Keurig en goede service

Problemen snel opgelost.

Netjes en snel.

We zijn keurig geholpen bij de ombouw van bad naar inloopdouche. Vriendelijke mensen, zowel in verkoop als uitvoering. Goede service. Komen afspraken wat betreft levertijd na.

Vakkundig werk, alleen de prijs van een lamp erg hoog, jammer

Wat een prestatie

Na een helder en duidelijk gesprek met de adviseur, hadden we er helemaal zin in. Een nieuwe douche, toilet en een nieuw wastafelmeubel, allemaal in 1 dag gemaakt! Wat werken de jongens hard door. Tijd voor koffie hebben ze amper. Wat zijn we blij met de goede adviezen.

Efficiënt en afspraken worden minutieus nagekomen.

Vanaf advies tot en met de installatie van de badkamer perfect verlopen. Klant is bij deze organisatie echt koning. Aanrader!!

Een Nieuwe badkamer van Max met wel hele vergaande gevolgen !! ( Deel 3 )

oor wat betreft de gepoogde dwaling van de zogenaamde expert om de kwestie op een hele misselijke en vooral hele onmenselijke manier te verdraaien. Wij adviseren mensen als zij hier dan een badkamer bestellen heel goed te letten op de afwerking en met name op de vloer van de douche..... ( graag hoor ik mensen met ook een soortgelijke ervaring ) Aangezien dit voor senioren als ook hun familie hele nare en blijvende gevolgen kan veroorzaken !!!! En het bedrijf reageert nergens op.. Een voorzieningen rechter zal hier dan binnenkort maar over moeten gaan oordelen over gaan oordelen.

Een Nieuwe Badkamer van Max met wel hele vergaande gevolgen !! (deel 1)

Bij deze een ervaring welke gaat over mijn vader van 79 en moeder van 80 jr oud, Na een veilige senioren badkamer besteld hebben bij Max Welzijnswinkel... Dit op advies van een medewerker van Thuiszorg hebben zij destijds naeen heupoperatie van mijn vader aangegeven dat de oude douchecabine niet voldeed aan de veiligheids- richtlijnen van de thuiszorg. Na aanleiding daarvan heeft mijn vader toen besloten om een nieuwe badkamer te laten plaatsen en is er speciaal gekozen voor een bedrijf wat gespecialiseerd zou zijn in senioren badkamers. en dit was MAX Welzijnswinkels Na een huisbezoek van een vertegenwoordigster van dit bedrijf en is er na het huisbezoek en een offerte een badkamer besteld welke van alle gemakken voorzien zou zijn en vooral met betrekking tot de veiligheidvoor senioren wat dan ook juist de reden van aanschaf was.. Vervolgens is de badkamer geleverd omstreeks Juni/Juli in 2021, alles leek buiten een verkeerd draaiend kastje in orde alleen later is gebleken dat de nieuwe douchevloer nog gladder was als dat die oude douchevloer was. Terwijl de offerte en bestelformulier en factuur duidelijk aangaf dat het een speciale anti-slipvloer was met zelfs 2 jaar garantie. Doordat mijn vader na zijn heupoperatie een periode in verzorgings huis zat voor revalidatie en herstel heeft hij er toen in eerste instantie geen gebruik van kunnen maken en hebben we er eigenlijk ook niet opgelet totdat mijn moeder aangaf dat de medewerker van de thuiszorg had aangegeven dat deze nieuwe douchevloer mogelijk nog gladder en gevaarlijker was dan de oude douchecabine en dat hier echt iets aan moest gebeuren omdat dit niet verantwoord was. Vervolgens was mijn moeder nadat mijn vader net weer thuis was uit verzorgingstehuis tijdens het douchen uitgegleden en vreselijk ten val gekomen en was bont en blauw na deze val op de gladde douchevloer waar zij in een benarde positie bijna een uur heeft gelegen aangezien mijn vader dusdanig in paniek geraakt omdat hij (Zie vervolg )

Zeer tevreden en daarom meteen aanbevolen bij een familielid!

