Heel goed!

Bij deze wil ik jullie wel bedanken voor de goede service. Alles ging perfect zelf het leveren van de auto bij mij thuis met wat nodige informatie erbij. Derya was heel vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door,

Top aankoop! Top vent!

Ging kijken voor een nieuwe Seat Leon. In de aankoop goed begeleid en luisterde naar wat ik te zeggen had. Kan iedereen deze garage en verkoper aanraden. Fijne vent!

Ik heb gisteren mijn nieuwe audi mogen ophalen met een zeer goede service. Alles netjes, op tijd volgens afspraak en zelfs met extra service! Keurig afgeleverd met een beurt en APK en zelfs een extra sleutel laten bijmaken! Zeer te spreken over de vriendelijke en eerlijke wijze van persoonlijke klantbenadering, onderhandeling en advies en een mooie zaak! Ga zo door!

Geweldige service

Ik ben sinds 1 week de trotse eigenaar van een prachtige VW T-Roc. Na een week kwam ik er achter dat er wat kleine problemen waren, Na contact te hebben gehad met auto centrum Arnhem heeft hij dit gelijk de zelfde dag nog opgelost geld overgemaakt zodat het gerepareerd kon worden. En daarom kunnen ik jullie zeggen, ik zou hier zeker nog een keer een auto, en op het moment dat er iets is wordt het absoluut correct afgehandeld zoals het hoort. Vriendelijke groet Jeffrey de trotse en blije eigenaar van een prachtige T-Roc

Leuk contact! Fijne verkoper

Alle afspraken keurig nagekomen

prima geholpen.

Goed geholpen en met een mooie auto weg gegaan op dezelfde dag.

Ricardo heeft een mooi aanbod van auto's staan. Heeft zelfs een auto van me aangekocht en deze was in perfecte conditie. Gaf een aannemelijk bod voor onze huidge wagen terug en de deal was snel gesloten. Kon in de avond nog langs komen en hij nam de tijd en kregen een heerlijk bakje koffie in een prachtige showroom met huiselijke sferen. Ricardo dank voor je snelle service Met kleurrijke groet Theo & Wendy

Eerlijk verhaal

Hij kent de auto’s die hij verkoopt, houdt er een eerlijk verhaal over. Dit geldt ook voor de inruil, zijn oordeel is fair.

Voor mijn gevoel een goede deal gedaan. Netjes afgehandeld zoals het hoort. Geen poespas, komt zijn afspraken na.

Heel goed geholpen, vriendelijk en afspraken nagekomen

Heel fijn geholpen, zelfs na openingstijd. Riccardo is vriendelijk, niet opdringig of iets. Zoals het hoort

Aardig en kundig man

Vriendelijke man, kundig,

zoals afgesproken ben ik op die bewuste dag gaan kijken naar een auto waar ik naar op zoek was. Bij aankomst stond die netjes klaar gepoetst van binnen en buiten.Na een korte uitleg ben ik eenproefrit gaan maken,en bij terug komst samen een kopje koffie gedronken en werden de papieren in orde gemaakt. Dit alles ging vlot en soepeltjes en ik ben dan ook dik tevreden. Mijn ervaring met dit bedrijf is in een woord geweldig.

Betrouwbaar, kundig en praktisch.

Mijn auto verkocht aan deze autocentrum. Helaas bij de inspectie ging het dak van mijn cabrio niet geheel open. Toch de deal doorgezet met wederzijds vertrouwen. Geheel transparant is de deal toch geheel doorgegaan. Mijn ervaring met hun is dat ze heel kundig zijn in hun vak en meedenken aan een oplossing waar service gewaarborgd is.

Erg klantvriendelijk

Zeer fijne service, lost eventuele problemen adequaat op.

Vriendelijk en een goeie zaak

Top zaak met een leuke eigenaar

uitstekend!

erg prettige ervaring met autocentrum Acht, Auto netjes opgehaald, goed op tijd. en zeer vriendelijk personeel.

super goed

Hele goede service. eerlijke zakendoen, echte aanrader voor koop/verkoop van een auto

Eigenaar Ricardo is zeer service gericht.

Prima ontvangst, snelle reacties, denkt mee in oplossingen. Faire prijs.

zeer tevreden...

auto gekocht en netjes geholpen.... ook heeft de eigenaar een probleem keurig opgelost. auto Acht krijgt van mij dan ook 10 punten ps.. de koffie was ook nog lekker

Top en snel geregeld!

Van de week de Mercedes C Klasse uit 2014 van Ricardo van Autocentrum Acht gekocht en de onderhandelingen zijn super gegaan! De auto rijd als een zonnetje en ga er veel plezier van hebben! Auto is netjes afgeleverd, blinkend en alles erop en eraan. Zal in de toekomst hier zeker weer terugkomen!

Afspraken goed nagekomen

Fijne vent.

Goede service.

Geduldige verkoper die alle vragen netjes beantwoordt. Nette auto. Ik heb het nog niet lang, maar het lijkt erop alsof alles in orde is.

Zeer correct

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na

Professionele en servicegericht

Professionele organisatie waar ik met een goed gevoel mijn auto aan verkocht heb. Goede service en zeer flexibel.

Boschdijk 1085

5626AG Eindhoven