Filters

9

Goede service , snelle levering

Zaterdag gebeld voor plaatwerk van mijn BMW , maandag alles afgeleverd door hun eigen bezorgservice bij het schade bedrijf waar mijn auto voor reparatie staat. Alles in goede staat en netjes volgens afspraak. Ze hanteren nette prijzen ik ben zeer tevreden. Mocht ik weer iets zoeken voor mijn auto ga ik zeker eerst langs carparts heesch !! Echt een aanrader !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden , keurig volgens afspraak

2 portieren en een dak airbag besteld via de onderdelenlijn. Alles keurig met foto’s en alle benodigde info vermeld op de website. Vrijdag middag besteld en zaterdag ochtend al afgeleverd. Netjes verpakt tegen beschadigingen. Ga zo door carparts heesch ik kom zeker nog eens terug !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service !!!!

Versnellingsbak voor mijn Volvo gekocht , auto netjes thuis opgehaald ingebouwd en weer thuis gebracht. De auto rijd weer perfect. Top bedrijf absoluut een aanrader !!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Not good

I was searching for an Volvo Airbag module and found one @ ProxyParts/CarParts Heesch in the internet. During an initial phone call the seller confirmed to my specific question that the offered spare part (airbag ECU) is free of stored crash data . After receiving and mounting the part in my vehicle I found stored crash data from the donor vehicle which could not be deleted by a corresponding diagnostic tool. After contact the seller (Heesch) again he answered that the DTCs are caused by my vehicle. But I could confirm that this is not the case (Test in 2 different V50 vehicles with same behaviour). Then I asked to send the part back within the 30 days return option. But I didn't got any reply anymore. This is not a service I would expect from a professional seller for used car-parts :-(

  • Aanbevelen? Nee
1

Onderdeel terug gestuurd en geen geld terug.

Onderdeel besteld bij carparts heesch en uiteindelijk blijkt dat de onderdeel niet werkt. Ik vroeg voor een vervanger van de kapotte onderdeel die Ik gekregen heb. Pascal(de medewerker die daar werkt)zei we hebben geen andere stuur het maar terug en laat me weten hoeveel dat in totaal kost. Nou ik terug sturen per postnl en na 2 weken niks binnen gekregen. Een keer zegt hij ja ik ben het vergeten en andere keer zegt hij onderdeel was te laat binnen en andere keer zegt hij ja we maken geld over op dinsdag en vrijdag. En geloof mij dat is dik bullshit want ik heb 21maiks gestuurd om te vragen hoe en wat en nog steeds niks binnen gekregen. En nu 2weken later en ik heb mijn onderdeel niet en mijn geld ook niet. Hier wordt gesproken over fraude en mensen oplichten.

  • Aanbevelen? Nee
1

zeer slechte service en onwettige (ruil)termijn

Via onderdelenlijn bij Carparts Heesch uitgekomen en een linkerachterlicht voor mijn Volvo vooruitbetaald en ontvangen. Dit geleverde (mist)achterlicht was defect. Kan gebeuren natuurlijk, helaas had Volvo dit defecte achterlicht er wel al ingebouwd (ze kwamen er pas achter toen hij er al in zat). Nogmaals gebeld, nieuw linkerachterlicht zou worden opgestuurd. Krijg ik door Carparts Heesch een rechterachterlicht opgestuurd... Inbouwafspraak bij Volvo geannuleerd en elders linkerachterlicht besteld, opgestuurd gekregen en laten inbouwen. Het kan dus wel. Meerdere dagen bezig geweest met Carparts Heesch, Volvodealer en derde partij. Voor een enkel achterlicht. Volvo rekent mij €80 voor het inbouwen van twee achterlichten. Aan Carparts Heesch voorgesteld of zij aankoopbedrag €85, verzendkosten €15 en het inbouwen van een defect achterlicht €40 wilde dekken. Aangezien mij geen blaam trof. Dit weigerde zij: zij wilden wel achterlicht en verzendkosten betalen. Als laatst voorgesteld de €40 dan maar te splitten. Ook hiermee ging Carparts Heesch (Jos) niet akkoord. Jos wees mij ook op de ruiltermijn van 7 dagen, genoemd op de factuur. Dit moet 14 dagen zijn (online aankoop)!! Ruiltermijn is dus tegen de wet, verzocht aan Jos dit aan te passen, ben benieuwd. Nooit, maar dan ook nooit meer doe ik zaken met Carparts Heesch. Ik heb aangegeven dat ik een slechte review zou uitbrengen. Dan zou Jos wel wat mails gaan plakken in deze review. Ik ga het zien, Jos. Lever gewoon vakwerk, man: het gaat om een achterlichtje en €40 waar jullie aansprakelijk voor zijn (ook volgens mijn rechtsbijstand en consumentenbond). Zeer teleurgestelde groeten, Tim

  • Aanbevelen? Nee
9

duidelijke afspraken, en dag erop geleverd

Bedankt voor uw snelle service. volgende keer weet ik u weer te vinden. Henk

  • Aanbevelen? Ja
2

Scam

Scam Buy somerthing online, no answer since I made bank transfer

  • Aanbevelen? Nee
9

Een goed bedrijf. Staat je netjes te woord. En komt afspraken na.

Goede dag. Ik had onderdelen nodig voor een Audi 2006 3.2 Quattro Cabrio Ze hadden een front , Bumberbalk ruitenwisservloeistof tank. Stuurbekrachtigings olie resoirvoir. En de motorkap hadden ze niet de goed. maar er kwam een week later 1 binnen. Konden niet oordelen of die goed was. later gebeld en toen die binnen was. Was die netjes. Daarna direct opgehaald. Net bedrijf. Geschikte monteurs. En vriendelijk. Als ik weer onderdelen nodig heb. ga ik zeker eerst hier kijken. Ze plaatsen alles netje sop de onderdelen lijn. met duidelijke foto's. Gr. Herbert

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.