
Ik vond dat de mondhygieniste die zelf net nieuw in de praktijk was, Neda Rashidi heel erg goed haar werk deed. Zij wist op professionele manier empathie te tonen voor mijn angst en reactie op de behandeling. Dat was erg goed.
Goede corona veilig ontvangst. Kundige tandartsen mondhygiënist.
Alle tandartsen die bij MCU werken zijn goed. Zo goed dat ik geen vaste nodig heb daar. Goeie uitleg, goeie zorg, vriendelijke receptie, alles is er gewoon goed.
12 Februari om 19: 10 had ik een afspraak bij Mw. NEDA RASHIDI, zoals altijd zou er tandsteen verwijderd en schoongemaakt worden, maar eenmaal aangekomen zei mw. Dat het niet de moeite waard is om schoon te maken en erger zou worden en ook zei ze dat mijn mond stinkt en ook stonk met een mondkapje op rook ze het ook. Dit komt heel beledigend over zo ga je niet met een client om. Die dag heeft ze een begroting gemaakt van een bedrag van 1490 euro en binnen 5 minuten was ik al weg. Maar nu is er wel een bedrag van 80 euro van mijn tegoed afgeschreven. Dit vind ik schandalig en vind dit niet kunnen en is niet acceptabel. Ik verwacht dat dit recht gezet wordt. Ik ben de volgende dag naar een andere praktijk geweest en hier hebben ze heel netjes schoongemaakt en heb een begroting gehad voor dezelfde behandeling voor 490 euro. Heb eerst respect voor je clienten zo ga je niet met clienten om als dit niet recht gezet wordt ga ik er een zaak van maken.
Het is een feest om deze praktijk te betreden! Modern, zeer hygiënische omgeving,leuke deskundigen!!!
Duidelijke uitleg, professionele behandeling, moderne apparatuur, veel minder angst, geruststellend.
Prima, ik had voor dat ik hier kwam erg last van tandartsangst, daar merk ik nu heel weinig van.
Goed en eerlijk advies zeer professioneel ook een mooi praktijk
Er zijn foto’s van mijn gebit in jullie systeem. Onnodig opnieuw foto’s gemaakt om een doorverwijzing naar de kaakchirurg te verkrijgen, waar een mondhygieniste (buiten jullie praktijk) geen foto’s voor nodig heeft. Ook bij het ziekenhuis werd niet naar foto’s gevraagd
Ik was altijd enorm bang voor de tandarts, maar ben dat gelukkig inmiddels niet meer. Door de vriendelijke & rustige uitleg van de tandarts (Jens van der Slik) en assistenten (vaak met de nodige humor) ben ik van mijn angst af!
Uitstekende praktijk en zeer plezierige bejegening
Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren. Wordt rekening gehouden met angst voor de tandarts. Duidelijk en transparant inzicht in de behandeling/factuur. Eerlijke prijzen. Hygiënisch, kortom erg fijne praktijk. Helaas weet ik de naam niet meer van de (vriendelijke) meneer door wie ik ben geholpen. Maar ben hier vaker door verschillende tandartsen geholpen en ze zijn allemaal erg vriendelijk.
Nvt
Een goede tandarts praktijk, het is fijn dat ze zo veel en lang open zijn. Ze houden goed rekening met angsten of persoonlijke wensen. Het nadeel aan de inrichting van de praktijk is dat het erg gehorig is. geluiden worden tegen elkaar aan geketst.
Goede ervaring
Word altijd goed en vriendelijke verzorgd
I've been attending the practice for a few years now after initally coming for emergancy treatment. The service has always been friendly, helpful and efficient. .. Not to mention direct where needed. I will continue to come across from Amsterdam.
Ik was extreem nerveus voor mijn behandeling onder narcose, maar ik ben zeer goed geholpen. Tandarts en anesthesisten waren zeer vriendelijk en behulpzaam, en ik heb niks van de behandeling meegekregen.
Prima
Door de transparantie van het geven van informatie en de prettige en menselijke omgang met elkaar heb ik een groot vertrouwen in jullie deskundigheid !
Na een nare ervaring ben ik uit angst 3 jaar niet meer bij de tandarts geweest. Nadat ik de moed bij elkaar had geraapt toch weer te gaan, kon ik bij Mondzorgcentrum Utrecht direct terecht. Ik werd geweldig geholpen door de tandarts, haar assistente en de dames achter de balie. Duidelijk veel ervaring met angstige patiënten! Later terug geweest voor een vulling (wederom super service) en een afspraak met de mondhygiënist. Ook zij was zeer vriendelijk en professioneel.
Ik ben zeer tevrede over mijn mondzorgcentrum
Ik vond geen eerlijkheid in de behandeling, noch een goede behandeling
Prettige controle!
Het is heel goed geregeld bij MCU
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.