Goede verkoop!

Prijs/kwaliteit is top!

Fijne service

Wij hebben bij dit bedrijf onlangs een auto gekocht. Erg vriendelijk en een snelle service. Wij zijn zeer tevreden.

Vriendelijk, eerlijk en meedenkend met een mooie collectie auto’s

Zelfs in coronatijd prima geholpen door de eigenaar. Zeer kundig en geen geheimen. Denkt mee in mogelijkheden. We hebben daardoor ook snel een besluit genomen in de aankoop van onze nieuwe auto. We zijn er ontzettend blij mee en hopen er vele mooie kilometers mee te maken.

Je wordt goed geholpen, betrouwbaar

Zeer positief

Ik ben heel tevreden over de service en de fijne en eerlijke communicatie met Ricardo. Ik zal Aca ook zeker bij anderen aanbevelen!

Goed , snel , aardig , eerlijk

Ik vond het snel en goed gaan ! Kwam afspraken na !

Super goed

Opgelucht heeft hij ons super goed geholpen. Wat wij het belangrijkst vinden is de service daarna. En vooral zijn eerlijkheid. Dankjewel Ricardo!!

Heel klantvriendelijk , ik ben goed geholpen alles Was heel duidelijk heel aardig en de service was ook goed zeker een aanrader als je een leuke auto zoekt !

Zeer tevreden over deze zaak..!!

Heel de verkoop verliep rustig en gemoedelijk. Eigenaar Ricardo was zéér vriendelijk en behulpzaam. Maakte er geen enkel punt van dat ik de auto eerst wilde laten nakijken door een monteur voordat ik hem kocht. Dus, autocentrum acht is zeer zeker de moeite waard om eens te gaan kijken indien je op zoek bent naar een nieuwe auto..!!

Gewoon vertrouwen hebben.

Prachtige auto gekocht op een hele relaxte mannier en op basis van vertrouwen. Top.

In één woord TOP!

Een werkelijk prachtige, zeer goede en eerlijke auto gekocht bij Autocentrum Acht. Ricardo heeft ons zeer prettig als klant behandeld, zonder opdringerig te zijn. Een fijne manier om een auto te bekijken en te kopen. We zijn hartstikke blij met de auto en het was voor ons zeker de moeite waard om hiervoor een 01.15 uur te rijden. Volgende keer (maar dat zal wel even duren met zo'n goede auto) durf ik met een gerust hart weer bij Ricardo een auto te kopen.

Prima gozer!

Een slimme handelaar maar eerlijk! Zelf niet veel verstand van auto’s, maar dat had hij mij even uitgelegd tijdens mijn verkoop van mijn auto. Mocht ik een auto kopen dan deed ik dat zeker bij hem.

Voor mijn eerste auto kopen vond ik het een goede service en kreeg veel informatie over de auto

Gewoon goed

Duidelijk verhaal, geen poespas of opdringerig gedoe Nette gepoetste auto’s, klantvriendelijk en netjes. Denkt mee in oplossingen

Goede service. Betrouwbaar bedrijf.

Servicegericht bedrijf met aandacht voor de klant. Top!

Vriendelijk en eerlijk bedrijf

Zeer betrouwbaar autobedrijf waar ik vriendelijk en goed geholpen ben

Een klantvriendelijk no-nonsense bedrijf

Ricardo is een prettig persoon en heeft verstand van zaken.

goed en vriendelijk

goed en vriendelijk

Vriendelijke en behulpzame verkoper die veel verstand heeft van auto’s

Hij heeft auto’s in iedere prijsklasse en ze zijn goed onderhouden/ in goede staat!

Net bedrijf met prima service

2 weken geleden een auto gekocht bij dit bedrijf. De auto die we gekocht hebben netjes afgeleverd en de gemaakte afspraken nagekomen. Er werd ruim de tijd genomen voor ons en proefrijden was ook geen probleem. Kortom heb een goede service ervaren, ik zou er zo weer naar toe gaan om een auto te kopen. Auto bevalt ook prima!

Goed ontvangen en vriendelijk ter woord gestaan. Geen problemen met de auto en een goede prijs. Ik kom zeker terug.

Prima ervaring met Autocentrum Acht !!

Mijn auto verkocht aan Autocentrum Acht, vanaf het eerste moment een goed gevoel, komt afspraken na, voelt vertrouwd, vriendelijk en professioneel.

Nice and quick

Buying a second hand car is a leap of faith. Ricardo creates a trustworthy buying process. I hope car does not cause any trouble and i only contact with him for good reasons :)

de leukste verkoper van nederland!

ik heb al meerdere auto's gekocht bij Ricardo. altijd tevreden met de auto en met de service die hij bied. ik zal hier blijven komen en ook voor onderhoud kun je daar goed terecht. kortom een top bedrijf!!!

Boschdijk 1085

5626AG Eindhoven