Goede service en aardig personeel

Mooie auto maar all snel dure reparatie

Nette zaak en een vriendelijke man waar ik een golf 6 GTD gekocht heb zonder garantie. Maar helaas nog geen 3 maanden verder en all een dure reparatie vanwege nieuw dubbelmassa vliegwiel en koppeling dit verhaal kosten mij €1970,- netjes laten uitvoeren bij BVR Automotive vanwege dat ik orginele onderdelen in me auto wil en geen imitatie. Erg jammer dat er geen coulance kwam. Maar voor de rest nette auto en nu alsnog plezier van

Goede service, duidelijke communicatie.

Na het ophalen van de auto bleek er op de terug weg toch nog het een en ander niet goed te werken. Dit werd uiteindelijk netjes opgelost.

Snel afgehandeld

Deal snel gesloten eigenaar van de garage ook super snel afgehandeld

Professioneel en gewoon normaal

Het was echt helemaal top, ik zou Ricardo aan iedereen aanbevelen. Ik had hem gebeld ivm een auto natuurlijk. Ik werd netjes en op een vriendelijke manier te woord gestaan. 2 dagen later was ik daar om de auto te bekijken, ik kon mijn eigen gang gaan, vertelde me alles wat hij wist en was niet opdringerig. Meteen een proefrit gemaakt en hij is de volgende dag met me mee gereden voor een aankoop keuring bij de garage waar ik normaliter mijn onderhoud laat plegen. Meteen een nieuwe apk erop laten zetten en dezelfde dag de afspraak gemaakt dat ik vrijdags de auto zou kopen. De papieren mee naar huis gekregen om de auto alvast te verzekeringen, auto stond netjes voor me klaar. 2 nieuwe dopjes op de wielbouten, mapje voor alle papieren, nieuwe kentekenplaten en hij schreef de auto op locatie over. In 1 woord: top! Professionele en heel normale jonge man die verstand heeft van wat hij verkoopt en alleen maar auto's verkoopt die hij zelf wil verkopen. Een echte aanrader en ik hoop dat ik nog ooit bij hem terecht kom, want ik was er zeer goed op mijn plek! Dank je wel Ricardo!

Goede auto’s, betrouwbaar en goede prijs.

De eigenaar Ricardo is erg vriendelijk en heel behulpzaam. Als ik ooit weer een nieuwe auto wil kopen dan doe ik dit bij autocentrum Acht.

Goed geholpen na wat problemen

Ik heb een auto gekocht zonder garantie. Had de auto helemaal nagekeken en uitgelezen, niets mis mee dus. Totdat ik bij de garage weg reed, 20 minuten nadat ik weg was kreeg ik het motorlampje, gebeld en werd meteen opgelost en naar gekeken.

Klantvriendelijk bedrijf met een mooi assortiment.

Het ging als een klein bezoekje om te kijken, over na een goede verkoop waarin ik als klant goed ben geholpen. Ontzettend snelle service zorgde voor een simpel en een makkelijke overdracht. Fijn bedrijf, een aanrader!

Juist gehandeld en afspraken goed nagekomen.

prima service

Ik vond het goede service en vriendelijk. snel geholpen.

Duidelijk, betrouwbaar, no nonsense

We hadden een Audi A4 S-line op t oog bij Autocentrum Acht. Eind rijden voor ons maar dat hadden we er graag voor over. We konden gelijk een proefrit maken, Ricardo was open en eerlijk over de auto. Alle boekjes en onderhoud ingezien, goede afspraak gemaakt over de inruilprijs. Voelde goed en eigenlijk meteen al overgegaan tot koop. en zeer tevreden met onze aankoop. Aanrader

Sympathieke ontvangst

Netjes geholpen en blij met de auto.

Goede communicatie en een fijne auto rijker!

Blij met de wijze van verkoop en advies van mijn nieuwe auto.

Correct en netjes, afspraak is afspraak

Mooie Volkswagen Golf 6 gekocht, alles volgens afspraak, netjes en correct. Aan te bevelen!!

Voor niks laten komen

Goede afspraken gemaakt voor inruil . Dan een heel ander voorstel doen op basis van eigen fout . Denk dat hij beter bij wijkopenauto.nl kan werken daar kunnen er ook wat van goude bergen beloven er dan helemaal niks geven . Echt slecht Snap niet dat hij zou hoog cijfer heeft

Zeer goede service !

Hele vriendelijke verkoper, helpt je met alles. Zeker een aanrader!

Top, alles zoals afgesproken.

Super, Via ik wil van mijn auto af een deal gesloten, dezelfde dag een afspraak ingepland. De dag van de afspraak rondje gereden en alles cfm afspraak verkocht netjes en eerlijk bedrijf!

Fijn geholpen ook na de verkoop

Goed en eerlijk bedrijf!

Fijn en persoonlijk contact en blij met de koop!

Nette en fijne zaak

Autocentrum acht is een fijne zaak en een betrouwbaar adres om zaken mee te doen Je word vriendelijk te woord gestaan en alles word netjes Uitgelegd Zeker een zaak waar ik terug ga voor een volgende auto

Professioneel, eerlijk, prettig

Met Ricardo is het prettig zaken doen. De auto is precies "as advertised", hij is recht door zee en eerlijk. Ik zou Ricardo en zijn bedrijf aanbevelen bij anderen die op zoek zijj naar een nette occasion.

Goede service !

Mooie polo 1.2 tsi gekocht. Duidelijke communicatie en goede uitleg. Leuke proefrit kunnen rijden om de auto te testen. Zijn goed geholpen.

Non nonsense handelaar, geen gelikte verhalen, het is wat het is, gewoon prima.

Leuke A1 gekocht. Afstandsbediening stond als defect in de advertentie. Toch heeft Ricardo dat nog laten repareren.

Mooie auto’s en een goede service.

S’morgens vanuit LB ff langsgegaan om te kijken of de Polo net zo mooi was als op de foto’s. Dat is in 80% van de gevallen niet zo. Bij Ricardo wel, ben later die dag teruggekomen en heb de auto gekocht. Alles goed verlopen. Ricardo is in orde.

Boschdijk 1085

5626AG Eindhoven