En gestofzogen en gewassen. Heel fijn. Alleen m’n leaf heeft een groene mosstreep boven de achterklep. Zal water blijven staan. Hebben ze gemist met schoonmaken.
Goed digitaal een afspraak kunnen maken. Werkzaamheden volgens afspraak correct uitgevoerd. Tot slot een mooi gewassen auto, binnen en buiten, teruggekregen.
De service vind ik geweldig met een leenauto vals mijn auto APK moet worden gekeurd en een beurt moet hebben. Vriendelijke medewerkers.!
Prima geholpen en goede service zelfs leenfietsen kregen we mee. De auto ook weer schoon mee .
Goede service
Iemand vanuit de garage met veel ervaring, en dan als baliemedewerker inzetten vind ik een goede strategie.
Fijn dat er nog van te voren even gebeld werd over te uitvoeren werkzaamheden, AKP alleen of toch onderhoud.
Erg vriendelijke medewerkers en verder alles goed
Uitleg over een rood brandend lampje. Snel opgelost
Had niet anders verwacht van een garage
Even een zomercheck laten doen. Kon er op wachten onder het genot van een prima bakje koffie. Laptopje mee, uurtje lekker kunnen werken.
Iedereen is even aardig, dat het langer duurde, daar kon niemand iets aan doen aangezien de nieuwe voorruit gebroken aankwam…
Punctueel en flexibel om toch extra zomercheck uit te voeren. Het was volgens planning toen ik er ‘s morgens naar vroeg waarschijnlijk te druk!
Bereikbaarheid, via callcenter matig. Lange wachttijd en terugbelverzoek wordt niet uitgevoerd. Bij jaarlijkse controlebeurt groot probleem met automatische versnellingsbak niet geconstateerd, hoewel dit bij werkopdracht wel was doorgegeven.
Sinds enkele jaren breng ik mijn privé leaseauto naar Stern in Houten. De service is er altijd prima. Helaas ontbrak het dit jaar sterk aan communicatie. Nadat ik een voorlopige bevestiging had ontvangen, is die afspraak nooit definitief vastgelegd. Ik heb nog gebeld en gelukkig stond deze wel in het systeem. Op de dag zelf bleek een ander persoon hetzelfde probleem te hebben gehad, waardoor het systeem een afspraak teveel had gepland en er dus te weinig monteurs waren. Gelukkig konden wij beide alsnog worden geholpen. Fijne, flexibele houding. De auto was binnen de aangegeven tijd klaar. Bij de vraag of er nog bijzonderheden waren bleek alles in orde. Ik heb echter nooit iets gezien aan wat er is gedaan aan de auto. Normaal ontvang ik, ondanks dat ik privé lease, wel netjes een lijstje met de dingen die zijn nagekeken. Theoretisch gezien kan het nu dus best zijn dat alleen de vloermat aan de bestuurderskant is gezogen en dat er verder niks aan de auto is gedaan. Dit is erg jammer. Kortom, fijn dat de problemen met het maken van de afspraken ter plekke werden verholpen, maar er was dit jaar een groot gebrek aan communicatie.
Mijn vervangende auto stond klaar , bovendien werd ik keurig gebeld over de extra werkzaamheden
onderhoud auto,, goede afspraak, afspraak nagekomen en vakkundig uitgevoerd
Onder het genot van een bekertje warme chocolademelk werd mijn lekke band supersnel gerepareerd en weer op zijn plaats gemonteerd! Blij!
Ontvangst vriendelijk edoch praktisch gericht. Mijn ervaring met stern is op basis van APK en onderhoudsbeurten.
zeer goed
Ik had een aanvraag voor een kleine beurt gedaan via de website. Na een telefoontje was deze goed ingepland. Bij aankomst was echter de opmerking die ik had gemaakt op het online formulier totaal niet doorgekomen, en stond er ook een APK check op het formulier (die ik niet had aangekruist) Uiteindelijk zijn de werkzaamheden heel goed verlopen, maar dit is niet de eerste keer dat de online werkplaatsafspraak, contact met de call center, en de werkplaats zelf niet synchroon lopen. Gelukkig is er inmiddels een keuze om aan te geven dat je wacht op de werkzaamheden (voorheen ontbrak deze, en was het een verassing als er geen vervangend vervoer was, waar dit in de Nissan+ wel een garantie is, dus bij geen signaal ga je daar dan vanuit) Kortom: prima service, goed werk, maar de match tussen online afspraken en de praktijk kan en moet beter.
Heel tevreden
Het duurde even voor de oorzaak gevonden werd, maar daarmee was het probleem definitief opgelost! Vriendelijke groet, Henri
Goedemiddag Normaal betaald ik tussen 200en 240 € Deze keer betaald ik 400€ voor onderhoud Vind ik te veel Opmerking moet ik eerste handtekening zetten voor de prijs leeg factuur. Dit is niet duidelijk Groetjes
Was er voor apk. Verliep goed. Wel steekproef, kostte extra uurtje. Geen probleem
Waterveste 2
3992DB Houten
Bij Nissan-dealer Stern vindt u een ruim aanbod aan nieuwe en jong gebruikte auto’s. Aantrekkelijk geprijsd en direct uit voorraad leverbaar. Onze nieuwe Nissan modellen worden geleverd met fabrieksgarantie, fabrieksvoorgeschreven onderhoud en minimaal 10 maanden geldige APK. Nissan modellen: Nissan Micra, Nissan Juke, Nissan Leaf, Nissan Pulsar, Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Nissan NV200, NV300, NT400, NV400 Navara NP300
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.