Ongedwongen, professioneel, goed, verbinden!

Bij VenturiX een geweldige teambuildingsdag gehad in de Ardennen. Instructeurs waren relaxed en motiveerden het team voldoende om hun grenzen te verleggen. De Challengetocht was pittig maar met hulp van elkaar voor iedereen goed te doen en in de Expeditie der Elementen kon iedereen zijn/haar kwaliteiten laten zien. De lunch en BBQ waren heerlijk en passend bij het programma. Zeker voor herhaling vatbaar! Team Bloemen Parket - Kerkrade

Hartstikke leuk en gezellig

De grot was top, leuk en uitdagend. Omgeving was genieten en mazzel met mooi weer. Heerlijke lunch en lekker geklommen. Bergschoenen, korte broek bleken bij grotbezoek beste combinatie in aanvulling op de overal.

Goed georganiseerd

Goed georganiseerd Uitdagende activiteiten met de juiste begeleiding

Erg leuk weekend om met een bedrijfsteam samen wat te doen

Hotel bij aankomst was wat rommelig geregeld. Kamers waren pas na 4 uur bechikbaar, sommige zelfs na 6 uur. Eten in het hotel de eerste avond was prima en voldeed aan de verwachten. Voor het borrelen was er ruimte in onze eetzaal. Zaterdag bij jullie was top, Robinson spel was erg leuk en goed voor teamgevoel. De middag met de individuele activiteiten werd door iedereen als uitdagend gevonden in de positieve betekenis. BBQ met biertje, spot on. Toen zaterdag avond, het hotel zat tjokvol en er was voor ons geen ruimte om met zijn allen na te borrelen. Uiteindelijk in de lobby naast de bar gaan zitten. Het werd een leuke avond.

Leuke activiteiten met vriendelijk personeel!

Wij hebben vorige week 3 activiteiten bij Venturix geboekt met een vriendengroep. Allereerst hebben we de Expeditie Ardennen gedaan en dit was echt een aanrader! Enorm leuke teambuilding! De tweede activiteit was de dropping. Dit was leuk, maar om eerlijk te zijn vonden we deze relatief duur voor wat je ervoor terug krijgt. Wellicht zou het leuk zijn om puzzels of andere opdrachten onderweg te voorzien om de dropping wat actiever te maken en je ook iets meer snapt waar je voor betaalt. Tot slot hadden we de mountainbiketocht met gps geboekt, ook dit was een zeer geslaagde activiteit. Er was ons verteld dat het een tocht was die voor elk niveau goed te doen was, maar de ervaren fietsers in onze groep betwijfelden dit toch een beetje tijdens de tocht. Al met al een zeer geslaagde week met enorm leuke activiteiten bij jullie, goede kwaliteit materiaal en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

De voorbereiding en begeleiding op het event zelf waren beiden prima en volgens afspraak. Het enthousiasme van de deelnemers achteraf de bevestiging van onze juiste keuze om voor Venturix te kiezen.

Het was echt top

Goede geregeld positieve instructeur

Fantastische klimervaring

Prachtige morgen beleefd in de Ardenne. Leuke klimroutes die ook zonder ervaring nog (deels) te doen zijn.

Geweldige ervaring

Goeie uitleg over mountainbiken, wel willend om te helpen. Prima Fietsen en leuk parcour uitgezet via GP S Schieten leuke ervaring voor jong en uit hebben er van genoten!

schitterende locaties met veel mogelijkheden

We hebben gebruik gemaakt van de schitterende locaties van Venturix voor een op maat programma met de studenten van onze opleiding. We hebben veel vrijheid gekregen in het opstellen van ons programma en hebben ons continue ondersteund gevoeld met de vragen de we hebben gesteld. Materialen en locaties waren telkens op tijd geleverd en de begeleiding was ontspannen en flexibel voor onze wensen. Top!

Genoten met collega's

Met een groep collega's naar de Ardennen geweest en een dropping gedaan, en verschillende activiteiten, klimmen, schieten, abseilen. Alles compleet verzorgd door VenturiX. Beviel goed, zeker een aanrader!

Voor kan het in één woord; GEWELDIG!

We hebben een fantastische week gehad, Challenge tocht, klimmen en abseilen, moutainbiken en speleologie. Alle activiteiten met fijne en gezellige gidsen (Femke, Amber, Luna en Ruth). Met ook nog een leuke tip voor de wandeling in het gebied bi de Ninlingspo tijdens een van onze “vrije” dagen. Dank voor de geweldige week!

Samen met zoon dit weekend zo ingepland. Eerst een parcour wat heel erg leuk was om te doen. Groep was gezellig. Mede door groep was dit weekend helemaal top! Het regende pijpestelen bij de bivak en dat was echt niet leuk maar doordat de mannen uit de groep een geweldige tent hadden opgezet bleven we allemaal droog. De tweede dag abseilen was leuk. Speleologie ook nog erbij geboekt: ook top! De pakken die we aan konden trekken hebben we erg gewaardeerd.