Er werd keurig gewerkt en alles werd weer netjes opgeruimd!

uitstekende service, prima producten

Onze douche is in 1 dag geplaatst. De mannen hebben netjes gewerkt. Toen ze merkten dat er een verstopping was (waar wij niets van wisten), hebben ze het probleem opgelost. Dat was heel fijn en scheelde veel extra tijd, die nodig was geweest als er een andere loodgieter bij had moeten komen. We zijn heel tevreden over het resultaat.

Werkzaamheden voortreffelijk uitgevoerd.

Zowel de totstandkoming van de offerte als het uitvoeren van de werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Prima bedrijf

Informatie vooraf, bezoek aan huis, vrijheid bij keuze, oplevering , alles volledig naar wens. Kortom een aanrader!

Geweldig vooraf en tijdens de montage en zeer goede kwaliteit

Geweldig vooraf en tijdens de montage en zeer goede kwaliteit. Onze dank.

Erg betrouwbaar.

Zeer goed en klant vriendelijk.

Prima uitleg bij eerste bezoek en snelle levering en plaatsing

Zijn erg tevreden over alles van telefonisch contact tot uitleg en offerte en plaatsing. Snelle levering en binnen 2 dagen een prima badkamer. Er was een beschadiging tijdens plaatsen wat kan gebeuren, maar ook dit snel opgelost. Wij zullen jullie zeker aanbevelen.

positief

goede, klantgerichte communicatie, vlotte vervanging van badkuip door douchecel door attente en goedgemutste installateurs.

Er is super netjes gewerkt en in record tempo inloopdouche geplaatst door mensen met kennis van zaken. (Niek en Jacobus). En niet te vergeten de adviseuse Lynn die heel duidelijk en kundig is.

goede voorlichting en prettige werklui

Douche, wastafel en toilet in 1 dag vervangen. Op een klein detail na ( spiegelkast boven wastafel sluit niet helemaal goed) uitstekend werk afgeleverd.

Top !!!

Inloopdouche en vloer keurig netjes door 2 monteurs gemaakt. Alles netjes achtergelaten. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Geweldige badkamer

Vlotte levering, vriendelijke mensen

Prima ervaring

Er is netjes gewerkt! Wij zijn heel blij met onze nieuwe douche. Bij de factuur zat een richtlijn voor het onderhoud van de gebruikte materialen. Compliment hiervoor en ook voor de mondelinge uitleg.

5 sterren service

Mijn man had zo snel mogelijk een hoog- laagbed nodig. Binnen een paar dagen stond hij er. Werd zelfs op zaterdag geleverd en gemonteerd. Klasse

Ben zeer tevreden.

Werd professioneel geholpen in de winkel. Uitvoerig en ter zake kundig.

Een Uitstekende berijf

Een voorbeeldig bedrijf: telefonisch overleg is gemakkelijk, snel en accuraat, een offerte wordt comfortabel thuis en snel gemaakt, de afspraken worden nageleefd, de mensen komen op tijd, er wordt prachtig werk geleverd en alles wordt netjes opgeruimd. Er valt niets op aan te merken. Complementen voor het mooi werk! Een echte aanrader!

Vriendelijk, deskundig, efficiënt

Wij zijn onder de indruk van de gediciplineerde efficiënte aanpak van de monteur. Aan een stuk doorwerken, koffie mee naar 'de werkplaats'. Om 07.00u voor de deur, 15.00u klaar! Een prachtige douche achterlatend en alles netjes operuimd.

Fijn bedrijf! Heel tevreden.

Op de 50+ beurs in contact gekomen met de Max welzijnswinkel. Als snel volgde een afspraak voor advies aan huis. Heel prettig en meedenkend. Nog voor de verwachte datum werd de douche vervangen. Hardwerkende medewerkers, die goed overlegden en netjes werkten. We zijn superblij met onze nieuwe douche!

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.