Prima!

Fijn geholpen, binnen de tijd geleverd. Helemaal top!

Goed advies, maar helaas is bovenetage niet bereikbaar voor gehandicapten.

Goed en gedegen advies. Uitgebreide exposities van mogelijkheden. Goed materiaal. Echter: de bovenste etage is niet bereikbaar oor gehandicapten. Is niet toegankelijk voor hen. Dus kunnen deze mensen zich niet volledig oriënteren. Dat is een beperking in de aankoopmogelijkheden. De trap naar boven is ruim genoeg om daar een traplift te plaatsen.

Deskundig advies

Ze nemen echt de tijd voor je luisteren naar je wensen en budget

Goed advies gehad.

Deskundige en goed advies gehad in de winkel. Tijdens de aankoop is er gesproken dat bij installatie van het bed, het bed zou worden ingesteld naar het lichaam. Alleen jammer dat de monteurs van niks wisten. En ik het zelf kon uitzoeken na een telefonische contact met de verkoper.

Perfect.

Eerst in de showroom prima geholpen, waarbij ook aan onze extra wensen tegemoet werd gekomen. Bij het afleveren was er een onvolkomenheid die, nadat we contact hadden opgenomen, snel en vakkundig werd opgelost. We zijn zeer tevreden.

Zeer prettige service

Prettige service, zowel tijdens het uitkiezen, bestellen als de levering

Goed geholpen: ze nemen de tijd

Vriendelijk en behulpzaam in de winkel, ze nemen de tijd om je te helpen. Ze geven een goed persoonlijk advies en leggen de verschillen tussen diverse matrassen goed uit (ze hebben ook een groot assortiment kwalitatieve matrasen, die je ook kan proberen in de winkel). Ze doen wat een beddenspeciaazaak moet doen. De prijskwaliteit verhouding is bovendien goed: je betaald misschien net iets meer, maar dat verdient zich in alles terug: van een goed kwalitatief en passend matras tot een zeer goede service.

Uitgebreid advies en top matrassen

Uitgebreid advies, plezierige service en het belangrijkste: de matrassen bevallen heel goed.

Perfecte service

Goede en professionele begeleiding naar nieuwe matrassen. Juiste deal en levering. De gekozen matrassen slapen perfect. De combinatie matras en speciale kussens maakt de slaapervaring compleet!

Deskundig benadering en uitleg

Dat was voor ons de reden tot koop over te gaan. De bezorging en plaatsing was vriendelijk behulpzaam en begrip vol.

Een klein puntje : erna zou contact opnemen als de bedden geleverd werden. Dit is niet gebeurd. Wel kregen we een telefoontje van het vervoersbedrijf , voor een bezorg afspraak. Dat ook netjes is gebeurd. Verder slapen de bedden heerlijk

Fijn en netjes geholpen!

Fijn geadviseerd en een goede levering! Het bed slaapt fantastisch!

Prettig en probleemloos een mooi bedgekocht en laten monteren

Fantastisch bed

Goed geholpen met het uitzoeken voor een passend bed. Zeer tevreden over de service. Levering verliep enigzins onduidelijk doordat monteurs een ander later tijdstip kwamen dan afgesproken.

Prima verzorgd en blij mee

Prima verzorgd

Vakmensen en prima service

Als wat oudere mensen is prima nagedacht door den Herder omtrent het juiste en gemakkelijker gebruik van ons bed. Ook het advies over 2 aparte matrassen werd zeer door ons gewaardeerd. De kussens waren een schot in de roos en slapen heerlijk net als de matrassen overigens. Kortom vakmensen.

Kan het in 1 woord omschrijven gewoon perfect

Deskundige advies en goede after Sales

Goed advies, zoeken altijd naar de juiste oplossing, ook als je nadien toch een andere hardheid van matras nodig hebt.

Winkel advies perfect, bezorging kan enthousiaster

Het advies in de winkel was ontzettend goed. Mevrouw nam de tijd voor het advies. Er werd ook meegedacht met de klant, prima dus. De bezorging kan wat ons betreft beter. De vaste bezorger was creatief en dacht in oplossingen. Een echte doorpakker! Daarvoor onze complimenten. De invallende bezorger stond normaal in de winkel. Dat was te merken aan kundigheid en creativiteit. Meneer had een statische houding en was geremd mee te denken in de oplossing. Het bed kon niet door de voordeur, wel door het raam. Ik heb geholpen met sjouwen, anders was het niet goed gekomen. "Normaal doen wij dit niet" zei meneer. Hoe ik dat moet interpreteren is mij niet helemaal duidelijk. Het kwam in iedergeval raar op mij over. In de winkel is ons nooit gevraagd naar welke verdieping het bed moest. Tevens weet de klant niet hoe groot het pakket is. Dus ik verwacht hier dan ook geen moeilijkheden in tijdens de levering.

Super goed geholpen in de winkel, en erg blij met het eind resultaat.

Super vriendelijk en goed geholpen in deze winkel. Levering van het bed ging ook goed. Op een klein puntje na. Maar dat is later goed opgelost. Zal hier zeker nog eens terug gaan.

'Ouderwetse' service en kwaliteit

We zijn al heel lang klant bij Den Herder in Harderwijk. We blijven bij deze zaak vanwege de service, de kwaliteit en de correcte afhandeling van bestellingen. Aanbevolen!

Het gevraagde niet in de winkel aanwezig, maar kon besteld worden.

Prima geholpen door Bessel. Mooie nieuwe matrassen, de logeerkamer weer in orde. Oude matrassen zijn mee retour genomen.

Goed en prettig geholpen

Zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn om een nieuw bed te kopen.

Zeer tevreden met de nieuwe springbox, matrassen en bedlinnen.

Het verkoop advies was uitstekend. De aflevering duurde iets langer dan besproken. De communicatie hierover was onduidelijk. Uitstekende bezorging, vriendelijk en behulpzaam.

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.