Fijn goed bedrijf zeer behulpzaam

Ik kwam na sluitingstijd en en nogsteeds werd ik geholpen fijne goede auto voor een goeie prijs fijne zaken gedaan goed uitgekomen

Goede afspraken

Super vriendelijk geholpen, mooie deal kunnen maken en auto verbleef tussen aankoop en levering keurig gepoetst in de showroom! Aanrader!

Super service!

Ik heb een mooie mercedes e500 coupé gekocht bij Ricardo. Super goed geholpen! Nog een mankementen gehad met een defect voetpedaal. Hij heeft me daarin ook goed geholpen.

Vriendelijk, zorgvuldig en snel aan een nieuwe auto geholpen.

Ik kon op een correcte en snelle manier mijn auto inruilen voor een eerlijke prijs en heb een goede auto gekocht, waar ik zeer tevreden mee ben.

No nonsense

Prettig zaken doen met hartelijk bedrijf. Ik kom graag terug voor een andere auto als de tijd rijp is. Nemen de tijd en denken mee. Heerlijke 640! Bedankt

Gedreven verkoper

Werd netjes op de hoogte gehouden dat de trekhaak later geleverd werd. Fijne snelle afhandeling. Blij met nieuwe auto.

Erg tevreden

Een auto verkocht en gekocht. Komt afspraken na en prettig contact.

Een prachtig bedrijf en heeft zeer mooie wagen staan

Kusters heeft mij een prachtige wagen verkocht, ben er super blij mee!!!

Vriendelijk en goed geholpen

De verkoop van de auto is goed verlopen

Goede service, prettig in de omgang!

De afspraken werden goed nagekomen, goede service en prettig in de omgang!

Uiterst correct, kundig en respectvol

Ricardo is een vriendelijke en eerlijke man. Fijne kerel om zaken mee te doen zonder enige poeha, daarnaast kundig en eerlijk. Kan dit adres aan iedereen aanbevelen. Top!

Goed snel en netjes behandeld

Goed behandeld super vriendelijk goede service betrouwbaar een aanbeveling voor auto zoekende volgende auto kijk daar als eerste

Perfecte afhandeling bij verkoop auto

Correcte personeel dat afhandeling snel liet verlopen. Prijs auto was aannemelijk.

Perfecte onderhandeling!

Erg fijne man, vriendelijk en sociaal! Bedankt !

Vertrouwbaar en professioneel

Veilig, betrouwbaar en professioneel. Goed contact gehad met ricardo en duidelijke afspraken gemaakt. Kwam op het afgesproken tijdstip opdagen en handelden alles goed af.. bovendien een zeer aardig persoon! Gr Jeffrey.

Eerlijke afspraken, prettig geregeld!

We hebben goede en eerlijke afspraken gemaakt welke prima zijn nagekomen. Prettig geregeld, fijne service!

Top bedrijf, klant is koning en afspraken worden nagekomen!

Afspraak gemaakt om naar een auto te gaan kijken buiten de openingstijden, geen enkel probleem! Auto stond netjes klaar in de showroom en was beschikbaar voor een proefrit. Pratende mensen zijn te helpen en Ricardo denkt in mogelijkheden. Zie je iets aan de auto wat je niet bevalt? Bespreek het, wellicht heeft Ricardo een oplossing. Bij het ophalen van de auto stond hij wederom netjes klaar in de showroom en was alles uitgevoerd zoals afgesproken. Wij zouden hier zo weer een auto kopen en bevelen Ricardo zijn bedrijf aan..

Zeer klantvriendelijk

Ben heel erg klantvriendelijk ontvangen en geholpen, ook als er nazorg nodig zou zijn.

Betrouwbaar en perfecte afhandeling

onze ervaring met Autocentrum Acht is zonder problemen afgehandeld

Fijne ervaring, goed geholpen.

Heb er een goed gevoel aan overgehouden bij de aankoop van onze nieuwe auto.

heel fijn geholpen

we werden heel heel sympathiek geholpen ondanks dat het een vrije dag van ricardo was . er werd niets opgedrongen en hij nam er echt de tijd voor

Goede snelle afhandeling

Fijne verkoper en goede Servië