Het ziet er keurig uit!

Prima werker! Wel wordt er weinig tijd genomen voor contact met de klant! Zou fijn zijn om klein praatje te maken. Keurig werk geleverd! Hartelijke groet.

Zeer tevreden, keurig en snel gewerkt.

Snel geleverd , keurig volgens afspraak.

Het was gewoon fantastisch.

Alles was uitstekend geregeld.

Heb alles zeer positief ervaren

De monteur stond lekker vroeg voor de deur en is gelijk aan de slag gegaan aan een stuk is pas gestopt toen hij klaar was, het resultaat is verbluffend, alles keurig netjes gedaan en de afwerking is ook prachtig. Ik heb geen moment spijt van mijn beslissing om Max Welzijnwinkel mijn nieuwe douche te laten doen, ik zal hen als het nodig is bij iedereen aanraden. Van mij een grote dikke plus voor Max Welzijn winkel

Super gedaan

Zeer vriendelijk

Zeer goed een 10 score

Er is prima werk verrichtte ziet er heel goed uit jammer dat de monteur zich zelf niet even voorstelden toen hij binnen kwam

Mijn schoonmoeder is zeer tevreden m.b.t. de uitvoering en nazorg. Tip onze zijde is wel dat jullie de vloeren leverancier beter niet kunnen laten kitten als afwerking. Dit even los van de kleur van de kit welke ook niet goed was.

Aardige menaen, netjes werk geleverd

Voor een redelijke prijs een mooie badkamer

Na bezoekjes van enkele andere aanbieders gekozen voor MAX welzijnswinkel, die het prettigst contact waren en een goede aanbieding deden. Het werk werd keurig uitgevoerd door vriendelijke vakmensen.

Prettig voorbereidend adviesgesprek. Verbouwing van mijn hele badkamer in 3 dagen is uitstekend gedaan. Het oude bad is verwijdert en vervangen door een mooie, ruime inloopdouche. Nieuw toilet, kastjes en wasbak. Mooie strakke wanden en nieuwe vloer. Heel netjes en snel gewerkt. Keurig alles geplaatst en netjes afgewerkt. Ben heel tevreden met mijn nieuwe badkamer.

Volgens verwachting

Prima werk, compliment voor de monteur

Snel en netjes gewerkt

Fijne monteurs die meedenken met de klant. Groot hoekbad eruit en douche teruggeplaatst. Vloertje kwam 2 dagen later. We zijn tevreden over de service

Snel, vakkundig en netjes.

De mannen waren er op tijd. Leek wel een goed geoliede machine. Waren goed op elkaar in gewerkt. Alles netjes en schoon afgeleverd. Super bedankt mannen.

Super geregeld

Super geregeld snel erg mooi afgewerkt

Wat n genot, veiligheid en gemak!

Met alle contactmomenten werd er blijk van vakwerk gegeven.

Prima bedrijf, komen gemaakte afspraken goed na, service ook prima.

Alles is perfect gelopen

Professioneel;aandacht ; rustig ; ruimte voor de inbreng (vragen over ic e.d) van de klant. En een veilige douche !!

Prima kwaliteit comfortdouche tegen een redelijke prijs.

Prachtige comfortdouche in een dag geïnstalleerd door monteur Jacobus. Kwaliteit prima tegen een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel. Gewoon een TOP bedrijf die doen wat ze zeggen.

Very good experience.

Consultant very experienced and gave very good advice. Work done very efficiently and in a clean way.

Betrokken en goed

Vanaf het eerste telefonisch contact tot aan het plaatsen van de inloopdouche, uitstekende service. 1 klein minpuntje, er kwam geen bevestiging van de aanbetaling, verder niets dan lof.

GEWELDIG, VLUG EN NETJES

De meneer die het kwam plaatsenwas erg zwijgzaam, was netjes en vlug. Wat tegenvalt is de glaswand die ondanks een speciale behandeling niet mooi opdroogd

Goed gedaan

Eerste contact: goed. Uitvoering: mooi en volgens het plan. Kwaliteit van de glaswand en de douchekraan: matig.

Uitstekend.

Plaatsing van inloopdouche in 1 dag is uitstekend verlopen. Netjes gewerkt, alles keurig afgewerkt. We zijn erg tevreden.

keurig en correct geleverd

prettig in de omgang met jullie bedrijf en kwaliteit van hoog niveau

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.