Goede uitleg nieuw matras

Goed geholpen in de winkel en de aflevering van ons nieuwe matras is ook goed verlopen.

Perfecte adviezen en afspraak is afspraak

Alle mogelijke opties werden ons eerst goed uitgelegd en daarna uitgewerkt tot een scherpe offerte. Het leveren en installeren van de kast liep soepel, planning en afwerking waren helemaal top. Het resultaat is een mooie en functionele aanwinst in onze slaapkamer!

Ruime keuze, kwaliteit, goede service

Fijne winkel met mooie bedden, makkelijk om de verschillende matrassen te testen en goede en correcte service. Prettig contact.

Goed matras

Goede medewerkers

Mijn moeder heeft een boxspring en kast uitgezocht werd hierbij ontzettend goed geholpen. Er was tijd voor haar verhaal ( net weduwe) en in alles werd meegedacht! Ze heeft nu een prachtige set en slaapt uitstekend. Ook prima service thuis met het installeren. Er was een kleine beschadiging maar dit werd gelijk goed opgepakt. Top bedrijf!

Super service en goede duidelijke cominucatie

Goede service een hele fijne goede kwalitatieve producten.

Fijn bed en heerlijke matrassen

Advies is goed onder het genot van een kopje koffie; als er geen direct antwoord gegeven kan worden, wordt dat voor je uitgezocht en krijg je alsnog antwoord. Wij zijn zeer tevreden klanten, al jaren !

Je wordt hier fijn geholpen, zij helpen zoeken wat het beste voor je is

Mooie Kast maar.....

Ondanks dat ik aangegeven had dat de "Nolte kast" tegen de muur geplaatst moest worden, hiervoor zelfs een multi tool gehaald om de plint te verwijderen, bleek de kast tegen de plint gemonteerd. Helaas bleken op de montagedatum 14-03 de geleiders voor beide dubbele laden in de kast niet aanwezig, deze moeten worden nabesteld, gaat zeker tot eind april duren. Ook de pas spiegel ontbreekt. Toegezegd dat passtroken in de kleur van de kast alsnog worden gemonteerd, wij hopen op eind april.

Keurig geholpen, uitstekende service

In de winkel goed geholpen met het uitzoeken van een bed en bijbehorende producten. De verkoper wist overal vanaf en gaf goed advies. Tijdens het proces prettige communicatie over levering etc. Aflevering op locatie: keurig bezorgd en gemonteerd. Nette afhandeling.

Prima service in de winkel nemen alle tijd. En de mannen die het komen plaatsen doen het snel en erg netjes.

kundig en vriendelijk

ik heb een goed advies gehad bij de aankoop en bij aflevering waren de mensen vriendelijk en snel.

Duidelijke communicatie vanaf de aankoop tot de levering van het bed! Vriendelijk personeel

Goed verhaal en verstand van zaken

We zijn goed geholpen en hebben een fijn matras gekocht. We vonden het wel wat jammer dat we 50 euro voor het afvoeren van ons oude matras moesten betalen, terwijl in de week van levering de actie gratis meenemen van het oude matras in de krant stond.

klantvriendelijk

goed advies, ruime keuze, goede verhouding prijs/kwaliteit, prima service t/m thuisbezorging.

Tijd voor de beste oplossing genomen

Super blij met de samenstelling bodem en matras waarvan al de eerste verschillen voor mijn probleem rug positief merkbaar zijn!

Uitstekend advies en vooral meedenken met de klant.

Naast het feit dat we alle lof hebben voor de advisering voor ons nieuwe bed, werd er ook begripvol meegedacht met de planning van de leverantie, die nogal uit was gelopen wegens een flinke vertraging van onze aan- en verbouw aan ons nieuwe huis. Dit (meedenken) hadden wij niet verwacht, maar daar waren wij wel heel erg blij mee.

Prima geholpen.

Prima geholpen

prettig te woord gestaan ,vriendelijk behulpzaam

Meedenkend en behulpzaam

Er is heel goed met mij meegedacht met betrekking tot mijn situatie. Tot grote tevredenheid een goed matras kunnen kopen, met hoge korting. Dank daarvoor!

Het was heel goed geregeld. We zijn heel tevreden en zou jullie bij iedereen aanbevelen.

Na een in eerste instantie wat afstandelijk welkom in de winkel toch een goede ervaring.

Misschien ben ik wat overgevoelig voor hoe ik word ontvangen in een winkel of bedrijf. Maar zoals ik hierboven al schrijf, in eerste instantie ervoer ik niet direct een open welkom. Ik kwam voor een matras. Ik wist al welke ik zou willen. Was het omdat bleek dat ik werkelijk een aankoop zou gaan doen dat de communicatie vervolgens wat aangenamer verliep?

Zeer positief

Er werd goed geluisterd en meegedacht in wat wij wilden. Daarnaast ruimschoots de tijd genomen, om tijd genomen om onze wensen te realiseren. Dit als zeer prettig ervaren! Kundig advies.

Vriendelijk personeel, er werd alle tijd voor me genomen, ik ben erg blij met mijn matras, toen er toch iets geruild moest worden was dat geen enkel probleem. Kortom: ik ben een tevreden klant.

Prima service en advies.

Prima service en advies.

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.