
Good appointment
Het is ruim voldoende
Gebeld voor eerste afspraak, deze kon alleen 's avonds om 20:15, onze voorkeur was overdag maar geen probleem. Op tijd en deskundig geholpen met goede uitleg. Graag direct afrekenen (was vooraf gemeld) maar wel met een "avond toeslag" van notabene €22,16 (= verdubbeling v.h. consult) Daarnaast een niet gemelde "Sars-CoV-2" toeslag van €4,26 En dat terwijl Mondzorgcentrum ons "alleen in de avond" kon helpen en wij aangegeven hadden op de dag te willen komen. Heb aangegeven dit onredelijk te vinden maar daar was geen discussie over mogelijk, belachelijk, onvoorstelbaar en zeer klant-onvriendelijk Heb betaald maar ik raad u wel aan goed op te letten wat u afspreekt met deze lui voordat ook u er in trapt. U zult begrijpen dat ze ons niet terug zien!
Je bent snel aan de beurt en hele aardige medewerkers.Ook erg handig dat ze 7 dagen per week open zijn
Alles keurig netjes
Een goede ervaring. Me moeder was erg bang, maar dankzij de houding van de tandarts is ze rustiger geworden.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat ontzettend fijn dat onze tandarts de angst van uw moeder heeft kunnen verminderen. Dat is altijd ons doel. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Geen ster verdiend
Allereerst wil ik u bedanken voor uw tijd en moeite voor het invullen van deze review. Zou u mij kunnen toelichten waarom u zo slecht over onze tandartspraktijk denkt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Enerverend bezoek, maar dat kwam door mijn enorme angst. Ondanks dat het echt niet prettig was denk ik de volgende keer wat relaxter in de stoel te kunnen zitten. Echt heel blij mee! Contact bij balie vond ik bij binnenkomst wat koeltjes en onpersoonlijk overkomen.
Goed
ben bang voor tandarts maar dit is te doen
Afgelopen zondag had ik een spoed behandeling gepland. Ik heb een uur gewacht en uiteindelijk zelf gevraagd hoe lang het nog duurt. Schijnbaar was er een spoed tussen gekomen, wat uiteraard begrijpelijk is. Ik heb alleen geen alternatief aangeboden gekregen en als reactie kreeg ik dat het beter is om de afspraak te annuleren omdat dat voor de tandarts na een lange werkdag ook fijner is.
Aardige medewerkers, maar Bij enkele niet voldoende in de Nederlandse taal
als angstpatient is de band met de tandarts van enorm groot belang het was mijn eerste keer bij dokter Sharon maar het beviel mega goed ze maakte me kalm en minder bang verder was ze zeer kundig dat merkte ik aan alles
zeer goede bescherming, duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn.
Onwijs leuke vrouw, hele volledige uitleg over wat ze doet, en goede adviezen voor verdere verzorging (en waarom dat belangrijk is). Ze leek heel gedegen te werk te gaan. Betreft bezoek aan mondhygieniste trouwens.
Vakkundig geholpen.
Ik word altijd heel vriendelijk geholpen, er hangt een prettige sfeer in de praktijk en de tandarts neemt echt de tijd voor je. Er is altijd op korte termijn plek tijdens hele ruime openingstijden!
Ik ben op een snelle wijze geholpen en van mijn accute klacht was ook zoals besproken 2 dagen na de behandeling verholpen. 1 aanmerking wil ik ook kwijt is dat het tijdens de behandeling the Airco aan stond en deze gedurende behandeling 50min precies in mijn gezicht stond te blazen met resultaat verkouden en dat is zeker met de Corona situatie niet prettige.
prettige sfeer, betrouwbaar en rustig
Wat een fijne ervaring, onze eerste kennismaking met MCU. Erg fijn opgevangen, goede uitleg over stappen en heldere aanpak...
Vriendelijk, professioneel en effectief.
Zakken vullers denken niet aan cliënten hun wensen maar aan hun eigen zakken loop dan niet met leuke internet lokkers rond en loop er niet mee te koop als het niet Waar gemaakt kan worden
Ik heb goede ervaringen met mijn mondhygiëniste jammer dat ze weg gaat.
Er worden te vaak dezelfde vragen gesteld hoe ik poets. Ik heb 't gevoel dat er elk jaar foto's worden gemaakt, erg vaak Ik kreeg een rekening waar onverwacht extra corona kosten op staan die niet gecommuniceerd worden Afspraak maken en verzetten gaat soepel
Ontzettend vriendelijke dame (Marwa) ze vertelt keurig wat ze doet met enthousiasme. Daarnaast kan je na reguliere werktijden op afspraak komen. Absoluut een aanrader.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.