Fantastisch!

In Mei een super enthousiaste adviseur aan de deur gehad voor het renoveren van mijn badkamer. Nu al 3 maanden aan het genieten van mijn super veilige inloopdouche. Bedankt Max Badkamers!

Heerlijk een hotel chique badkamer bij ons thuis!

Super blij met onze badkamer. Binnen 3 dagen alles geregeld. Vriendelijke monteurs, prachtige wanden en ook nog eens onderhoudsvriendelijk. Dikke aanrader!

Opluchting

Ik heb jaren lopen martelen in mijn oude douche en zag op tegen een eventuele verbouwing. Ik had een klein doucheje met een hoge instap. De adviseur zag gelijk dat ik wel ruimte had voor een ruime inloopdouche. Ik had anderen al eens gevraagd maar die kwamen op een douche van hetzelfde formaat . Afgelopen donderdag is mijn nieuwe inloop douche geplaats. Na het eerste gebruik, voelde dit echt als een echte opluchting. Wat een ruimte in mijn douche. De douche werd zelfs in 1 dag geplaatst. Monteurs waren vriendelijk en hebben het netjes achtergelaten.

Fantastische

Ik heb gekozen voor een deelrenovatie. Mijn bad eruit gehaald want de instap was te hoog. In 1 dag konden ze het doen wat ik niet geloofde. Maar het is echt waar. Mijn bad is eruit gesloopt en smiddags had ik al een nieuwe inloopdouche. Ik dacht dat ik de douche gelijk kon gebruiken maar moest 24 uur wachten totdat de kit helemaal droog was. Ben heel blij met mijn inloopdouche. Ook vakkundig afgewerkt door de monteurs.

Geweldig vakwerk

Gister laatste dag dat de monteurs nog bezig waren aan mijn prachtige nieuwe badkamer. Ben er ontzettend blij mee, blij dat het ook wat eerder vergeleken met de rest van de markt en de jongens waren behulpzaam en erg vriendelijk. Echt een aanrader! Dank mensen van Max Badkamers!

Top werk!

Na een prettig gesprek heb ik voor Max Badkamers gekozen. Hun kwaliteit steekt ver boven de concurrentie uit. De plaatsing ging netjes en snel. Monteurs werkten secuur en alles ging in overleg. Hierdoor hebben wij nu onze droombadkamer! Max Badkamers, heel erg bedankt en wij gaan de komende jaren met veel plezier hiervan gebruik maken

Wat een grandioze service, chapeau!

Fijne ervaring met de klantenservice en het advies aan huis met de adviseur, de dag van de plaatsing badkamer verliep allemaal goed door een tweetal vakmonteurs. 1 onderdeel miste, een belletje naar het hoofdkantoor en er kwam direct vanuit Nunspeet een jongeman voorrijden met het missende onderdeel, dat is nog eens service!

Grandioos!!

2 maanden geleden een complete badkamerrenovatie besteld. Wij wouden bewust wandpanelen want de schimmels in de voegen waren vreselijk. Ons huis is gelijk meer waard geworden. Ongelofelijk wat een vakwerk hebben de heren Remco en Johannes gemaakt hiervan. In 4 dagen tijd is onze badkamer compleet veranderd in het nieuwste van het nieuwste inclusief sunshower voor mijn reuma. Super bedankt Max!

Supersnel, maar maak van te voren goede afspraken over afwerking

Ik ben prima tevreden over hoe snel de adviseur van MAX Badkamers langskomt en hoe snel de afspraak voor montage was ingepland. Waar ik niet over tevreden ben is over hoe de adviseur de afspraken door heeft gegeven aan de monteur. Met name over de afwerking. Er zou ook een elektriciteitskapje worden vervangen en alle gaatjes zouden netjes worden weggewerkt. De monteur was hier echter niet van op de hoogte. Ik heb er toch maar achteraan gebeld en de laatste termijn niet betaald. De monteur is toen nog een keer teruggekomen en heeft het alsnog uitgevoerd. Ook vind ik dat het badkamermeubel wat laag is gemonteerd. Ik was niet thuis tijdens de montage. Dus tip: bespreek dit goed van te voren met de adviseur of monteur. Waar ik ook niet tevreden over ben is over de vraag die ik daarna nog heb over de plaatsing van de douchecabine en met namen de douchedeur. Deze blijft niet stilstaan, knalt tegen de muur waardoor ik daar een stootkussentje moest plaatsen en de deur staat scheef op de vloer. Ik heb MAX Badkamers hierover gemaild. Twee keer. Maar tot nu toe nog geen reactie. Mijn boodschap: leg afspraken met name over afwerking goed vast. En mijn boodschap voor MAX Badkamer: neem vragen serieus en reageer hierop. Ook als alle termijnen al zijn betaald.

