heldere afspraken deskundig advies

De badkamer is in korte tijd geleverd volgens afspraak en het werk is netjes uitgevoerd.

Bad vervangen door inloopdouche. Netjes en snel gerealiseerd. De vlotter van de WC zou ook gerepareerd worden. Hier zijn we tot op heden nog in afwachting van.

Vakmensen, goede afwerking.

Mannen waren heel netjes, alle overtollige spullen werden meegenomen, aanbeveling voor andere mensen.

Prima!

Goede service en goede montage. 10 jaar garantie op het douchescherm. Het vele geld zeker waard.

Top werk geleverd

Er is een inloop douche geplaatst en een hoekbad weggehaald. Er is netjes gewerkt en de vloer en trap waren netjes afgedekt, Er is Top werk geleverd! Mvg C.Lust

geweldigineenwoort

met de afspraken met de levering en de plaatsing geweldig deze mensen die komen hun afspraken na alles netjes op tyd in een woord geweldig groetjes aan mevr das

Heel tevreden

Dit is een heel goede keus geweest. Het enige vervelende was dat ik lang moest wachten voordat plaatsing mogelijk was, maar de afwerking was perfect.

Een echte aanrader!

In één dag het bad eruit en een prachtige inloopdouche geplaatst. Ziet er mooi uit. Er is keurig gewerkt, vriendelijke monteurs en voor ze weggaan ruimen ze alles op en stofzuigen de looproute. We zijn meer dan tevreden.

De verbetering van de badkamer ging goed, de vloer ligt iets anders.

Zoals gezegd is het werk goed uitgevoerd. Een tegenvaller was dat de vloer de volgende dag en toen pas in de avond werd verbeterd. Dat had ik graag tevoren geweten. Misschien had ik er zelf bij stil moeten staan, maar dat de vloer hoger zou worden en dat daardoor de deur moest worden aangepast en dat ik daar zelf voor moest zorgen was een tegenvaller.

Alles volgens afspraak verlopen.

Fijne zaak, bekwame vakmensen, uitstekende service, kortom wij zijn een zeer tevreden klant.

IK ben zeer tevreden

Heel goed offerte zeer duidelijk.

Goed werkt geleverd

Professioneel werk geleverd.

uitmuntend

Top op alle belangrijke punten : garantiebepalingen , toegankelijkheid , advies , nakomen afspraken , netheid en de kwaliteit van de geplaatste inloopdouche . Niet goedkoop , maar prijs / kwaliteits verhouding uitstekend .

Prima geholpen

Zee goed.

Correcte en vlotte, nette plaatsing van de douche.

Super bedrijf met super medewerkers en topkwaliteit werk.

Bijzonder prettig contact van begin tot eind voor de verbouwing van onze badkamer. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon aangenaam tijdens het hele proces. Plaatsing/verbouwing in 1 dag voor elkaar waarbij bijzonder netjes is gewerkt met oog voor detail. Echt een aanrader! Alle medewerkers van Max Welzijnswinkel bedankt, vooral Lynn en Jakobus!

Het is geworden zoals ik heb afgesproken.

Prima vakmensen die goed maatwerk hebben geleverd ter plekke. Daarna alles weer netjes opgeruimd.

super heel mooi.

Super hard en netjes gewerkt. En waren er al voor tijd. En dan al zo ver naar de plaats van bestemming gereden. top. Een dikke pluim.

ik ben tevreden over de ombouw van bad tot douche.

De nieuwe douche werd professioneel en in minder dan een dag aangelegd. ik ben tevreden.

Keurig gewerkt

Vlot Veilig Vriendelijk Vakmensen

Prima uitgevoerde werkzaamheden, helemaal naar wens.

Alles keurig netjes op 1 dag uitgevoerd. Personeel zeer kundig, en klant vriendelijk. 1 klein min- puntje, aan de complete douche: de afvoer zit precies op het punt waar je normaal gaat staan, niet zo handig. Verder alles prima.

Een bedrijf dat via een uitstekende planning volkomen voldeed aan onze verwachtingen.

Binnen de afgesproken planningstijd ( 3 à 4 weken ) is afgelopen woensdag de nieuwe douche cabine in onze badkamer geplaatst. De 2 werkers hebben zeer zorgvuldig gewerkt en binnen de beloofde dagtijd de klus geklaard. Bovendien alles netjes opgeruimd. Bedankt Jan en Bep Veerkamp

De badkamer is naar tevredenheid gedaan. Er was de volgende dag een klein probleem maar is dezelfde dag opgelost

Alles boven verwachting.

Perfecte installatie, kundig personeel en goede communicatie .

Goed uitgevoerde werkzaamheden, met aantal kleinere opleverpunten waar snel op gereageerd werd.

Het betrof in totaal 3 badkamers in een huis. Opleverpunten werden snel en serieus in behandeling genomen. Prettige monteurs die professioneel hebben gewerkt.

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.