
Ze verpesten je hele gebit! Maken zoveel fouten. Niemand werkt daar langer dan 3 maanden.
Gewoon top
Ik ben tevreden over de behandeling
Begrip en geduld, dat is wat ik ervaar. Ná controle moet er weer een gaatje gevuld gaan worden. Ik durf nu te zeggen dat ik dat ook ga doen!
Medewerkers -zowel tandartsen, assistenten als bij de balie- zijn altijd super vriendelijk en denken mee. Ik had mijn afspraak verkeerd opgeslagen. Per toeval had er iemand afgezegd waardoor ik alsnog gelijk geholpen kon worden.
Goed
Prettige ontvangst, persoonlijke aandacht, vakkundige behandeling met aandacht voor zorgpunten. Mijn gebit is weer OK al heeft het aandachtspunten. Die zijn helder en duidelijk overgebracht.
Nette praktijk en vriendelijke medewerkers
Keurig ontvangst, altijd vriendelijk.
I’ve had a great experience here and will definitely remain a patient. The doctor was patient and kind, not treating me like a number. He explained what I should focus on and why and gave me some great tips. My hygienist was also amazing. She did a thorough job cleaning my teeth and also gave some helpful tips. Getting my teeth cleaned has always been very painful, so she tried to be as gentle as possible, at times resorting back to manual cleaning, versus using the tool. Would definitely recommend this practice!
We kennen Mondzorg centrum Utrecht al jaren en ervaren het als een plezierige club mensen op de hoogte van de laatste actuele vakkennis en een professionele manier van werken. Daarnaast is er een vriendelijke sfeer. Een aanrader!
Helaas ben ik net als veel mensen bang om naar de tandarts te gaan. Je merkt het ook aan mijn tanden en alle klachten. Ik had zoveel pijn dat ik verplicht was om te gaan. Ze hebben mijn verstandskies uit getrokken. Ik ben even de naam kwijt, maar hij is de beste kaakchirurg tot nu toe. Hij nam de tijd, vertelde alles stap voor stap, was heel attent en deed het echt perfect. Dames bij de balie zijn heel erg lief en behulpzaam.
Prima
De telefonische bereikbaarheid laat soms te wensen over, maar dan is een afspraak ook direct gemaakt. Helaas kon ik niet direct terecht voor een afspraak bij de mondhygieniste. Bij de controle met de tandarts werd regelmatig een opmerking gecommuniceerd met de assistente en niet met mijzelf, terwijl ik dan wel nieuwsgierig ben wat de staat van mijn gebit is. Pas na de controle kwam de conclusie betreffende de dure behandeling.
Ivbm me werk is best moeilijk om naar de tandarts te gaan. Maar deze tand arts heb ook zaterdag plek. Dat kom goed uit met me werk
Goed
Fijn
In dit mondzorgcentrum word je vriendelijk en deskundig behandeld. Ik kom uit de andere kant van de stad, maar die reis heb ik er graag voor over. Ik ben niet meer zo jong en ik kan wel zeggen dat dit de beste tandarts is die ik ooit heb gehad.
Ik kwam voor een half jaarlijkse controle. Dat deze controle zelf niet langer dan 2 min heeft geduurd is tot daar aan toe, maar dat er ongevraagd voor ik het in de gaten heb foto's worden gemaakt omdat die van mij te oud zouden zijn, en ik vervolgens deze nu mag aftikken, schrik ik van. Mijn foto's kunnen niet ouder dan 3 jaar zijn, en stel dat het om de 3 jaar vernieuwd moet worden, mag dat overlegd worden en de kosten daarbij besproken worden. In communicatie valt er veel te leren. (nummer behandelaar: 12198703)
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat jammer om te lezen dat u het gevoel had dat tandarts Prashant haastig te werk is gegaan en dat u de foto's zonder overleg zijn gemaakt. Foto's worden gemaakt omdat wij met het blote oog niet de situatie onder het tandvlees en tussen de tanden kunnen beoordelen. Soms is er iets zichtbaar geweest in het verleden wat gemonitord moet worden en dan willen we graag zien of de situatie stabiel is gebleven of dat het is veranderd. Ook kan het zijn dat er iets zichtbaar is het met blote oog wat niet goed beoordeeld kan worden en met een foto wel. Ik kan u vertellen dat wij n.a.v. uw review direct een bericht hebben uitgestuurd naar de tandartsen dat dit anders moet en dat communicatie betreft foto's zeker van belang is. Ik ben u daarom zeer dankbaar voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Goeie behandelaar
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Tijdens mijn laatste afspraak bij de mondhygienist was de behandelaar lovend over mijn gebit. Er zou weinig aan gedaan hoeven te worden. Zij was dan ook snel klaar en binnen 20 minuten stond ik weer buiten. Ik krijg vervolgens wel een rekening voor 30 minuten. Als ik vraag dit aan te passen dan wordt door haar gezegd dat ik gewoon 30 minuten behandeld ben en weigert zij de rekening aan te passen. Hierover een klacht ingediend bij de praktijk en bij de zorgverzekering. Een behandelaar kan niet 1/3 meer kosten in rekening brengen dan daadwerkelijk zorg is verleend. Wellicht ter overvloede, door deze behandelaar hoef ik niet meer behandeld te worden.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Jammer om te lezen dat u het gevoel heeft opgelicht te zijn door de mondhygiëniste. Wij nemen dit soort klachten zeer serieus. Wij hebben hier ook via de praktijk contact over gehad met elkaar. Uw klacht is besproken met de mondhygiëniste en zij blijft aanhouden dat ze de afspraak heeft getimed en deze 30 minuten heeft geduurd. Uw klacht is ook doorgegeven aan de COO van het bedrijf. Wij gaan hier zeker met een vergrootglas bovenop zitten komende periode om dit soort klachten te vermijden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
ik vind goed ze zijn aardig en gooie uitleg en ik wil een vaste tandarts niet elke keer. veranderen. en over de assistente die Marokkaanse ze is. goede assistente je kan een gooie gesprek voeren en die geef een gooie uitleg die andere niet je kan geen gooie gesprek uitvoeren met ze
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Nisrine, bedankt voor uw complimenten. Helaas is uw review anoniem en kan ik geen behandelaar aan u koppelen. Het is uiteraard wel de bedoeling om u bij dezelfde behandelaar te houden. Als u dit doorgeeft aan de balie kunnen zij dit voor u in het systeem zetten. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Goed behandeld
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
super fijne rustige mondhygieniste die haar vak goed verstaat
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze mondhygiëniste Milou. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Beleefd en vriendelijk te woord gestaan en vakkundig behandeld
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.