Prima geholpen bij de aanschaf. Uitgevoerde werk is zeer netjes gedaan zonder minpuntjes. Enigste aanbeveling ter verbetering is dat jullie communicatie via o.a. internet er op lijkt dat jullie alleen aan bejaarde mensen verkopen. Ik weet inmiddels beter. Zou graag nog een vervolg afspraak maken voor nog wat extra accessoires in de badkamer. Mvgr Frank Langes

goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Top service en snel geregeld

De service van MAX was super! Mevrouw Das gaf ons alle informatie die we nodig hadden. En kon onze vragen goed en duidelijk beantwoorden. De monteur heeft binnen 1 dag ons oude bad omgetoverd tot een nieuw en veilige douche. Wij zijn hartstikke tevreden!

Dubbel

De plaatsing van onze inloopdouche in één dag is op zich goed verlopen. Goede en positieve inzet van de monteurs. De afwerking is wat minder, specifiek bij de kitranden. De after sales daarentegen waren zeer teleurstellend. De volgende dag na plaatsing spoelde de inhoud van het toilet terug via de afvoer van de nieuwe douche rechtstreeks de douche in, geen prettige ervaring. Hiervoor was niet echt begrip bij MAX, het lag beslist niet aan de nieuwe afvoer, het kwam wel vaker voor en we moesten maar een ontstoppingsbedrijf inschakelen. Zoals gezegd, zeer teleurstellend.

Klantgericht, vriendelijk en kwaliteit

Goed huisbezoek voor de bestelling. Goede info tijdens bestelling. Zeer professionele installatie. Kwalitatief goed product. De kosten meer dan waard.

Zeer klantvriendelijk.

Mijn vraag per e-mail direct beantwoord en actie ondernomen. De levering duurde wat langer maar daarna meteen actie ondernomen en opgestuurd. Eerst werd nog gevraagd of ik het zelf kon aanbrengen. Dat kon ik , dus alles zeer snel geleverd. Hulde!

Goed advies, correcte behandeling.

Goede service bij de afhandeling.

Onze ervaring met Max welzijnswinkel is zeer positief.

De installatie van onze inloopdouche verliep vlot. De installateur was op tijd en werkte de hele dag gestaag door. Om 20.00 uur was onze badkamer getransformeerd tot een modern en goed afgewerkt geheel. We zijn heel tevreden.

Geweldig en in 2 dagen verbouwd.

Geweldige werknemers hebben in 2 dagen mijn badkamer en wc helemaal verbouwd in een moderne strakke uitstraling en is tevens bijna onderhoud vrij . We genieten elke weer van onze badkamer vooral mijn man die slecht ter been is kan nu zelf douchen zonder hulp.

Deskundig

Intake in goed overleg. Wel advies maar geen aanzet tot onnodige aankopen. Zeer snel geplaatst en ook heel belangrijk, heel weinig "rotzooi".

heel positief over onze nieuwe inloopdouche

Was verbaasd dat de monteur (alleen)er al om 7.00uur voor de deur stond. Heel netjes gewerkt en alles keurig gemonteerd en op geruimd. Jakobus was zeer vriendelijk en netjes.

Helemaal geweldig!

Vanaf het prettige informatiegesprek met mw. Das tot en met plaatsing is helemaal top! Geen nonsens, geen mooie verhalen maar zeer duidelijk in de uitleg. Om 7 uur stonden de monteurs ( vanuit Nunspeet!!) bij ons voor de deur, om 14.30 uur was de klus geklaard. Niets was ze teveel, lekker meedenken hoe een euveltje op te lossen. De materialen zijn fantastisch, mooie wanden en vloer. Dit was top, een douche en bad eruit en een mooie inloopdouche terug. Wij bevelen Max ten zeerste aan!

op een paar punten na zeer tevreden

De afwerking van douche en toilet prima. De mannen die douche en vloer plaatsten werkten prima... vakmensen. Maar waarom geen 5 sterren? Reclame en resultaat klopten niet. De instap op reclame gelijkvloers ( van te voren wel gezegd dat er een kleine inlooprand is), de uitvoering niet. instaphoogte nu 9 1/2 cm. De inruilkorting in de plaatselijke weekkrant varieerden van € 10,-- per leeftijd tot € 1100,00 korting per uitvoering Wij kregen € 8,00 per leeftijd. ?? Met vriendelijke groet

Onovertrefbaar

Wij zijn sprakeloos van alle verschillende elementen wbt de badkamer: Service, uitvoering, persoonlijke benadering, creativiteit; dus perfect

Prima service en alles prachtig afgeleverd

Klantgericht en kundig advies. De werkzaamheden zijn zorgvuldig en netjes uitgevoerd door ervaren mensen.

Monteurs kwamen op tijd in 1 dag oude douche eruit en nieuwe erin. Alles precies volgens afspraak en alles keurig geplaatst en alles netjes achtergelaten. Vriendelijke monteurs moest je echt roepen voor koffie anders gingen ze gewoon door. Geweldig bedrijf kan ik een ieder aanraden. Ben

Snel en correct gewerkt

Wij zijn een heel tevreden klant

Goed werk!

Bad eruit, douche erin, in 1 dag, strak en goed, aanrader!

Helemaal super, vanaf offerte tot en met levering

Heldere offerte, afspraken worden nagekomen, prima opgeleverd! Kortom 100% tevreden.

ik ben erg tevreden over Max Welzijnswinkel.

Zowel de 1ste kennismaking, uitleg etc was erg goed en duidelijk. De uitvoering; bad eruit en douche erin, is keurig uitgevoerd. Ik ben erg blij met de douche.

Mw. Das geef mij veel hoop wat betreft menselijkheid en kundigheid.

Mw. Das en Jacobus verrichten hun werk op heel kundig manier. ze zijn ook heel lieve en meelevend mensen.

Heel prettig in alle opzichten!

Vriendelijke en kundige monteur; complimenten voor Jacobus. Douchekop ontbrak (vergeten op de order/factuur), werd de volgende dag bezorgd door koerier. Heel tevreden.

Alles goed en snel gegaan.

Goed werk afgeleverd.

Kwamen redelijk op tijd en werkten snel en goed door

Fijn bedrijf, fijne medewerkers.

Uitstekende ervaring met Max Welzijnswinkel. Ombouw van bad naar douche verliep van a tot z gesmeerd. Zeer tevreden!

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.