Afspraak maken ging heel vlot. Op de ochtend van de apk heb ik nog met de garage gebeld om te vragen of de auto ook een kleine onderhoudsbeurt kon krijgen. Dit was geen probleem! Heel fijn, dat het allemaal zo vlot en makkelijk gaat!

Wordt niet alleen gekeken naar de aangevraagde reparatie, maar ook verder zoals verlichting en bandenspanning. Dit is net even de extra service.

Top garage

Prima geholpen door vakkundig en vriendelijke mensen.

Kundig Snel en geen gezeur

Kundig en goede prijs

Goede en klantvriendelijke service

Meedenkend voor wat de auto en klant het beste is.

prima Service, vriendeijk en altijd bereid voor advirs

Prima service, vriendelijk, meedenkend en altijd bereid tot advies.

Een vriendelijk en deskundig bedrijf !

Ze kijken de auto goed na bij een onderhoudsbeurt. En communiceren duidelijk wat er gerepareerd moet worden ! Uitstekende service.

vooral dat mijn auto gehaald en gebracht wordt

Reguliere beurt P308SW

Gewoon goed en betaalbaar. Beurt en airco check (moest bijgevuld worden)

Snel efficiënt en professioneel.

Heerlijk gevoel te weten dat jouw garage jouw auto al jaren kent en behalve APK ook andere mankementen opspoort en bv ook ziet dat een beurt niet nodig is. Zijn wel al vele jaren klant, dat helpt ook.

Goed contact, nette prijzen, prima service

Goede service en heel vriendelijk

Erg vriendelijke mensen, leveren een goede service, betrouwbaar en kunnen veel vragen beantwoorden

Top Service

Betrouwbaar adres voor redelijke prijs

Positief

Makkelijk digitaal een afspraak maken. Vriendelijke en service gerichte ontvangst bij receptie. Ook de terugkoppeling over wat er gebeurt is en de evt bijzonderheden is goed.

Professioneel en vriendelijk en deskundig!

Een veelzijdige garage, waar je met je moderne auto en oldtimer welkom bent! Service staat duidelijk hoog in het vaandel!

Als nieuwe klant voor een eerste servicebeurt geef ik een 10 (met griffel)

De werksfeer en persoonlijke communicatie hebben mij zeker blij gemaakt. Helemaal, wat ik van een Citroën dealer verwacht. Niet te vergelijken met het Motorhuis, dat mij "in de steek liet". Mijn zoon was hier al klant met mijn vorige Citroën C5 Tourer, en gaf mij deze tip. Ben sinds 1983 (DS Pallas) blijde Citroën-rijder.....

Goede service en kwaliteit

Al jaren goede service en levert civer altijd wat het beloofd. Kwaliteit en prijs sluiten goed op elkaar aan. Ik ben erg tevreden als ik mijn auto weer ophaal

Een 10, dat zegt genoeg

Prettige communicatie/ service gericht/ deskundig

Kennis van zaken en efficiënt

Dankzij een goede voorraad onderdelen kunnen ook niet meer leverbare zaken worden vervangen. Goede communicatie.

Uistekende service!

Mijn auto wordt goed nagekeken en gerepareerd, en de mannen zijn aardig, correct en leggen goed uit wat er moest gebeuren. En, de telefoon wordt snel opgenomen zonder wachttijden met herriemuziek. Kortom: prima!

prima service

Heel goed, snel geholpen, prima prijs.

onberispelijk

Geen enkele wanklank, top bedrijf

Goede service en top schadeherstel

Civer heeft goed hun best gedaan om de reparatiekosten van schade door eigen schuld, zo voordelig mogelijk te houden. De schade is goed hersteld.

Toppers!

Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen zonder lange wachttijden

Starrenburglaan 5

2251 AG Voorschoten