Fijn bedrijf, fijne medewerkers

Van begin tot eind een uitstekende indruk gekregen van Max Welzijnswinkel. Met name de persoonlijke benadering is prettig, complimenten voor mevrouw Das, de verkoopster die ons heeft geadviseerd. Alles werd uitgebreid toegelicht en afgestemd op onze wensen. Ook de monteurs verdienen een 10. Ze werken bijzonder vlot en heel netjes.

Netjes, correct, vriendelijk, kortom uitstekend.

Zie omschrijving.

Onveilig en niet volgens offerte

Blijf uit hun vingers!!!! Badkamer bij mijn moeder totaal niet via de offerte. En alles is veel te duur. Vloer zou stroef gemaakt worden. Vloer is gladder dan ooit. 3 m2 gesprayd, 190 euro!!. Douchescherm is onveilig. Staat los. Buurtzorg durft niet mijn moeder meer te douchen. Glazenwand zou behandeld worden met antikalkspul. Dan zou het water op de wand moeten parelen, doet het niet. Dus zit het er niet op. Voor een beetje kit 450 euro moeten betalen. Uurloon komt omgerekend op 120 euro per uur. Offerte was gemaakt op basis van 2 werklieden 1 dag. Er kwam 1 man en die was met 4 uurtjes klaar. Nu hoorden we dat die 2e man ziek was en daarom niet kwam, maar we moeten hem wel betalen!!! Meteen moeten betalen en wij zitten nu met tig klachten. We mochten de badkamer ook niet eerst zien. Als er klachten zijn hoef je ook nog niks te betalen. Voorbedachte rade dus. Je maakt een offerte en later maak je een factuur met werkelijk gebruikte materialen en arbeid. Max doet dit niet, want bij de een valt het tegen, bij de ander mee. Je betaald dus ook voor een ander!!!? Belt iemand nav je klachten is er geen gesprek mogelijk. Verder dan “weet ik niet” en “ik heb het niet gezien” komt hij niet als je wat vraagt Verder ratelt hij aan 1 stuk door, zodat jjj niks kunt zeggen Pas op voor dit bedrijf

Alles volgens afspraak gebeurd,keurig en netjes!

Wij zijn zéér tevreden, alle afspraken zijn perfect afgewerkt. Alles is netjes en zorgvuldig gedaan. Oude materialen meegenomen. Wij raden Max Welzijnswinkel zeker aan er wordt goed naar je wensen geluisterd waardoor er mooie en goede offerte tot stand komt. Chapeau.

Wat zijn wij blij met het resultaat! Er is door de monteurs hard gewerkt, van bad naar douche! Zitje en grepen zijn geplaatst in overleg met ons. We hadden dit nooit kunnen bedenken. Vriendelijke vakmensen!

Niet veilig

Onze huisarts(een beschermd beroep(huisarts!) en na inspectie van de badkamer door deze persoon) deelt mijn volgende mening: glazen wand(1,80m×1,80m) wordt losjes gemonteerd(siliconenkitje en aluminium sleufpaaltje waarvan diepte 2 cm), deze wiebelt heftig bij de minst geringste luchtverplaatsing en kan derhalve volstrekt niet veilig bevonden worden voor gebruik door senioren en raadt gebruik AF!!! Verliest men evenwicht, druk je de glazen wand er zonder problemen uit met alle gevolgen van dien. De wand dient verankerd en gezekerd te worden. Bedrijf benadert, maar die zijn schijnbaar tot klaarblijkelijk niet bereid te komen met een oplossing, want installatie zal volgens specificatie zijn geschied en bij extra sleutelen zal de garantie komen te vervallen. Erg dure grap en de douche kan niet gebruikt worden. Misschien bedenkelijk een welzijnswinkel die een dure grote glazen wand aanbiedt te installeren voor gebruik door senioren! Vindt zekering en verankering plaats, is het een redelijk tot goed produkt(echter niet aan te bevelen voor zowel senioren als kinderen), maar aangezien dit op zich laat wachten, ben ik bang, dat ik naar de Formido of Gamma moet voor een sleufpaaltje en het boeltje zelf moet zekeren. Bevalt dit gepruts niet, zal de grote glazen dure wand na stukslaan wel in een oud emmertje passen en zonder probleem in de glasbak glijden en heb ik weer een veilig te betreden en te gebruiken badkamer. Let wel: Het bedrijf werkt alleen met GLAZEN wanden ten behoeve van afscheiding!!! Adviesgesprek heeft 8 minuten geduurd en scoort een onvoldoende. Ontwerp scoort een onvoldoende voor het praktische gedeelte van de glazen wand, een 9,5 voor grepen en zitje en een 9,5 aanzicht. Sloop en installatie een 9,5. Een oplossing aandragen heeft vooralsnog niet plaatsgevonden en laat op zich wachten na verscheidene keren gebeld te hebben. Tenzij een degelijke oplossing is het bedrijf niet aan te bevelen als U een hoger niveau van veiligheid zoekt. Zegt U het zelf maar!!!

