goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden klant bij autoservice gert Vermeulen en nooit geen klachten gehad. Vermeulen is een betrouwbaar bedrijf en eerlijk naar zijn klant. Personeel heeft veel kennis, wat maakt dat de storing vaak snel gerepareerd/verholpen kan worden. Mits kosten toch hoger komen te vallen laten ze dit van te voren weten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en hele goede prijs/kwaliteit

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben bij jullie via Jan Jonker gekomen. Mijn oude Peugeotgarage is ooit naar Nieuwegein gegaan. \r\nBij jullie kan je gewoon langskomen met een vraag om dan iets af te spreken. \r\nOver prijs/kwaliteit heb ik als ondeskundige geen oordeel. Vertrouw erop dat \'het goed zit\'.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Service,

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gedreven en deskundig personeel. Zeer tevreden met de geboden service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord: FANTASTISCH. Altijd een top service, altijd vrolijk maar vooral veel kennis! Je kan er altijd terecht, met of zonder afspraak. Absoluut een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, als er wat kleins is kan het vaak tussendoor verholpen worden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze Renault espace is jaarlijks onderhouden en gekeurd door dit bedrijf.\r\nDe service is prima en het personeel is vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en altijd fijn dat je de onderdelen die zijn vervangen even kunt zien.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en vriendelijk personeel. Altijd in voor een praatje en een kopje koffie.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ervaar Gert Vermeulen (al enkele jaren) als een uitstekende garage: goed bereikbaar (ook een leenfiets beschikbaar), altijd bereid om je direct te woord te staan, vriendelijk, deskundig, snelle service en redelijke prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar,vakkundig en met een goed service is dat niet wat we allemaal willen.\r\ngoede prijs kwaliteit met dat wat er geleverd wordt.\r\n\r\nHiervoor altijd bij de dealer geweest ma sinds ik bij deze garage ben geweest wil ik geen ander meer.\r\nwijzig kosten en hetzelfde werk met vakkundig advies en een vaste prijs en geen bijkomende kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij worden altijd fijn en eerlijk geholpen! Ze zijn niet duur! Wij blijven klant bij jullie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Fantastische service, en alles weer goed opgelost! En dat ook bog voor een redelijke prijs. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, goed werk verricht en vriendelijke service.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed fijne mensen en hele goede service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Autoservice Gert Vermeulen is uitstekend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en aandacht voor de wensen van de klant!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed, erg klantgericht en flexibel

Nieuwe schaft 3 C

3991AS Houten