Goede ervaring

Goed geholpen de verkoper nam alle tijd en goede service. Zeer tevreden. Na service is ook goed heb een vraag daar wordt serieus naar gekeken.

Tevreden.

Levering vond plaats ruim buiten de door jullie opgegeven tijd blok. Ook geen bericht dat het later werd. Toen zij er eenmaal waren verliep het prima.

Mijn moeder is erg tevreden. En slaapt weer lekker

In de winkel werd de tijd genomen om mij goed te adviseren. Levering volgens afspraak en montage prima uitgevoerd.

Goed en eerlijk advies

Den Herder heeft een breed assortiment. Winkel straalt rust uit. Verkoper neemt de tijd voor je geeft goed en eerlijk advies. We zijn al jaren klant.

Heel fijn!

Goede en betrouwbare adviezen; correcte en een fijne bejegening. Het is fijn om Bessel als adviseur te hebben.

Zeer goede service.

Vriendelijk personeel,nemen de tijd voor je.goed advies. Ook bezorg personeel erg behulpzaam vriendelijk.

Top service!

Van begin tot eind zeer klantvriendelijk. Komen afspraken na. Vlotte service.

Prima bezord

Perfect geleverd en mooi op tijd

Goed geholpen en geadviseerd.

We zijn goed en correct geholpen en geadviseerd. Het bed slaapt perfect. Onze zonen hebben een paar weken later ook beiden een nieuw bed gekocht.

Superrrrrr

In de winkel werd ik super geholpen. Ook het brengen was prima geregeld. Oude matrassen retour.

Enthousiaste medewerker, die service-gericht te werk ging.

Goed geholpen, duidelijk en snel wisten wat er te leveren was en hoeveel het ging kosten.

Website heeft update nodig, stond ook op internet dat jullie op vrijdagavond open waren. Stonden we voor de deur en het was gesloten. Balen als je uit Elspeet speciaal daarvoor komt rijden.

Perfect geregeld

Alles klopte.

Duidelijke en professioneel advies gekregen

In de winkel goed geholpen en er werd echt tijd genomen om aan de verwachtingen te voldoen. Levering was prima voor elkaar en de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam

Fantastisch!

Op een zeer prettige manier geholpen door Bessel de Weerd en vervolgens een perfecte levering en montage.

Goed advies, en plaatsing van ons nieuwe bed

In winkel uitstekend advies gekregen en de bezorging verliep keurig netjes

Prettige ontvangst. Goede informatie. Afspraken goed na gekomen.

goede service en professionele voorlichting over het product

Men neemt de tijd voor de klant, waardoor de klant zich serieus genomen voelt. Daarnaast geeft men goede duidelijke en professionele voorlichting, gebaseerd op veel ervaring. Tevreden klant dus

SUPER

Het tweede bed gekocht en daarbuiten regelmatig nieuwe kussens en bedtextiel ook bij hun aangeschaft en altijd 100%tevreden zowieso over het professionele advies wat je van het personeel krijgt ,bij ons is Bessel de favoriet ,hij denkt altijd mee om de klant tevreden te stellen. Wij vinden Den Herder een aanrader. Peter en Christien Adam

Uitstekend advies en service

Goed advies en levering. Monteurs kennen het vak.

Prettig en persoonlijk advies

Volop keuze en kennis aanwezig! We zijn super geholpen. Namen zo vriendelijk en informeel de tijd voor ons, we slapen weer heerlijk!

Prima.

Alleen geen goede communicatie over kussens waardoor wij apart naar Harderwijk moesten.

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.