Beter kan niet!

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering is alles prima verlopen. Wij hebben nu een plaatje van een douche, dankzij de heren Daan, Maurat en Mo. De kwaliteit van het product is geweldig en de medewerkers eveneens.

Geweldig geholpen en snelle levertijd!

Ik heb mijn badkamer laten renoveren door MAX Badkamers en ben ontzettend blij met het resultaat! Tijdens het adviesgesprek heeft Bastiaan me heel goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes en nam hij rustig de tijd voor me. Ik heb ook nog offertes opgevraagd bij andere partijen, maar die levertijden waren soms wel bijna een half jaar!! De hele renovatie kon hier al binnen 3 weken worden ingepland en was binnen 4 dagen klaar. De monteurs hebben netjes werk afgeleverd en ruimden alle troep weer op toen ze klaar waren. Ik kan MAX Badkamers zeker aanraden!

Na 1 dag weer heerlijk douchen!

Wat een top ervaring! Onze badkamer is binnen één dag compleet vernieuwd en we zijn er superblij mee. Het hele proces verliep soepel en we hadden niet verwacht dat alles zo snel klaar zou zijn en goed zou verlopen. De monteurs zorgden ervoor dat alles netjes werd achtergelaten. Klasse werk!

Zeer goede uitvoering van de werkzaamheden.

Wij zijn zeer tevreden met de renovatie van onze badkamer. Na ons zeer prettige gesprek met Andries, waar wij onze wensen kenbaar maakten, heeft hij ons op keurige wijze geholpen met advies om onze keuzes definitief te maken. De werkzaamheden werden zeer professioneel gedaan en de monteurs werkten prima door om de werkzaamheden binnen de geplande tijd van vier dagen te realiseren. Ook de communicatie met het hoofdkantoor was prettig en open en zorgde voor een fijne afhandeling van de renovatie van de badkamer.

Ze doen wat ze beloven

Benieuwd naar het feit dat men beweert om binnen 1 dag het bad te vervangen door een inloopdouche zijn we bij Max Badkamers terecht gekomen. Het klopt inderdaad. Binnen 1 dag werd ons bad verwijderd en werd er een mooie inloopdouche neergezet. We zijn zeer tevreden over de medewerkers, zowel de adviseur als de monteurs. Goede vaklui die netjes werken en ook alle rommel opruimen en meenemen. Een kleinigheidje dat ons de volgende dag pas opviel werd heel snel verholpen. Top service dus. Kortom, een goede keuze.

Geweldig en bijzonder blij met Max Badkamers!

Een volledig gerenoveerde badkamer in 3 dagen, is dat mogelijk? Ja het kan echt met Max badkamers! Het begon met onze zoektocht naar een bedrijf dat onze oude douche in zijn geheel kon renoveren, zonder weken lang op het resultaat te moeten wachten. Dhr. Daan Menges bezocht ons thuis en kwam alles uitgebreid, met veel hulp en ondersteuning uitleggen. Een uitermate prettige ontmoeting en fijn gesprek. Daarna de offerte en het contact met het kantoor van Max badkamers. Ook dit verliep bijzonder prettig. Goede voorlichting wederom en afspraken werden keurig waargemaakt. Dan het feitelijke werk. Drie Turkse jongens uit Vlaardingen meldden zich op de eerste dag bij ons thuis en gingen uitermate voortvarend en zeer hard werkend aan de slag. Eerst het nodig breekwerk om leidingen te verleggen. Ze waren niet te stoppen. Zagen geen problemen maar enkel oplossingen. We werden overal in betrokken. Afval en rommel werd steeds netjes afgevoerd en opgeruimd. Daarna de opbouw, wederom subliem werk geleverd. Wat netjes zeg! Bij het maken van de aansluitingen alles uitgebreid getest en nog eens getest, zodat zeker gesteld werd dat alles naar behoren functioneerde. Niet te geloven, na drie dagen was de klus geklaard. Ze lieten zich zelfs niet ontmoedigen door onze kat die steeds kwam controleren wat er gaande was. Werkelijk een bewonderenswaardige prestatie en een absolute aanbeveling waard. Petje af!

