Filters

10

Prima voorlichting en service

Ruim 9 jaar geleden kocht ik,na een uitvoerige voorlichting , mijn Matrair matras. Nu ik toch weer een vraag had, over het bedieningssysteem, stonden zij de zelfde avond bij mij thuis, om het eens goed uit te leggen. Is dit service, ja natuurlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassende service

Van de Eastborn matrassen die ik al meer dan 10 jaar had, waren de kernen toe aan vervanging. Slaapstudio Stijn gaf deskundig advies en ze zijn op de fabriek vervangen. Als extra zijn ook de "binnenspiegels" van de tijk vervangen. Dit werd door Eastborn als service gezien. Complimenten voor zowel Slaapstudio Stijn als voor Eastborn. Dank daarvoor. Wij slapen weer heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne zaak, fijne mensen en fijne service

Wij wisten niet goed welk zomerdekbed het beste bij ons zou passen. We hebben er 2 kunnen testen en hierdoor uiteindelijk een goede keus kunnen maken. Super fijn en we zijn er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ongekende service

Heden lek in ons waterbed dat wij vele jaren geleden gekocht hebben bij Stijn. Dezelfde dag gerepareerd. Gevraagd naar de kosten; goede klanten stuur ik geen rekening!! Service die je nergens meer tegenkomt tegenwoordig Een 10 is te weinig voor deze zaak. Harrie en Christianne Stiphout

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt een goed klantgevoel, top service !

Afgelopen zaterdag wat onhandig de matrassen gekeerd en door een lat van de bodem gezakt, Kreeg direct een nieuwe mee uit een showmodel. Geen twijfels, geen kosten, geen wachten op bestelling,... meteen. Top dus !

  • Aanbevelen? Ja
10

Service waar je als klant heel blij van wordt!

Door blikseminslag werkte de elektrisch verstelbare bedbodem niet meer. Er was door Stijn enige volharding nodig jegens de fabrikant, maar drie maal is scheepsrecht. Met zijn analyse en aanwijzing kon de fabrikant uiteindelijk de juiste adapter met voeding leveren, en toen was het klusje zo geklaard :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd een eerlijk advies en een geweldige service!!

Voor de tweede maal een boxspring gekocht en wederom erg tevreden met het uiteindelijke resultaat! I.v.m. rugklachten moest het oude medium matras van Eastborn vervangen worden voor een hardere variant. Het matras dat we hadden gekozen was toch net niet hard genoeg waardoor we enkele weken later toch hebben gekozen voor een ander merk. Stijn heeft dit keurig opgelost (ook financieel) waardoor we enkele weken later het nieuwe matras hebben gekregen. Sinds een aantal weken slapen we weer helemaal top en zijn de rugklachten sterk afgenomen. Stijn, Sandra en Henny, wederom bedankt voor de superservice!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!

Ik heb zeer fijne hulp gehad. Mijn aangekocht matras werd netjes op mijn bed gelegd. Daarna heb ik gebeld om te vragen of zij mij ook konden helpen met het beter verstellen van mijn bed. Ik woon alleen en ben 81 jaar, dus kan ik het zelf niet goed. Met z’n twee-en zijn zij een hele tijd bezig geweest en ik mocht hen niets betalen! Wat een persoonlijke service, ben er erg blij mee en slaap weer veilig in mijn bed! Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Gisteren, op zondag, kwam Stijn ons nieuwe waterbed installeren. Er was bij de leverancier iets mis gegaan, waardoor de afgesproken dag, vrijdag, niet haalbaar was. Omdat wij zelf zaterdag niet konden, besloot Stijn om op zondag te komen. Moederdag, ook nog eens. Wij hebben vannacht weer heerlijk geslapen. Service is écht top. Maar dat wisten we al!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf en top service..hele dikke aanrader

We hebben een dik jaar geleden een nieuw luchtmatras gekocht bij Stijn. Nu bleek afgelopen week dat een gedeelte een klein scheurtje had. Na telefonisch contact met Stijn te hebben gehad had ik 2 dagen later een nieuw deel in huis. Echt super bedankt hiervoor. Mochten wij wat nodig hebben van bed of matras zien jullie ons zeker terug. Hartstikke bedankt voor de top service.

  • Aanbevelen? Ja
10

“Klant is Koning” in Kwadraat!

