In heel het proces bij de verkoop van mijn huis ben ik uitstekend geholpen door Henk en Kim. Een hele Fijne samenwerking, komen hun afspraken netjes na.

• Soort dienst Verkoop

Prettige samenwerking met Best Intermediair

Taxatie laten uitvoeren door Best Intermediair. Het rapport was snel en op tijd binnen voor onze hypotheek aanvraag. Zowel Joyce als Kim komen de gemaakte afspraken na, wat een gevoel van goed vertrouwen geeft!

• Soort dienst Taxatie

Prettige samenwerking

Wij hebben hier ons huis in de verkoop en de samenwerking gaat prima. We worden goed op de hoogte gehouden en indien er iets gewijzigd moet worden dan wordt er snel gehandeld. Ook gaat het plannen van de bezichtigingen in goed overleg. We voelen de betrokkenheid bij ons huis dus wij hebben het gevoel dat de verkoop ervan in goeden handen is.

• Soort dienst Verkoop

Geweldige service

Je wordt heerlijk ontzorgd.

Snelle afspraak top verkopers!

Mijn appartement was binnen een dag verkocht. Zeer snelle bemiddeling en verkoop. Alles was erg snel geregeld en tevens goed begeleid!

Fantastisch!

Zo'n lieve en betrokken mensen bij Best Intermediair! Staan altijd klaar, hoeft maar te bellen of een mailtje te sturen. Via Best Intermediair 2 huizen mogen huren, ons eigen huis in de verkoop gezet en als aankoopmakelaar meegegaan naar ons nieuwe huis. Alles altijd goed en betrokken. Een dikke 10!

Fijne makelaars! Henk en Joyce weten duidelijk waar ze mee bezig zijn!

Vanaf de eerste ontmoeting tot aan de verkoop heb ik de samenwerking als erg prettig ervaren. Zowel Henk als Joyce beschikken over veel ervaring, zijn deskundig en komen de gemaakte afspraken na.

Bosseweg 3

5682BA Best

Over Best Intermediair Groep

Best Intermediair Groep is een dynamisch bedrijf met meer dan 35 jaar ervaring in de bemiddeling van vastgoed, met als specialisatie woonhuizen. Door de jaren heen hebben wij een belangrijke positie verworven op de bestaande huizenmarkt, mede dankzij onze uitgebreide contacten binnen en buiten de regio. Vanuit onze vestiging in Best bestrijkt ons werkgebied nagenoeg heel Zuidoost Brabant.