Super snel!

Donderdag besteld, dinsdag al heerlijk riant douchen.

Prima, zoals vooraf aangegeven

Prima, zoals vooraf aangegeven

Vriendelijk en correct

Vriendelijke ontvangst en bejegening. Oplossingsgericht meedenken.

prima, alles klopte

Zie boven.

Harde werkers, heel netjes en beleefd en komen afspraken na!

Geen controle bij het afleveren van het product.

Grote beloftes die niet nagekomen worden. Erg jammer . Meer controle voor ze een product bij iemand thuis afleveren zou problemen voorkomen .

goeie persoonlijke service

wat ons overhaalde om voor Max te kiezen is dat ze tevoren thuis kwamen kijken voor advies en met een koffer met kleurstalen; daardoor konden we precies bepalen wat in onze badkamer past

Wij zijn tevreden

Nette en harde werkers

Goede keus gemaakt

Het eerste contact was goed, het bezoek aan huis met de mogelijkheden was helder, de offerte was duidelijk. Niks moet, geen druk om een beslissing te nemen. Denk erover na. De werkzaamheden waren correct uitgevoerd door een vakspecialist met zijn maatje. Altijd overleg voor plaatsing. Je merkt er niks van de werkzaamheden en er was weinig/geen rommel. Ze namen alles mee. Een lekkage achteraf werd binnen een week opgelost. Altijd bellen als er een mankement is, zegt de vakspecialist bij het afscheid.

Vroeg uit de veren en in vlot tempo werd alles vakkundig gedaan! Alles werd perfect schoon achtergelaten. Net en vriendelijk personeel Korte wachttijd (eigenlijk niet eens) vlotte afhandeling met een prachtig resultaat. Van offerte tot plaatsing was ik zeer positief onder de indruk!

Prima bedrijf met erg goed personeel en top produkten

Het begon met zeer deskundig advies van adviseur Jacobus wat voor mij de doorslag gaf om MAX Welzijnswinkel mijn inloopdouche te laten installeren. De levering en montage was een genot om de monteurs Jacobus en Berdinand aan het werk te zien zo enthousiast om een goed stuk werk af te leveren. Ook de dames op kantoor Hennie en Lynn een pluim voor de betrokkenheid van ons project.

Uitmuntend

Wij hadden met spoed een muurbeugel nodig. Ondanks dat hun planning vol zat, zijn we geholpen. Gisteravond om 19.00 uur stonden ze voor de deur, en dat binnen twee dagen. Het is goed om te weten dat de mensen van Max welzijnswinkel, altijd het onmogelijke, mogelijk maken. Een hele geruststelling voor de toekomst. Onze dank is groot.

Onze wensen zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Correcte en deskundig advies zowel aan de zaak en bij ons thuis, niets opdringen ( u vraagt en wij draaien) daar houden wij van afspraak is afspraak. Ook de montage door de technicus is perfect en netjes uitgevoerd. Waarom geen 10 ,de montage kosten vonden wij erg hoog ,misschien is hier nog een correctie mogelijk ? . Toch zijn wij een tevreden klant.

Snel en accuraat

Snelle reactie opvragen en een oplossend vermogen om je als klant nog sneller te helpen.

MAX verdient het om van harte te worden aanbevolen !

Een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan! Het traject 'van bad naar inloopdouche' begon met een uitstekend advies; uitvoering nog binnen de gestelde termijn; gerealiseerd door twee hardwerkende mannen (die zich nauwelijks tijd gunden voor een broodje) en die de klus, inclusief het vervangen van een radiator en een badkamermeubel, in een - lange - werkdag wisten te klaren. Het daags daarna geconstateerde euvel aan de thermostaatkraan werd snel en adequaat opgelost: er werd een nieuwe kraan geplaatst. Kortom: MAX verdient het om van harte te worden aanbevolen!

We zijn zeer tevreden over de plaatsing in één dag en het resultaat.

Het is te kort dag om onze ervaringen te vermelden, tot nu toe positief.

Goede ervaring, prima bedrijf.

De douche ruimte moderniseren met eerst de voorinspectie en bespreking van de mogelijkheden en de wensen. En daarna de plaatsing van de nieuwe doucheruimte in een halve dag. Resultaat waar ik blij mee ben, een vergrote ruimte , van 80x80 cm naar 90x90 cm en een verlaagde vloer van 4 cm. Ik kijk er elke dag met plezier naar en geniet van het gemakkelijke in- en uitstappen.

Goed en vriendelijk

Goed vriendelijk netjes de badkamer die jullie bij ons geplaatst hebben ziet er geweldig uit wat een verschil met die oude TOP. De hartelijke groeten uit Groningen stad.

Keurig advies en prima geholpen met een gedreven monteur ! Blij mee.

Na de advertentie in het Nederlands Dagblad van jullie contact opgenomen om advies en een voorstel tot verbetering. Op een vlotte wijze inzicht gekregen hoe de doucheruimte ingericht zou kunnen worden. Na aanpassing vlot geleverd. Tot volle tevredenheid door de monteur geplaatst ! Aan te bevelen !

Gewoon top, goede service, fijne mensen en kwaliteit

snel gewerkt en schoon opgeleverd

wij zijn heel tevreden, alles ziet er mooi uit. Wij zagen pas later dat de zeepkorf scheef hing.

Top bedrijf snelle levering

Super snelle levering als netjes en schoon

Beste adres voor een inloopdouche!

Prettige verkoopster, process gaat heel snel, prijzen zijn ok. Heel veel mogelijkheden en keuze aan accessoires. Douche inbouwen was binnen een recordtijd gedaan, capable en behulpzame monteurs die ook nog na het plaatsen een fonteintje in het toilet hebben opgehangen. Kan MAX welzijnswinkel aan iedereen aanraden.

professioneel

Professionele en hardwerkende teams

Goede service alles zoals afgesproken

We zijn zeer tevreden over de dienstverlening, dat zijn we al jaren.

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.