Mijn elektrisch verstelbare bedbodem functioneerde niet meer, het rugdeel bleef omhoog staan. Omdat het bed in een lits-jumeaux opstelling staat kon ik het bed niet meer optimaal gebruiken. De oorspronkelijke leverancier gaf niet thuis. Het bed was te oud... Ik belde Slaapstudio Stijn voor advies en Stijn kwam dezelfde dag nog kijken. Hij probeerde drie afstandsbedieningen, maar moest tot de conclusie komen dat het defect in de motor zat. Hij heeft vervolgens kosteloos de motor verwijderd waardoor het bed weer vlak kwam te liggen en ik het weer kan gebruiken. Ook heeft hij de motor gratis voor me afgevoerd. Wat een fantastische service: klantvriendelijkheid ten tóp! Will van der Maarel

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Beste Stijn, Bedankt voor de geweldige service tweede paasdag. Wij kunnen weer heerlijk slapen. J. en F. Lichteveld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Vanochtend gebeld dat de verwarming van het waterbed het niet meer deed en 2 uur later had Stijn het verwarmingselement al vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige ervaring!

Vond de persoonlijke benadering en het goed met je meedenken erg prettig, er wordt voldoende tijd voor je vrij gemaakt. Je bent bij Stijn een klant en geen nummer. Heb er een goed gevoel aan overgehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Erg klantvriendelijk en top service. Uitermate tevreden over de manier waarop je hier behandeld wordt. Een echte aanrader van goed advies en een vriendelijke en respectvolle benadering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service bij afleveren maar ook later

Bij de aankoop en aflevering zijn we heel goed geholpen. Goede afspraken en prima bedden. Onze bedden zijn nu een paar jaar oud; onlangs ging een van motors kapot en Stijn heeft deze motor vervangen; het viel misschien niet meer onder de garantie maar hij zou dat in orde maken met de fabriek. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en advies

Er werd veel tijd uitgetrokken toen we de eerste keer in de winkel waren en wilde afstappen van een waterbed naar ander type bed. Goede uitleg en service en alles volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettige en vlotte service.

Om 16.00 uur in de winkel komen melden dat de thermostaat van mijn waterbed stuk was en om 18.30 uur was het euvel thuis verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Bij de aanschaf zijn we goed geholpen. Na enige jaren hadden we wat problemen met de elektrische motors van de bedbodems. Stijn zocht het snel voor ons uit en er bleek vanuit de fabrikant een probleem te zijn met de motors en alles werd keurig, snel en kosteloos vervangen. Wat ook handig is, is dat ik beddengoed per e-mail kan bestellen en dit dan gratis naar me thuis toe wordt gestuurd. Kortom, wij zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een Aanrader

Een maand geleden hebben wij na een persoonlijk advies op maat een elektrisch verstelbare boxspring gekocht, met een hoog comfortniveau voor een goede prijs. Wij slapen zorgeloos en worden perfect fit wakker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Wij hebben enkele maanden geleden onze nieuwe m-line boxspring gekocht. Wat een verademing om niet zomaar losgelaten te worden in de winkel en te merken dat ze tijd voor je maken. We zijn een hele tijd in de winkel geweest en zijn niet opgejaagd. Er werd heel vriendelijk en duidelijk advies gegeven. En we hebben op ons gemak de keuze voor ons nieuwe bed kunnen maken. De levering kon ook in overleg, aangezien nog niet precies bekend was wanneer we de sleutel van ons huis zouden krijgen. Super bedankt voor alle goede service die jullie bieden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo'n service vind je nergens!

De lekkage van ons waterbed werd dezelfde dag nog gerepareerd! Waar vind je die service nog. Ons nieuwe bed kopen we zeker weer bij Stijn's Slaapstudio!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Twee jaar geleden bij Stijn een elektrisch verstelbaar boxspring combinatie gekocht waar we heel tevreden over zijn. Nu haperde aan een kant de elektrische verstelbare hoogte-instelling. Door Stijn is op zeer korte termijn het motertje vervangen. Geheel kosteloos! Dat noemen wij nog eens service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over boxspringcombinatie

Ruim 6 maanden geleden hebben we bij Stijn´s Slaapstudio een boxspringcombinatie gekocht met een Matrair talalay-latex Select matras. Matras uit een stuk 180 x 200 cm. We hebben gewacht met het geven van een review, omdat we het nieuwe bed eerst wilde ervaren. Het nieuwe bed bevalt ontzettend goed.. We hebben hiervoor een waterbed gehad, maar de Matrair lucht matras doet hiervoor niet voor onder. Gewoon een geweldig comfortabel bed. We zijn ook zeer te spreken over de wijze waar op we geadviseerd zijn en de tijd die daarvoor werd ingeruimd. We hebben de verschillende type bedden/matrassen kunnen proberen die binnen ons budget lagen, zonder dat er ook maar iets aan ons werd opgedrongen. Zo wil je het hebben als klant. Samenvattend, Fijne advisering, prima klant gevoel met als resultaat een geweldig comfortabel bed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het lek snel gedicht!

Indertijd heb ik mijn waterbed niet bij hen gekocht maar toen er een lek bleek te zijn werd het door SlaapstudioStijn snel en vakkundig gedicht. Dat noem ik nog eens service! Marian Nuenen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Opwettenseweg 81

5672AG Nuenen

040-2840013

[email protected]

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.