Top bedrijf

Alles in de puntjes geregeld. Zeer nette en vriendelijke accountmanager. Net personeel. Geweldig hoe Max welzijnwinkel heeft meegedacht in een voor ons moeilijke tijd.

DOOR MAX'S WELZIJNSWINKEL IS MIJN VAKANTIE GEWELDIG EN UITGEBREID!!!!!!!!!

DOOR DE SCOOTMOBIEL HEB IK EEN ONTZETTEND FIJNE VAKANTIE .; DOOR DE GOED ONDERHOUDEN SCOOTIES EN DE VRIENDELIJKE BEZORGING EN OPHALEN . MAX IS EEN BEDRIJF WAAR JE VAN OPAAN KAN !!!!!!!!!!!!! IN EEN WOORD '' GEWELDIG ". IK HOOP NOG VELE JAREN VAN MAX'S WELZIJNS WINKEL GE- BRUIK TE KUNNEN MAKEN. GA ZO DOOR. VRIENDELIJKE GROET DEA SIEMENS SCHEVENINGEN. EN EEN DIKKE TIEN!!!!!!!!!

Scoot werd op vakantieadres gebracht en weer opgehaald op de afgesproken dag en tijd. Zeer vriendelijke medewerkers.

zeer snelle goede service

na telefonisch contact stond het bed na 2 dagen in slaapkamer klaar. omdat onze moeder bijna 2 jaar niet thuis had geslapen, en nu weer helemaal thuis kwam wonen wilde ze weer samen in d'r eigen bed. Dit werd mogelijk door een bedlift onder het eigen bed te plaatsen. Beiden kregen dus nieuwe lattenbodem maar de andere bedspullen konden weer gebruikt worden. Het omdraaien met wassen was nog een dingetje, maar daar heeft Max een speciaal hekje voor dat de zorg er s'morgens even op zet. Wij zijn zeer tevreden, onze ouders nog meer!

bad eruit: douche erin!! geweldig.

Vorige week is bovenstaande klus in 1 dag geklaard. Zonder problemen en vanaf het eerste contact met Lynn is alles perfect gegaan. Een ander groot bedrijf, de badmeesters van … nam niet eens de moeite om een offerte te maken. Zij zitten nog wel in Nunspeet. Ik ben heel tevreden, ook met de monteurs. Alles keurig achtergelaten. Aanrader!!

Vriendelijk en professioneel zowel in de aankoopadvisering als bij de installatie

Klant is belangrijk, ieder doet wat ze zeggen!

We hebben met diverse medewerkers, door het gehele proces van "bad eruit, douche erin", contact gehad. Vanaf eerste contact tot aan het laatste, perfect gelopen. Materialen en performance zien er bijzonder professioneel uit. Misschien is een ander meer op de voorgrond, Max welzijnswinkel is een aangename keuze, van harte aanbevolen!

Prima; hard gewerkt mooi resultaat

Binnen een dag vakwerk geleverd zoals afgesproken. We misten nog wel beetje uitleg over e.e.a.

De kwaliteit van de geleverde producten zijn goed, er waren heldere afspraken die alle zijn nagekomen Binnen 1 dag was het werk klaar. We zijn zeer tevreden.

Gewelig

Het is in woordt geweldig Keurig strak af gewerkt

zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over het monteren van onze badkamer. Geen overlast en een snelle afhandeling.

Prima ervaring

Thuis uitleg en opmeten en keurig op tijd afgeleverd.

Zeer vriendelijke medewerkers.

De adviezen die ik kreeg waren heel verhelderend en deskundig. Daardoor heb ik nog wat andere hulpmiddelen gekocht.

fantastich had het eerder moeten doen

niet te beschrijven.

Erg prettig geholpen

Goed materiaal. Deskundige medewerkers. Alles in overleg

Wat een prestatie in 1 dag!

