Great service and product

House delivery and pickup. The scooter was in great condition and served it purpose. Will definitely recommend and use it again.

Goede ervaring

We huurden een scootmobiel deze zomer op vakantie in Weert, Limburg, werd vanuit vestiging Elspeet prima verzorgd. Ook een schadegevalletje met de scoot werd prima afgehandeld. Goede service en een onthoudertje voor volgend jaar.

Super tevreden

hele goede service goeie uitleg en erg vriendelijk. Rolstoel was als nieuw en prettig in gebruik. Ik kom zeker nog een keer een rolstoel huren.

geweldige service en goede kwaliteit

Scootmobiel en service waren zo goed, dat ik de scootmobiel heb gekocht.

Fijne laagdrempelige welzijnswinkel

Waren op zoek naar een eenvoudige scootmobiel , hebben hem hier gevonden voor een leuke prijs , kon gelijk een proefrit maken , hebben hem direct gekocht . Personeel verdient een pluim .

Ik heb goede ervaring met MAX welzijnswinkel en service.

Zie bovengenoemde ervaring.

Heel persoonlijk

Ik ben blij met de verandering van bad naar douche. Het ziet er mooi uit. Ook de service achteraf is goed

Netjes en snel gewerkt.

Heb mijn badkamer laten veranderen. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Ben in mijn sas met het resultaat. Ook de prijs viel mij zeer mee. Heb jullie bedrijf dan ook aan menigeen aanbevolen.

Geweldig goed afspraak prima service

Goede prijs afspraak geen leeftijds korting maar gelijk goed prijs

"Aftersales" kan beter,email werd niet beantwoord.

MAX medewerkers kwamen mooi op tijd,en waren vrij snel klaar met het installeren van de douche die ik had besteld. Alles netjes achtergelaten. Na enkele dagen zag ik dat de bodem een afwijking t.o.v. de wand had,in de lengte, van ongeveer 1.5 cm. Niet echt rampzalig,maar de mail die ik hen erover stuurde,inclusief foto's, is echter nooit beantwoord. Jammer MAX ! Moet beter kunnen ! Vr gr, AJW

Zeer prettig

Snelle montage en prettige vakmensen

Uiterst tevreden

Alles wat afgesproken is zijn ze nagekomen. Het enige wat ik adviseer is, de week na de plaatsing ook telefonisch kontact op te nemen voor de aftersale. Dan kan men direct zijn of haar oordeel geven. Dit omdat het hoofdzakelijk ouderen zijn en die Maken misschien niet allemaal gebruik van internet. Het is nu inmiddels meer dan 3 maand geleden dat hij is geplaatst. Dan weet je of het goed bevalt, dus deze evaluatie is dan prima.

Super service!

Bij aanschaf rekening gehouden met onze verhuisdatum die al op korte termijn was. Mooie kwaliteit, ook nog na paar jaar gebruik. Bij lekkage in woning zeer snel aanwezig om breekschade aan badkamer te herstellen. Heel vriendelijk personeel.

Prima prima

Snelle en grondige afhandeling van problemen, geen gezeur.

De scootmobiel is geweldig.

Het bezoek thuis was informatief prima. Ze schepten vertrouwen, zodat ik hem gelijk gekocht heb. Ik heb er zoveel plezier van. Je kunt er zo de supermarkt mee inrijden. Dat is voor mij zo belang- rijk want ik kan het niet meer lopend achter de winkelwagen. Ik kan u niet zeggen hoe dankbaar ik hier voor ben. Wat is de Heere goed. Nooit had ik eerder zo,n kleine scootmobiel gezien. Zo ziet u maar waar de gezinsgids al niet goed voor is. Vriendelijke groeten, G. Molenaar-Bons

Fantastische service. Heel klantvriendelijk.

Prima ervaring gehad, Als je gezondheidsklachten heb met slapen, hun doen er alles aan om tot een goede oplossing te komen welke matras en of bed bodem je nodig hebt. Omruilen is bij hun ook echt geen probleem. Kies je voor kwaliteit en goede service ga dan naar Max welzijnswinkel.

Ronding 9

8072 TB Nunspeet

0341 - 781111

Over MAX Badkamers

MAX badkamers is opgericht in 2014. Wij zijn begonnen als een familiebedrijf en uitgegroeid tot een succesvol bedrijf, waar inmiddels niet meer alleen familie werkt. Onze visie is comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Samen met u komen we tot een mooie, comfortabele en veilige oplossing. De verandering van materialen en mogelijkheden dienen zich in een hoog tempo aan. Wij onderscheiden ons door te luisteren naar de behoefte van onze klanten. Samen met onze leveranciers proberen wij nieuwe producten te ontwikkelen die aan de vraag voldoen. Aanpassingen zorgen ervoor dat u langer thuis kunt blijven wonen, maar wij gaan verder dan dat. Wij zorgen ervoor dat u, wanneer u beperkingen krijgt en wellicht hulp nodig heeft, zolang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Dit kan soms al met kleine aanpassingen. Bij renovatie van uw badkamer kijken wij naar wat u wenst en wat er nodig is, met of zonder hulpmiddelen. Steeds meer jongeren kiezen ook voor onze producten. Wij kijken ook naar de trends van nu. Het belangrijkste is, dat u een badkamer aanschaft waar u op de korte en de lange termijn plezier van heeft. MAX maakt genieten mogelijk.