
I’ve had only good experiences here. I’ve also went through having braces with this practice and all went well.
Prashant is een goede tandarts die heel deskundig en prettig is in de omgang.
Uiststekend maar wel tot 2 keer toe de voorgestelde begroting (nog) niet per email ontvangen.
Goede tandarts. Ik zou wel graag willen weten dat ik een andere tandarts heb. Ik heb er ondertussen 4 gezien, maar het lijkt erop alsof ik geen vaste heb.
Mijn behandelaar beschikt over diverse moderne materialen die kundig ingezet worden.
Vriendelijk en proffesioneel
Zorgvuldig, zorgzaam en prettig
Voel me altijd in goede handen bij Marwa en Hardi. Bovendien zijn de baliemedewerkers erg aardig en behulpzaam. Fijne feestdagen allemaal.
Nieuwe tandarts en vervangend mondhygiëniste waren goed bezig. Andere waarnemingen, dat wel! Maar in positieve zin.
Zowel de baliemedewerkers als de tandarts was zeer vriendelijk. Ik werd snel en exact op tijd geholpen. Omdat het mijn eerste keer was bij deze tandarts moest er een foto gemaakt worden. Daar was iets van mijn verstandskies niet goed te zien en dus werd ook een 360 graden foto gemaakt. Al met al was het bedrag dat ik moest afrekenen wel ineens een stuk hoger dan ik had verwacht. Dat was een beetje een tegenvaller en was ik graag wat beter op voorbereid. Bv op de website: komt u voor de eerste keer houd er dan rekening mee dat wij een foto kunnen maken, wat wellicht extra kosten met zich meebrengt. Zoiets. Maarja misschien schrikt dat ook mensen af. Ik weet het niet. Doe er mee wat u wil! :)
De afspraak op tijd.
Prima ervaring!
Na lang niet goed voor mijn mond gezorgd te hebben met kiespijn voor een spoedje binnen gekomen kies getrokken en vervolgafspraak gemaakt. In gesprekken met tandarts en mondhygiënist fijn behandeld. Geen oordeel over "fout" maar een plan om mijn mond weer gezond te maken. Veel info gehad over verzorging. Bij het opstellen van een vervolg behandelplan werd er goed rekening gehouden met mijn financiële situatie. Fijn personeel. Toppertjes!
als zeer prettig en positief
I had a great experience with the visit to the Orthodontist. I has some good recommendations and all my questions were answered to my satisfaction.
Het plaatsen van een schroef in mijn kaak voor de bevestiging van het implantaat heeft maar heel weinig pijn gedaan. Bij controle werd er een panoramafoto gemaakt, waaruit bleek dat het bot heel goed aangroeide. Voordat de kroon op het implantaat wordt geplaatst, heeft de implantoloog eerst nog een behandeling door de mondhygieniste ingelast. Een heel zorgvuldige en deskundige gang van zaken. Dit zorgcentrum beschikt over de modernste apparatuur, je wordt er heel vriendelijk behandeld. Voordat er geboord wordt, word je heel goed verdoofd en ook naderhand, als de verdoving is uitgewerkt, voel je maar heel weinig pijn. Dit is de beste tandarts die ik ooit gehad heb.
Pijnlijke tand getrokken.
Fijn dat ze alles in huis hebben, en dat er zo veel persoonlijke aandacht is voor bijvoorbeeld angst of pijn. Maar er is ook al vrij vaak wat fout gegaan in communicatie. Ik heb inmiddels het gevoel dat ik als patiënt ook regie moet houden en moet controleren of iedereen juist met elkaar communiceert. Daarnaast heb ik zoals wel bij meer tandartsen het idee dat men gemakkelijk extra, niet erg service gerichte kosten opvoert. 26 euro voor het terug duwen van een beugeldraadje? 4 euro covid kosten voor elk van mijn consulten?
Wat ik zelf ervaar is dat de praktijk jammer genoeg, heeeeel erg achteruit is gegaan . Ik ben 1 Vde eerste patiënten die er vanaf het begin waren. Sinds de afgelopen 3 jaar is de service/behandeling niet meer wat het was. Waar ik mij DERMATE aan irriteer is het CONSTANT wisselen Vde tandartsen helaas zelden een vaste tandarts die je krijgt ik vindt het toch fijner om 1 vaste tandarts te hebben die mij behandelt en niet iedere keer een ander. Nu hoorde dat jullie met Zzpers werken niet zo slim ! Maar goed wat betreft mondhygiëne zijn jullie salima een zeeer goede kracht kwijt wat was zij goed in haar werk zeg!! Complimenten salima nam eeeecht ruim de tijd voor je en maakte echt goed schoon de andere helaas doen snel snel snel afraffelen .... heeeel jammer kortom ik zou de praktijk maar eens goed onder de loep nemen qua jullie personeel .. ik geef het nog 1 poging heb ook aangegeven dat ik 1 vaste tandarts wil en 1 mondhygiëniste vast. Is dit niet haalbaar ben ik helaas genoodzaakt om de praktijk te verlaten . Ik heb andere mensen gesproken die ook bij jullie onder behandeling zijn ... nou ook niet echt positief helaas .... hoop dat hier EEEECHT seriues naar gekeken wordt !!!!
Rustige gemoedelijke sfeer
Ik ben op dezelfde dag geholpen vanwege een kaakontsteking. Daarbij werd ik vakkundig en vriendelijk geholpen.
De mondhygiëniste Werkt erg netjes en is erg klant vriendelijk Zij kent haar vak en heeft empatisch inlevingsvermogen voor de patiënt
ik ben zeer tevreden over de behandeling
bali medewerkster is niet klandvriendelijk
Ik moest een afspraak afzeggen en kon gelukkig diezelfde ochtend nog terecht. Dat verliep uitstekend!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.