

Wij komen hier altijd en altijd zeer tevreden!

Zeer goed!

Zeer vriendelijk. Staan voor je klaar. Bereidt om net even iets meer te doen.

Vakkundig en klantvriendelijk

Al jaren breng ik mijn auto voor onderhoud bij autovakmeester Vermeulen. - Vakkundig - Goede service - Klantvriendelijk - Goede bereikbare ligging garage - Altijd eerst telefonisch overleg als er onverwachte reparatie nodig - Prijs/Kwaliteit prima Dus deze garage is zeker aan te bevelen.

Alles snel en deskundig afgehandeld.

Meedenken, servicegericht en altijd een oplossing

Heb al vele jaren bij André mijn auto’s in onderhoud. Van auto van de zaak tot oldtimer kever. Doet zijn werk altijd goed en informeert altijd duidelijk vooraf!

Al jaren heel tevreden.

Alweer enkele jaren geleden omschreef ik Autovakmeester Vermeulen als een uitstekende garage: goed bereikbaar (ook een leenfiets beschikbaar), altijd bereid om je direct te woord te staan, vriendelijk, deskundig, snelle service en redelijke prijzen. Daarin is geen verandering gekomen. Ik ben nog steeds heel tevreden over het onderhoud van mijn auto. Onlangs deed ik een andersoortige ervaring op. Op mijn verzoek heeft de garage gezocht naar een goede gebruikte auto ter vervanging van mijn inmiddels bijna twintigjarige exemplaar. Het resultaat mag er zijn: een mooie auto die voldoet aan mijn wensen, grondig nagekeken, in prima staat en tegen een redelijke prijs.

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Autovakmeester Vermeulen denkt met de klant mee, is deskundig en vriendelijk. En je betaalt zeker niet teveel. Echt een aanrader voor reparaties en onderhoud!

Altijd vriendelijk!!

Wij worden altijd goed geholpen!! Het is betrouwbaar, wij komen er al jaren!

Jeep rijdt weer als een zonnetje. Auto moest gekeurd worden en de geluidjes die we hoorden bleken flinke mankementen te zijn die nu weer totaal vernieuwd zijn en we weer jaren kunnen Crossen.. Echt een vakmeester !!

Altijd prettig , snel en goed geholpen

Prima garage.

Betrouwbaar en vakkundig

Wij komen al jaren bij autovakmeester Vermeulen, zowel met de personenauto (Renault) als met de camper op Fiat Ducato basis. Wij zijn steeds tevreden. Goede service, hart voor zijn vak, vriendelijk en behulpzaam. De werkplaats ziet er opgeruimd en schoon uit.

Een garage met hart voor de klant en zaak.

Al jaren ben ik klant bij deze garage voor het onderhoud van mijn Zusuki Splash. Ik ben er zeer over te spreken. Ze doen wat ze zeggen en ook nog meer, zoals het meegeven van een leenauto. Na mijn verhuizing naar Vleuten blijf ik toch bij deze garage in Houten. Gewoon omdat ze goed zijn.

Goede garage met uitstekende service voor een nette prijs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige behandeling. Altijd overleg hoe/wat de beste oplossing is. Wordt altijd gebeld als de kosten hoger uitvallen of bij andere bijzondere bevindingen. Betrouwbaar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en een zeer correcte behandeling. Komen afspraken na en is nog betaalbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Altijd overleg wanneer er extra onverwachte kosten zijn. Vriendelijk personeel!

Nieuwe schaft 3 C

3991AS Houten