
Klantvriendelijk, duidelijk, uitstekende vulling
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Super
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Heel erg graag gedaan. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Let op met deze praktijk! Ze factureren meer. Voor een behandeling van 20 minuten factureren zij 30 minuten. Let dus goed op je factuur! Zeer onprofessioneel.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren. Wat vervelend om te lezen dat er iets niet goed is gegaan met uw factuur. Heeft u dit al bespreekbaar gemaakt bij ons? Alle reviews op dit platform zijn anoniem waardoor ik niet met u mee kan kijken. Zou u contact met ons willen opnemen zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Tijdje terug was ik lang geweest bij de tandarts me verstandskies moet er uit des tijds heb ik aangegeven dat ik het via ziekenhuis wilt laten doen vorige week heb ik gebeld maandag dinsdag zou ik verwijzing brief krijgen niks ontvangen of gebeld donderdag heb ik weer gebeld nogmaals niks van ze gehoord zonder verwijzing brief kan ik niet na ziekenhuis voor mij verstandskies
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Echter is het wel zo, dat wanneer u tijdens uw afspraak bij de tandarts al heeft aangegeven bij de kaakchirurg geholpen wilt worden, de verwijsbrief direct voor u wordt klaargemaakt en wordt meegegeven. Echter, wanneer u dit achteraf bij de balie aangeeft, kan een verwijsbrief soms helaas even op zich laten wachten. Een verwijsbrief kan enkel door uw eigen tandarts opgesteld worden en die is niet elke dag aanwezig. Ik hoop dat u ondertussen uw verwijsbrief heeft ontvangen en een afspraak heeft kunnen maken bij de kaakchirurg. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Toen ik bij MCU was begonnen, kregen wij met het hele gezin meer aandacht dan wat we nu krijgen. Wanneer we op afspraak komen, zijn we binnen 2 tellen weer op de stoep buiten (geldt niet voor elke tandarts/mondhygienist).
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren. Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat onze dienstverlening achteruit is gegaan. Dat kan en mag absoluut niet de bedoeling zijn. Helaas kan ik niet zien om welke behandelaar het gaat gezien uw review volledig anoniem is en ik daardoor niet kan meekijken. Mocht u hier meer over willen delen, zou ik u willen vragen ons een email te sturen: [email protected] met als titel t.a.v. Sharon. Door met onze patiënten in gesprek te gaan is het voor ons mogelijk om onze dienstverlening te verbeteren. Ik hoop gauw van u te horen zodat wij weer kunnen zorgen voor een fijne samenwerking. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Herstel van uitgevallen vullingen ging pijnloos. De behandeling begon op tijd en was ook binnen de gestelde tijd klaar.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat alles vlekkeloos is verlopen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Begin maart ben ik geweest om een kies ivm een oude vulling te laten vervangen. Daarna veel pijn gehad. Maar dacht dat het napijn was. Alleen de pijn werd met de tijd erger. 11 april eindelijk een afspraak kunnen maken. Er werd een ontsteking gezien bij die kies die opnieuw gevuld was. Nu moest ik weer wachten op een andere tandarts die maar 1x in de maand bij jullie is. Ondertussen werd de pijn alleen maar erger. Na nogmaals gebeld te hebben en aangegeven dat de pijn niet meer te houden was, moest ik maar wachten tot een tandarts tijdhad om naar mijn mijn foto's van mijn kies te kijken. Aangegeven dat ik nu echt veel pijn had en zo niet het weekend in wilde. Na een paar uur kreeg ik eindelijk een telefoontje dat de tandarts niks kon doen, en werd met ibrufen en veel sterkte het weekend in gestuurd. Ronduit belachelijk. Dat er gewoon geen plek is voor spoedgevallen. Niet te begrijpen. Iemand die dan komt voor een gewone controle kan dan toch echt wel even wachten. Ik ben vrijdagmiddag nog naar een spoedkliniek geweest. Omdat zij niet over mijn verdere gegevens konden beschikken en ik te veel pijn had, konden zij mij niet helpen. Maandag 25 April kon ik dan eindelijk naar de specialist van jullie. Gelukkig heeft hij mij wel kunnen helpen. Maar sinds wanneer kan een tandarts geen kiezen dan wel tanden trekken of een wortelkanaal behandeling doen??? Ik heb niet zo mog nooit meegemaakt.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u zo lang met pijn heeft rondgelopen. Helaas is het zo dat een wortelkanaalbehandeling erg ingewikkeld kan zijn. Soms is het namelijk zo gecompliceerd dat dit enkel door een specialist met een speciale microscoop behandeld kan worden. Dit is zichtbaar op de foto's waardoor een "gewone" tandarts kan zien of hij/zij deze behandeling zelf kan uitvoeren of dat een specialist deze behandeling uit dient te voeren. In uw geval lees ik dat het echt gaat om een gecompliceerde behandeling waardoor een algemene tandarts u niet verder kon helpen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Helaas is het zo met specialisten dat zij enkel specialistisch werk uitvoeren en hierdoor niet wekelijks aanwezig zijn op de praktijk. Ik hoop dat u ondertussen geholpen bent en geen pijn meer ervaart. Ik hoop ook dat u, dankzij mijn uitleg een beetje beter begrijpt waarom u heeft moeten wachten. Desondanks kan ik me zeker goed voorstellen dat u geen dag langer met pijn had willen rondlopen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Utrecht
Behandeling en hygiëne is perfect. Echter draait het bij sommige tandartsen alleen om het geld. Ze dwingen je om kosten te maken en komen beloftes niet na zodat er extra kosten gemaakt kunnen worden.
