Goede en vriendelijke hulp

Vriendelijke en deskundige hulp

Levering ging niet helemaal goed, maar prima opgelost

Verkeerde maat geleverd, maar snel en goed opgelost

Super geholpen

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Wij zijn heel blij met ons nieuwe Auping bed.

Goede service.

Goed advies m.b.t een nieuwe matras, levering vlgs. afspraak

Goed advies en in de winkel uitproberen m.b.t een nieuwe matras, levering vlgs. afspraak.

Topzaak

Zeer prettige geholpen, weten waar ze over praten.

Juiste advies, gewenste resultaat!

Mijn opa zei altijd, degene die het matras heeft uitgevonden verdiend een 10 en een griffel!! Zaterdagochtend mooiste dag van de week, Vandaag geen voetbal dan maar naar Den herder in Harderwijk. Uitstellen hadden wij al te vaak gedaan, het moest vandaag gebeuren. Je kent het wel, beetje aanhoren wat zo'n verkoper allemaal te vertellen heeft, aantal matrassen in de showroom geprobeerd. (Je denkt ervoor Joker te liggen) maar dit neem je voor deze ochtend maar voor lief. Twee bakjes koffie en wat chocolaatjes later heb je opeens twee matrassen gekocht. Tja, hopen dat het gaat bevallen zeg maar... Zes weken later liggen wij op echt geweldige matrassen! Geen idee wat we gekocht hebben maar puur op de verkoper van Den Herder. Team Den Helder, wij hebben jullie vertrouwd op jullie blauwe ogen. Voor €1200 euro slapen wij elke nacht top. Thanks voor het geduld en het advies. Tot over 20 jaar..

.Winkel - prima, aflevering : probleem

Bij de "opbouw" van het bed met 2 nachtkastjes is er aan de rechterkant (gezien vanaf voeteneind) geen gebruik gemaakt van de waterpas om de geleidestrip van het kastje horizontaal aan te brengen. Gevolg: kastje hangt zichtbaar scheef aan het bed en heeft ook nog een kras op het front.

Net bedrijf

Goede ervaring met deze zaak en goede service en nette mensen bij afleveren en spullen netjes in elkaar gezet.

Zeer klantvriendelijk

Fijn geholpen met een heel goed advies.

Goede slaapwinkel

Prima geadviseerd en keurig geleverd

Zoals afgesproken

Geslaagd

Na heel lang aarzelen wat voor een bed gaan wij kopen, spontaan bij Den Herder eens gaan kijken. Daar hadden wij goede ervaringen mee. En meteen een compleet bed gekocht, heel wat afwegingen en keuzes mogen maken. Een goede verkoper met geduld en aandacht leidde ons door de beddenwereld en om vooral toekomst bestendig bed te adviseren. Het is dan wel meer als een paar stuivers maar wij hopen er nog lang plezier van te hebben.

Geweldig advies

Geweldig advies

De levering en het inelkaar zetten van de bedbank is deskundig gedaan

De bedbank is goed afgeleverd en deskundig in elkaar gezet door de vriendelijke mannen.

Super service

Ik heb daar matrassen..lattenbodems een dekbed en een kussen gekocht. Alles van prima kwaliteit. Helaas was er iets niet helemaal goed maar ze doen er alles aan om het te verhelpen. Dus ook de service is prima.

Snelle levering en netjes geleverd

Fijne matrassen en netjes gebracht.

Goed geholpen en uitstekend verlopen levering

Kundig advies gekregen in de winkel en bij het plaatsen van de bestelling. Levering aan huis was perfect.

Professioneel en goede service

Veel persoonlijke aandacht voor het kiezen van het juiste bed/matras/kussen en dekbed. Denken goed mee met de klant.

Veel klantgerichte ervaring.

Prima geregeld

Vriendelijk en vakkundig

Persoonlijke aandacht en advies

In de winkel werd de tijd voor ons genomen om het bed dat het best bij ons en onze wensen past uit te zoeken en samen te stellen. We voelden ons op ons gemak en fijn dat er oprechte interesse en aandacht voor ons was. Inmiddels slapen we al een aantal weken op ons nieuwe bed en zijn heel blij met het comfort en de aanschaf!

Helder advies, mooi assortiment, oplossingsgericht

Inmiddels twee keer goed geholpen door twee collega's. Fijn in advies, helder in voor- en nadelen per product. Adviseurs denken mee in de oplossing die past bij de vraag die je aan ze stelt. Ruime keuze kwaliteitsproducten met een reële prijs/kwaliteitverhouding. Van harte aanbevolen!

Kort en duidelijk advies, daar vroeg ik ook om dus super

Kort en duidelijk advies, daar vroeg ik ook om dus super. Levering ook volgens afspraak dus niets op aan te merken

Denkt mee en goede service

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.