Kansloos slecht en nooit meer.
Auto voor kleine beurt. Tijdig gebeld voor een kleinigheidje. Auto rond afgesproken tijd weer klaar. Gewassen en al, ook de verlichting op “ auto” gezet. Tevreden klant.
In juni 2020 auto laten maken en er was later sprake dat er een onderdeel onder coulance vervangen is, tot op de dag van vandaag geen euro terug gezien, al meerdere keren terug geweest maar de pot is leeg denk ik. Deze beoordeling is op basis van het laatste bezoek.
Begin van deze maand hebben wij contact met de garage gehad over de aanschaf van een nieuwe Qasqai. Tijdens het onderhandelingsproces hadden we gewaarschuwd moeten zijn, op ingesproken voiceberichten op de mobiel vande verkoper werd niet gereageerd en ook opterugbelverzoeken de " vaste lijn" meermaals niet. 12 augustus hebben wij onze nieuwe auto opgehaald. Om onze oude auto over te schrijven bleek in de garage dat wij een tennaamstellingscode mee hadden moeten nemen. Was ons niet bekend. Waarom niet even een kort servicemailtje aan je nieuwe klant met aandachtspunten zoals bv deze code, verzekering, autosleutels etc. Excuus was de grote drukte?!? Te druk voor 1 standaardmailtje?? Verkoper gaf nog wel even aan dat wanneer wij hem niet konden vinden de code ook met Digi-D opnieuw aangevraagd kon worden. Naar huis dus (30 km vv). Thuis vonden wij het al snel te warm om op zolder in de administratie te gaan zoeken. Inmiddels waren we er zelf achter dat het opnieuw aanvragen heel snel kan. Kostte ons 1 minuut en 1 euro. Waarom niet meer begeleiding in de garage. Digi-D staat op onze mobiel . Wij kennen zelfs de inlogcode uit ons hoofd Had ons op deze bloedhete dag 1 uur en een hoop frustratie gescheeld. Bij de aflevering zouden winterbanden meegeleverd worden. Waren er niet. Auto was op het oog schoon, later bleek dat hij in naden, en bij deuren en ramen erg vuil was. (Minste klacht). Bij de eerste kilometers bleek al dat er wat met de remmen aan de hand was. Contact met garage :komt u maar langs, maar weten niet hoe lang het gaat duren. Bleek kromme remschijf te zijn. Weer een uurtje in de bloedhete garage. Volgende dag bleek het euvel nog niet helemaal verholpen. Toch maar weer even bellen, maar even....de eerste 2 pogingen kregen we contact maar bij het doorverbinden werd direct het contact verbroken. Daarna nog een uur geprobeerd kontakt te krijgen, steeds lang in de wacht met een bandje maar geen succes. Volgende dag ging het beter, komt u maar langs. Er was g
Ik deze nissan qashqai nu 5 weken. ben al 3 keer terug geweest. het begon met de aflevering. auto was niet compleet er moest van een nieuwe nissan de banden pomp over gezet worden. er zat een vlek op de achterbank. is nu weg. er zou een onderhoudsbeurt uitgevoerd worden niet gebeurd. reeds wel uit gevoerd. verder zouden de filters verwisseld worden lucht en interieurfilter . lucht filter heb ik zelf maar gedaan want deze was gitzwart na 30.000 km . al met al de auto rijdt goed na 900 km .auto heeft lang stil gestaan. het beste is dan de bougies te vervangen. ik heb 31 jaar bij de wegenwacht gewerkt en daar voor 10 jaar in de garage. ik heb er wel een beetje verstand van. rechter voorband zit een reparatie prop in volgens de deskundige kon dit geen kwaad. een reparatie prop is een nood oplossing. zonde wat kosten nu 2 voorbanden op een bedrag van 23.000 euro deze nissan is 2 jaar oud. km stand nu 30900 km kent SH-543-B.
Mijn auto werd keurig netjes opgehaald en weer 100% in orde netjes terug gebracht door een heel vriendelijke medewerker van Stern. Het enige minpuntje was voor mij dat ik op de fiets een eind naar het ING kantoor en de Jumbo moest fietsen om contant geld te pinnen en klein geld moest wisselen bij de Jumbo. Geld pinnen aan deur was fijner geweest of ter plekke overmaken al snap ik wel de beweegredenen dat mensen het bedrag niet betalen Wat schandalig is natuurlijk...