Zeer goed , medewerker heeft netjes en zeer hard gewerkt .

Zijn erg tevreden over het resultaat , is aan te bevelen !

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Onze inloopdouche in een dag geregeld, keurig netjes afgewerkt en waarbij de looproute keurig werd afgedekt, zodat er weinig of geen vuil is achtergebleven, wij zijn zeer tevreden met de montage van het geheel en kunnen veilig douchen met voldoende handgrepen, ook de schuifdeur werkt prima met een vertraging. Hartelijk dank.

Ik ben zeer tevreden over de sympathieke benadering en uitstekende informatie die we kregen van de Max-medewerkster over de mogelijkheden voor aanpassing van onze badkamer. De beloften zijn volledig waargemaakt en we zijn heel blij met onze vernieuwde, senior-proof badkamer. Ook zijn we meer dan tevreden over de vriendelijke houding van de uitvoerders en hun keurige manier van werken: van harte aanbevolen!

super

Jullie maken de afspraken helemaal waar. Zoals afgesproken kwam 1 monteur maandag 22 maart om 7.15uur v voor de plaatsing van de inloopdouche, om 17.uur was de monteur klaar op de vloer na, daar kwamen woensdag 24 maart twee monteurs voor die de vloer hebben gelegd. We zijn zeer tevreden over de monteurs en de plaatsing, Onze verbazing is groot dat jullie waarmaken dat in nog geen twee dagen onze inloopdouche is gerealiseerd naar volle tevredenheid. Wij zullen zeker reclame maken voor jullie bedrijf. Hartelijke groet, Hans en Anneke Kamps.

Mijn eerste kennismaking met uw verkoopadviseur L Das was duidelijk en vertrouwend.de afsprak met de montuur dhr:J Beukers was heel fijn keurig op tijd zeer tevreden prachtig geplaatst snel en keurig afgewerkt.er is niets op aan te merken. Hoeveel dank. H van den Hoogen

zeer tevreden

Vakmanschap en zeer goede kwaliteit materiaal.

Snelle reactie, goede prijs, mooie douche :-)

Bij t eerste gesprek thuis werd er goed mee gedacht, konden zelf dingen kiezen en t is zo geworden, als we wilden. Bedankt Max :-)

Fijne service mooi werk

Prettig geholpen van begin tot eind. Fijne mensen en mooi werk.

mijn ervaring was heel goed.

ik heb een inloopdouche laten plaatsen .de monteurs waren er op de afgesproken tijd alles werd netjes afgeplakt na kortstondig haken is alles gemonteerd . en prijs kwaliteit is zeer goed .

Boven verwachting

Afgelopen week is onze oude douche cabine in krap een dag verwijderd en hebben wij hiervoor in de plaats een prachtig, nieuwe douche ruimte gekregen die weer jaren mee kan. Onze badkamer lijkt weer als nieuw. Wat een vakmanschap van Max en de monteur en keurig werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

keurig werk geleverd.

Monteur heel beleefd, keurig op tijd. Netjes gewerkt, was op tijd klaar. Ik vond het achteraf wel prijzig.

Het plaatsen van de inloopdouche is zeer goed verlopen.

Netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd ! Blij dat we het gedaan hebben.

staat wel goed alleen de laden zijn nog zo stroef

Topbedrijf

Na eerder onze badkamer volledig gerenoveerd te hebben, heeft men nu hal en toilet gerenoveerd. Er was hierna een probleem met de toiletpot maar na dit gemeld te hebben is dit zeer snel en tot volle tevredenheid opgelost.

Precies zoals ik besteld had!!!

Netjes op tijd kwam de werknemer alleen om de badkamer te veranderen in 1 dag: bad er uit en inloopdouche erin. Ik verwachtte 2 werknemers dus ik dacht, zal hij het wel redden in 1 dag. Maar al het werk ging voorspoedig en rond 17.00 uur was hij klaar. Alles netjes opgeruimd. Hij gunde zichzelf weinig pauzes dus de koffie maar tussendoor gegeven. Dat had hij zeker verdiend. Aardige en deskundige werknemer. Petje af!!!!

Uitermate tevreden

Ik ben uitermate tevreden met de inbouwdouche M.n. DE SNELHEID, waarmee jullie ons geholpen hebben was fantastisch. De inbouw is secuur en probleemloos verlopen. Het was m.n. een dag met heel veel....koffie, waarbij de werkzaamheden onverdroten door gingen. In ca. 7,5 uur een prachtig resultaat !!!!!!!

Uitstekend geleverd werk en binnen 1 dag klaar.

Goed bedrijf, goede voorlichting en uitvoering

Zijn klantvriendelijk, beleefd, behulpzaam. Een aanrader! Denken mee over de situatie in de badkamer en de afwikkeling daarvan.

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.