Een geweldig modderige behandeling!

Wij vonden de tour door de grot in een woord geweldig. Was precies wat we wilden. Heerlijk uitgeput onder de modder weer boven de grond. Super!

We hebben een ochtend geklommen als begeleiders van onze zoon. Dat was heel geslaagd. De locatie is prima en de begeleiders vanuit VenturiX heel aardig en capabel. Grote complimenten!

Heel erg leuk weekend!

Samen met mijn zoon een topweekend beleefd! Nog avontuurlijker dan verwacht. Heel erg bedankt!

Toffe spelonken tocht

We hebben het naar ons zin gehad. We werden goed begeleid en het was een leuke ervaring.

Heel ongedwongen en relax

De kampplaats is geweldig, en ondanks er veel aktiviteiten en groepen tegelijkertijd waren ge het toch een rustig gevoel omdat alles goed verspreid was over het terrein. Heel fijn systeem op vertrouwen in de bar; fijn dat er overdekte zitplaats is bij regen. De aanwezige begeleiding was allemaal even vriendelijk, kundig en relax. Je voelde je geen nummer. Open communicatie toen er even verwarring was over het concept. Het idee van de begeleiders is duidelijk écht een fijne tijd bezorgen aan de kampeerders/ deelnemers. Proficiat!!

Speleologie, geweldig avontuur met deskundige gids

Genoten van de ervaring. Gids Branon wist iedereen veilig door de grotten te laten klimmen, dalen en kruipen. Bijzonder om mee te maken deze tocht ondergronds. Ook de kleine bonus achteraf in het oefenparcour van de grot was top voor degene die het aandurfden.

Heel goed, met goede aandacht voor onze kleine kinderen

Gewoon goed. Onze kids werden goed begeleid in hoe ze het klimmen en abseilen moesten aanpakken en wij konden het ook prima doen. Erg tevreden.

Geweldig verblijf en leuke activiteiten

Geweldig genoten van de bamping en de mooie activiteiten. Leuke begeleiding en fijne persoonlijke aandacht

Leuke klimactiviteiten met goede instructeurs!

Erg leuk gehad bij het wandklimmen en de challengeparcours. De instructeurs zijn erg bekwaam, behulpzaam en gezellig!

Uitdagend, leuk en gezellig.

Heerlijk om lekker fysiek bezig te zijn. Ook in de regen..... en met het vertrouwen van professionele begeleiding jezelf te ont-moeten en grezen op te zoeken en te verleggen. Ik heb genoten.

Gisteren hadden we een afspraak met Venturix voor de Ardennen Expeditie. Heel de familie was van de partij. Een hele namiddag dolle pret met leuke activiteiten en uitdagingen, waarbij het competitiebeestje in ons gezond werd aangesproken. Dit eindigde in een frisse plons in het water (enkelen waren van het vlot gevallen). Dit was ondertussen onze derde activiteit met Venturix. Ook dit keer werden we zeer welkom ontvangen. Onze begeleider Frank, en zijn team, maakte er ook dit keer weer een onvergetelijke belevenis van. Alles was in de puntjes verzorgd, geen enkele vraag te veel of te zwaar. Daarnaast nog een dikke dank je wel voor de goede opvang toen bleek dat de autosleutels in de wagen ingesloten lagen. Iedereen die op zoek is naar een fijn outdoor avontuur, kunnen we Venturix enkel maar aanraden. Pret verzekerd!!! Wij kijken alvast uit naar een volgend avontuur.

Superleuke ochtend

Mijn familie had een super gave ervaring met Lisanne tijdens de Challenge tocht. Duidelijke uitleg, veel verschillende activiteiten en goede begeleiding! Dank je Lisanne!

Mechelaarstraat 17

4903RE Oosterhout

Over VenturiX Outdoor

Sinds 1994 organiseren wij outdoor activiteiten voor uw teambuilding of bedrijfsuitje, familie uitje of voor een leuke schoolreis of werkweek. Hiervoor beschikken wij over zo'n 25 ha eigen locaties in de Ardennen, vlak onder Luik. Daarnaast zijn wij tevens actief in Nederland, de overige delen van België en in bijvoorbeeld Slovenie en Noorwegen. U kunt bij ons terecht voor een enkele activiteit, maar ook voor een compleet arrangement, inclusief een mooie vakantiewoning, een hotel of camping. Ook kunnen wij voor u uw catering verzorgen. Alles wordt op maat voor u samengesteld. Door onze achtergrond en jarenlange ervaring in hospitality en events weten wij dat het verschil in de details zit.