Netjes afgeleverd!

Prima meegedacht op het probleem op te lossen en het probleem is ook opgelost.

Prima meegedacht op het probleem op te lossen en het probleem is ook opgelost.

Komen gemaakte afspraken na. Na levering van het bed, prima gemonteerd. Nachtkastjes waren op nalevering, je krijgt keurig een bericht als de spullen binnen zijn. Ze zijn inmiddels ook geleverd, waarbij je zelf een leverdatum kan aangeven. Tot op heden, 5 juli 2023, tevreden over het gehele verloop.

Tijdens het samenstellen van inhoud kast werd er goed geluisterd en alle mogelijkheden bekeken om medische hulpmiddelen goed te laten integreren met de kledingkast. Dus eigenlijk 2 kasten prima samen gevoegd tot een geheel.

Goed te woord gestaan

Goed geholpen en op tijd geleverd

goede voorlichting en prima service

We zijn goed ontvangen , na afspraak, er is uitgebreid de tijd genomen om een keuze te maken en uitleg gekregen over de mogelijkheden en de verschillen. Een goede zaak!

Professionele service

Uitstekend geholpen. Medewerker met veel kennis van de producten. Levertijd conform afspraak. Producten zijn van goede kwaliteit.

Goed en gedegen avies

Goede uitleg, advies en hulp bij het uitzoeken van een nieuwe matras en hoofdkussen. Zeer vriendelijke contact. Vlotte levering, ruim 2 weken eerder als verwacht. Bovendien heb ik al één week heerlijk geslapen op nieuwe matras en de schouderklachten die ik soms had bij mijn oude kussen en matras heb ik nadien niet meer gehad. Kort om uitsteek advies !!!!!

Goed en eerlijk advies door bedden expert dhr. Bessel

Mijn ervaring is dat er goed en eerlijk advies op maat wordt gegeven over het bed, matras en toebehoren. Wat bij jouw lichaam en slaap manieren past. Erg fijn dat er niet wordt geprobeerd om je het duurste wat er is te verkopen. Maar datgene wat werkelijk bij jou past en in jouw budget. Heb mijn nieuwe bed inmiddels meer dan een week. En heb nog nooit zo lekker geslapen. Heerlijk om eindelijk uitgerust wakker te kunnen worden.

Hebben we iets bedden gerelateerd nodig, dan gaan we sowieso naar Den Herder!

We komen nu al een aantal jaar bij Den Herder wanneer we op het gebied van bedden, kussens of beddengoed iets nodig hebben. We worden altijd ontzettend goed geholpen. Medewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam en ook bij een probleem denken ze graag met je mee en lossen het uitstekend op. Het assortiment is goed, advies is deskundig voor zover ik dat kan inschatten en ik vind het prettig dat ze je niet het duurste product willen verkopen maar mijn tevredenheid als klant ook echt belangrijk vinden, dan kom je tenslotte ook weer terug. Kortom, absoluut een aanrader!

Deze was goed

Zij nemen de tijd voor je

Aardig personeel in de winkel en de bezorging

Kennis van zaken waardoor een perfect advies kon worden verkregen

Eindelijk het beste bed “by fare”… gekocht. Eigen onderzoek met daarna uitleg en toelichting van Den Herder ( Wessel) heeft ervoor gezorgd dat we nu in het beste bed dat er te koop is slapen. Vanaf nacht 1 fantastisch liggen en slappen ! Merk Swissflex lattenbodem met Bridge techniek oid… hoe dan ook: geweldig. Zeer kundig geadviseerd en toegelicht door Wessel. Zeer aan te bevelen !

goed geadviseerd bij de keuze

Goeie service!

Fijn geholpen en mijn nieuwe matrassen waren snel bij mij thuis geleverd.

Top advies en service

We zijn erg goed geholpen. Meneer nam de tijd en we werden niet weg gekeken met onze 2 kinderen mee. Het bed is bezorgd en we slapen heerlijk!

Vriendelijk personeel, bezorging mooi optijd en netjes afgeleverd

Prima adviezen en goede service!

Aangezien de aanschaf van een bed èn matras voor lange(re) tijd is en niet goedkoop is wil je goed en vooral eerlijk voorgelicht worden. Dit was bij den Herder, beddenspeciaalzaak in Harderwijk het geval!

Goed advies en goed opgelost kussensloop probleem!

Na aanvankelijk ons idee voor een dunne dekmatras op de bestaande matras te hebben voorgelegd, werd ons dit, goed onderbouwd afgeraden - onze matrassen waren reeds 10 jaar oud - en voor een redelijke meerprijs zijn we op nieuwe matrassen uitgekomen: licht van gewicht, met schapenwol laagje en handvaten. Kussens van natuurrubber bleken fantastisch; minpuntje vormden de slopen die te klein bleken! Dit werd binnen een week keurig opgelost door maatwerk!

Deskundig advies en correct geleverd !

We kregen uitgebreid advies, konden proef liggen en werden ontzettend fijn geholpen. Fijne zaak!!

Goed en vriendelijk

We zijn goed en vriendelijk geholpen bij het kopen van een bed met alles er op en aan. Werd echt de tijd voor ons genomen en konden rustig proberen.

Goede hulp in de winkel en kwaliteit product snelle levering

Werden goed geholpen in de winkel, snelle levering en de topper ligt heerlijk Zijn er erg blij mee

Prima uitleg en service

Zijn al jaren zeer tevreden. Dat wij nog steeds klant zijn zegt genoeg.

Prettig geholpen

Verkoper nam de tijd voor ons. Vriendelijk en deskundig geholpen. Binnen 6 weken geleverd, ook door vriendelijke en behulpzame mensen. Prima zaak!

Warm respectvol en meedenkend.

Geweldig geholpen en naar een oplossing gezocht.

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.