Via site afspraak maken gaat makkelijk. Communicatie is goed en volgens tijdvenster alles afgehandeld. Top
Netjes te woord gestaan en geholpen. Ook erg fijn dat men een hoge standaard toepast ivm corona.
Prima
Een lege accu. 1 telefoontje en binnen 15 minuten stond de service auto voor de deur. Auto weer rijdend en ter controle naar de garage. Vriendelijk geholpen en auto nacht aan de lading. Accu bleek nog goed, dus geen onverwachte kosten, geen verrassingen en na 10 jaar onderhoud bij deze garage, ook geen kosten. Super tevreden!
Goed ontvangst en gastvrij
Motorstoring gemeld via telefoon. Kon dr volgende dag al terecht, wel met de melding dat analyse en mogelijke reparatie wat langer zou kunnen duren wegens vakantietijd en COVID-19 maatregelen. Ingesteld op wachttijd en receptie en monteur hebben uiterste best gedaan om probleem op te lossen zodat ik na 4 uur weer met een gerepareerde auto weg kon rijden. Gevalletje garantie dus perfect opgelost.
Meedenken en vooral het melden dat er iets is fout gegaan.
ik ben dik tevreden
Zeer klant vriendelijk niks is te veel er wordt netjee overlegt mat wat het eventueel gaat kosten als er iest wordt geconstateerd al met al super
Kan niet beter.
Prettige ontvangst
Klantvriendelijke en correcte afwikkeling.
Heb 1.5 jaar geleden een 2de-hands auto gekocht. Bleek nu dat het vliegwiel defect was. De kosten zijn 60/40 verdeeld. 70 voor de garage en 40 voor mij. Helemaal top!
De auto is tijdens de onderhoudsbeurt ook gewassen en gepoetst. Hij heeft er in tijden niet zo goed uitgezien.
Tijdens het rijden in mijn Juke kreeg ik de melding “verminderd motorvermogen” . Bij het uitlezen werd de oorzaak gevonden. Een loszittend moertje bij de turbo aansluiting.
Ik heb autopech gehad in die zin van Motor defect. Helaas was de garantietermijn net 1,5 maand verstreken. Omdat ik mijn auto na overleg ( 3 jaar geleden ) bij mijn eigen bovag garage in onderhoud had werd er totaal geen coulance gegeven gelet op de situatie. Een auto van 3 jaar oud met een km stand van rond de 55.000km kan toch niet zomaar een motor probleem opleveren dat het volgens Nissan Houten wel eens tot € 10.000,-- kan kosten om het te repareren. Aangezien dat de uurlonen bij Nissan ontzettend aan de hoge kant zijn ( volgens zeggen bij de receptie € 120,-- per uur excl.btw ) heb ik mijn auto voor verdere diagnose naar mijn eigen garage teruggehaald, want het is allemaal belachelijk en niet te betalen. Het heeft mij inmiddels € 472,-- incl btw bij Nissan gekost middels camera onderzoek om ons mede te delen dat er iets in de cilinder kolom ( waarschijnlijk een klep )is gebroken, om het zeker vast te kunnen stellen zou de motor opengemaakt moeten worden wat waarschijnlijk weer 3 tot 5 uur gaat kosten tegen genoemde uurloon, welke betekend dat ik dan na ruim € 1.000,-- tot € 1.500,-- onderzoekkosten nog niks heb behalve uitgaven zonder coulance. Al met al ik zou voorlopig niemand aanraden om een te Nissan te kopen. Omdat ik behalve de verkoop afdeling niet echt kan beoordelen zal mijn sterren keuze op 1 ster beoordeeld worden.
ok
Mijn ervaring bij het ophalen was dat mijn net gepoetste auto vol met olie vlekken zat rond de spatborden en een a stijl. Een monteur heeft dat alsnog verwijderd en zijn excuus gemaakt voor zijn collega’s. Daardoor niet als negatief ervaren.
prettig en sociaal
Waterveste 2
3992DB Houten
Bij Nissan-dealer Stern vindt u een ruim aanbod aan nieuwe en jong gebruikte auto’s. Aantrekkelijk geprijsd en direct uit voorraad leverbaar. Onze nieuwe Nissan modellen worden geleverd met fabrieksgarantie, fabrieksvoorgeschreven onderhoud en minimaal 10 maanden geldige APK. Nissan modellen: Nissan Micra, Nissan Juke, Nissan Leaf, Nissan Pulsar, Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Nissan NV200, NV300, NT400, NV400 Navara NP300
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.