Uitstekende voorlichting en afhandeling

Zie boven

Zeer positief

Bij de aankoop van matrassen prima uitleg van Erna over de voor-en nadelen. Vriendelijke behandeling en alle tijd voor ons. Afspraken prima nagekomen.

Bij de aankoop goed geadviseerd en geholpen.

De montage was ook in een woord goed voor elkaar. Keurige, vriendelijke en vakkundige lui. Hou vol.

Positief, altijd kwaliteitsproducten..

Het was alleen jammer dat ik een te smalle dekbed hoes kocht bij het nieuwe dekbed. Tip: vragen stellen door de verkoper of je smal (kunt het nauwelijks instoppen) of ruim (je kunt het superlief instoppen.

Deskundig advies en op onze wensen werdt goed ingespeeld

Klant gericht, vriendelijke benadering, goede service, komen gemaakte afspraken na. Een zeer tevreden klant die indien nodig zeker terug komt.

deskundig advies

Deskundig advies gekregen voor nieuw matras en kussen. Houding problemen tijdens slaap goed opgelost, slaap weer lekker. Men neemt de tijd, dringt niets op, niet "pusherig" dus. Vlotte levering.

Perfecte uitleg gehad.

Na een perfecte uitleg, bestelling gedaan, en in korte tijd bezorging van het artikel bij mij thuis. Ik slaap als een roos.

Prima voorlichting

Goed en duidelijk uitleg gehad over matrassen. Vriendelijke bediening en alles vlot geregeld. De mensen die het matras kwamen brengen, zeer vriendelijk en werken netjes. Kom zeker terug.

Top vanaf het begin tot plaatsing

Bed moest omgebouwd worden voor alectrische bedbodem. Top monteurs alles bij zich goed inzicht . Mijn moederbligtvheerlijk en veilig

Fijn geholpen en een mooi product geleverd

Mooie winkel.

Zeer deskundig advies en een aardige medewerker.

Top geholpen en een klasse bed

Super begeleiding en een scherpe prijs

Heel persoonlijk en professioneel

Prettige behandeling in de winkel en komen afspraken na. Doen moeite om de levering zo goed mogelijk te laten verlopen

Uitstekende service zeer vriendelijk

Wij werden zeer goed geholpen duidelijke informatie en de matrassen werden zeer snel geleverd

Heerlijke rustige sfeer met aandacht voor de klantwens!

N.v.t.

Goed advies en service

Door de instelling te willen helpen en daardoor advies op maat te leveren, krijg je als klant het juiste product. Levering en montage loopt soepel

prettig geholpen

Door deskundig advies waar ruim de tijd voor werd genomen hebben we een goede keuze kunnen maken. We slapen sinds een paar weken heel prettig op het nieuwe bed.

Goed geholpen met advies op maat en snelle levering en montage

Van begin tot eind van aanschaf traject wordt je goed geholpen, met deskundig advies, snelle levering en montage van het bed

Goed geholpen met advies op maat en snelle levering en montage

goed advies

We hebben goed advies gekregen, er is ruim de tijd voor ons genomen zodat we goed geslaagd zijn.

goed advies

Zeer goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuw bed en nieuwe kast! Ook de leverering en plaatsing verliepen perfect! Zelfs voor de keuze van nieuw beddengoed werd ruimschoots de tijd genomen!

prima voorlichting en aflevering

Prettige voorlichting en aflevering keurig aangekondigd en op tijd afgeleverd.

Een excellente nachtrust dankzij Den Herder BV

Onze ervaringen met Den Herder BV zijn bijzonder positief. Het door ons gekochte Aupingbed voldoet uitstekend aan onze verwachtingen. Dat geldt ook voor onze andere aankopen die samenhangen met dit bed. Geen zorgen, maar rust!

Ze zijn vriendelijk dat is ook de bedoeling.

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.