Van begin tot eind een goed contact gehad met het team van MAX welzijnswinkel. We hadden tussendoor nog vragen, we konden direct bij ze terecht. Staan gelijk voor je klaar. We zijn erg tevreden over het eind resultaat! Nu weer met een veilig gevoel onder de douche.

Goede advisering en snelle uitstekende service

Een complete badkamerrenovatie in ruim 2 dagen. D.w.z. douchebak en bad eruit badmeubel en toilet eruit en vervolgens wanden en vloer opnieuw bekleed en mooie inloopdouche, toilet en badkamermeubilair geplaatst. Wij zijn zeer tevreden met het schitterende resultaat. Tenslotte iedereen bedankt (Lynn, Jacobus, Rutger) voor jullie snelle en vriendelijke service.

Volledig ontzorgd, kwaliteit geleverd

We hebben onze hoge douchebak laten vervangen door een lage inloop douche. Van verkoop tot levering niets anders dan lof. Vooral de monteurs verdienen een grote pluim, ze werken zo correct en werken alles zeer netjes af. Ik ben zeer blij dat jullie zo vriendelijk met jullie klanten omgaan. Aanrader voor allen.

Afspraken stipt nagekomen, uitstekende nazorg

Onze ervaringen met Max Welzijnswinkel zijn zeer goed. Prima ontvangst en uitstekende informatie in de showroom in Elspeet. Afspraken werden stipt nagekomen. De nazorg kon niet beter. Kortom: wij zijn zeer tevreden over "van bad naar douche" met Max Welzijnswinkel! Henk en Els, Antwerpen

Geweldige oplossing voor vakantieverblijf

Ik kan me zeer slecht voortbewegen door ziekte. Thuis gebruik ik dagelijks een scootmobiel. Op vakantie had ik deze ‘luxe’ nooit, wat me ernstig beperkte. Toen ik er achter kwam dat ik een scootmobiel kortdurend kon huren greep ik deze kans aan: geweldig! Weer mobiel! Klein minpuntje was dat de stoel niet kon draaien, waardoor aanschuiven op t terras minder was.

Voor iedereen aan te bevelen, U word met raad en daad te woord gestaan heeft u vragen ze worden opgelost

Ben erg tevreden, vooral de service is top

Scootmobiel voldeed aan de verwachting. De service is erg goed.snelle afhandeling

ondeugdelijk materiaal

De scootmobiel stond regelmatig stil. Mijn man is electrotechnicus, dus kreeg het ding wel weer aan de praat (contact accu hapert). Hij heeft het mobiel 's avonds zelfs schoongemaakt! Maar zonder zo'n handige man waren we goed in de problemen gekomen. De instructie over het uit elkaar halen van het mobiel bleek niet correct te zijn (er kon meer uit elkaar gehaald worden), zodat we ons aanvankelijk een breuk hebben gesjouwd. Er ontbrak een onderdeel (niet relevant voor het vervoer) en dat werd pas opgemerkt bij het afhalen. Kortom: waarvoor betalen wij servicekosten? Je mag toch verwachten dat een gehuurd mobiel is nagekeken en in orde bevonden. Degene die in de winkel bediende was voorkomend.

Geweldige ervaring

We hadden scootmobiel om mee te nemen naar Duitsland met vakantie. Hier bleek de scootmobiel niet naar behoren te werken, dag later stond maxwelzijn winkel bij ons in Duitsland bij de caravan, met een zwaardere type scootmobiel, helaas was de oplader niet in de auto mee gekomen en is per DHL er direct achter aan gezonden , dit noem ik echt service. dat je meteen de service bied die er nodig was. Helemaal top max welzijn winkel. Ok zeg een dikke 10 voor service en voor de contacten met de medewerkers. Als ik weer een beroep moet doen voor een scootmobiel dan is de gang naar max welzijn winkel snel gemaakt. Als ik nu hoor dat iemand een scootmobiel nodig heeft maak ik snel reclame voor max welzijn winkel

Prettige ontvangst in de winkel met perfecte service.

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.