Prettige ontvangst en vakkundige personeel. Graag blijven ik en mijn gezin bij deze praktijk.
Bij telefonisch contact met de receptie kreeg ik de hulp die ik nodig had, op een vriendelijke en duidelijke wijze. De behandeling bij de tandtechnicus was zoals altijd efficiënt én zorgzaam. Mijn vragen werden begrepen en geruststellend beantwoord.
Kundig, efficiënt
Vriendelijk geholpen aan de balie! Mijn tanden zijn nog nooit met zoveel liefde behandeld, met een zeer mooi resultaat. In deze praktijk wordt je echt gezien als een persoon!
Mijn dochter is pas geweest en ze zijn zo geduldig leggen alles goed uit en nemen hun tijd! Zelf hele erge angst voor tandarts en ook ik ben hier na tien jaar geholpen
Enorm goed geholpen! Na jaren niet geweest een begin gemaakt. Met erg veel respect voor mijn angst behandeld! Top Milou!!!
Vakkundig en vriendelijk personeel. Mondhygienistes en Tandartsen zeer bekwaam.
Ze zijn vriendelijk doen goed hun werk dankzij hun ben ik mijn angst kwijt
Door wat miscommunicatie heb ik een gesprek gehad. Dat was een goed gesprek en gaf opheldering.
Het is wennen aan de nieuwe tandarts. Met Jens had ik een vertrouwensrelatie opgebouwd. De nieuwe tandarts is zakelijk-vriendelijk.
Alles was in orde, en ben blij mee.
Vlotte en deskundige behandelingen
Oplichters. Maken afspraken met mij we zijn duidelijk in communicatie en alsnog gaat het fout . En krijg ik een onterechte rekening die ik maar betaald heb omdat ik er op het moment geen energie voor heb om te blijven vechten. Als alleenstaande moeder en in de maand van de verjaardag van me zoon. En ook nog eens onterecht . Was dit een verschrikkelijke ervaring. Verder niks over hun daadwerkelijke werk tanden maken. Daar zijn ze gigantisch goed in. Alleen een wat betere klantenservice
Hoewel er wel hele zware ingrepen voorgesteld worden toch heel weinig communicatie of tegelijk met de behandeling waardoor er geen vragen gesteld kunnen worden. Tevens wordt er niet gesproken over het grote geheel. Kiezen verwijderenmaar niet verwijzen naar wat dit betekent aangezien er reeds 2 kiezen ontbreken...
Ik sta als angstig patiënt in jullie dossier. De mondhygieniste heeft mij bij onze eerste ontmoeting, daarvoor had ik Nilab zonder verdoving behandeld. De mondhygieniste kwam bij de kennismaking wat bozig over.. Na de behandeling gaf ze bozig aan dat het voor haar niet fijn werken was geweest omdat ik te gespannen in de stoel had gezeten en dat ze de volgende keer toch echt beter een verdoving op de lastige plekken kan gebruiken. Zeker omdat het me niets extra kost…… voor mijn gevoel deed ik het als angstige patient best goed, maar klopt gespannen was ik wel. ik had er dan ook geen bezwaar tegen gehad wanneer de mondhygieniste van te voren had overlegd en de verdoving had gebruikt. Nu leek het net alsof ik degene was die het tegengehouden had. Mogelijk had ze toevallig een rotdag. Dat kan gebeuren.
Goede praktijk met vriendelijke en professionele behandelaars.
zeer tevreden tot nu toe
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.