snel geplaatst en een heerlijke inloopdouche

De werkzaamheden werden snel en efficient uitgevoerd. De looproute en trap keurig afgedekt, alles afgevoerd en zelfs buiten werd het aangeveegd. Prachtige inloopdouche waar we heel blij mee zijn. Een klein probleempje werd na overleg keurig opgelost. Maxbadkamers is een aanrader!

Geweldig, een echte aanrader!

2 maanden terug is er een adviseur bij ons langs geweest voor een adviesgesprek. Deze man heeft ons exact het juiste advies gegeven wat wij nodig hadden! Nadat we alle wensen op tafel hadden gelegd, is er meteen een duidelijk en overzichtelijke offerte gemaakt. We wisten direct waar we aan toe waren, super! Afgelopen week is door 2 monteurs van Max de hele situatie uitgevoerd zoals besproken. Wij zijn enorm blij en tevreden met Max badkamers en zullen dit ook iedereen vertellen.

Super wat een ervaring

Wat een vak lui zowel de verkoop door MAX als de monteurs met name Jacobus.Oog voor perfectie en afwerking.Tempo niet te volgen. Alle operateur werkt als een speer.De afwerking van de nieuwe vloer mag ook niet vergeten worden Subliem.De info omtrent betalingen verloopt ook zeer correct.Contact met de hele organisatie is zeer prettig.Het is een flink bedrag maar het is het zeker waard.Een zeer en grote aanbeveling is dan ook op zijn plaats.Een bedrijf met vertrouwen In aan name en afwerking.Dit is dus een bedrijf waar je op kunt bouwen.

Uitstekend geplaatst

Recent een gehele badkamer besteld bij Max Badkamers. 2 weken geleden geplaatst en de kwaliteit is bovenverwachting. Ook de 2 monteurs die het hebben gemonteerd kwamen zeer professioneel over. Puik werk geleverd heren!!

Badkamer vervangen

Bad is vervangen voor een douchecabine. Na de 1e keer aansluiten is er lekkage ontstaan in de woonkamer met waterschade tot gevolg. Een professional dient z'n eigen werk te controleren. De douchecabine is vervangen en het riool Is aangesloten op de correcte buis. Dank daarvoor. Jammer van de onderstaande reactie. Was niet nodig geweest. Ik zal nog graag zien dat er conform afspraak mijn vloer nog wordt gelegd (conform offerte) en dat mijn schade aan de woonkamer wordt verholpen, zoals een professioneel bedrijf dit oplost voor haar klanten zonder de schuld bij de Klanten neer te leggen voor het eigen uitgevoerde werk.

geweldig!!!!!

De jongens werken keihard, en zeer secuur. Haast geen tijd voor koffie. Wij bevelen dit iedereen aan! bad eruit, douche cabine eruit en inloopdouche geplaatst. Over 2 dagen de vloer, anti slip! Dank Niek en Lars!

Is naar tevredenheid opgelost

l

Prima netjes werk geleverd

Communicatie uitstekend Jammer dat de vloer niet direct geleverd kon worden.

Uitstekende materialen, nette afwerking, vriendelijke medewerkers.

Start met een goed adviesgesprek. Uitvoerig binnen afgesproken tijd. Verwijdering van oude douche en bad en plaatse nieuwe inloopdouche binnen één dag. Schoon opgeleverd. Vloer werd week later dan gepland gelegd. Uiteindelijk een mooi resultaat. Zeer tevreden.

OP DE 50+ Beurs kwam ik Max welzijnswinkel tegen en zag het bed waar ik naar zocht en besloot na bezoek thuis het bed te kopen na =/- vier weken werd het bed geleverd en het oude bed afgevoerd prima service en een mooi bed.

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.