Lekker buiten sporten op een geweldige locatie

Mijn ervaring met Vencera is prima. Er staan ervaren trainers voor de groepen die weten waar ze mee bezig zijn. De trainers kunnen je zeker helpen met het beste uit jezelf te halen op sportniveau. De groepen waarin getraind wordt zijn prima qua grootte en gezelligheid. Ikzelf sport veelal in de buitenlucht, op wisselende terreinen. Dat vind ik nog het allerfijnst!

• Hoe ervaart u de trainingen? Gezellig en intensief
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De groepssamenstelling en het verbeteren van mijn prestaties

Afwisselende trainingen, uitdagend,motiverende trainers

Elke week afwisselende bootcamp trainingen. Op mooie locaties! Nu is het aanbod ook nog uitgebreid met Strong Nation, Zumba en Cross Fit! Alles heerlijk in de buitenlucht. De trainers zijn deskundig en dagen je uit om het beste uit jezelf te halen! Staan open voor feedback en voor ideeen van de leden! Al met al zeer tevreden!

• Hoe ervaart u de trainingen? Uitdagend en afwisselend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Elke training is gezellig en sportief
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Trainen op de mooiste locatie van Nederland

Op zaterdagochtend geeft Harmen, van Vencera, training op het strand van Ouddorp. Een fantastische locatie, een professionele trainer en een gemotiveerde groep zorgen voor een heerlijke start van de zaterdag! Harmen geeft gevarieerde trainingen en maakt gebruik van de omgeving. De duinen bieden veel mogelijkheden. Naast alleen maar op en af rennen kun je ook tijgerend omhoog met prikstokken. Trainen op het strand is goed voor je gewrichten, veel zachter dan asfalt. Naast het trainen van je core, werk je ook aan je conditie. Kortom een gevarieerd trainingsprogramma, waarbij je voor jezelf bepaald hoe zwaar je het maakt. Na de training is er tijd voor een kopje thee of koffie bij de strandtent.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? De trainingen zijn goed afgestemd op de groep. Wekelijks komen alle spiergroepen aan bod. Zonder dat je het in de gaten hebt, werk je aan je conditie.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Naast de trainingen het sociale gedeelte: met de groep nog even wat drinken, de acties die Harmen uit zet, zoals een bbq en een fotowedstrijd om nog meer mensen actief te krijgen.

Heerlijk buiten sporten

Elke training is een verrassing wat we doen! Maar iedere keer met een voldaan gevoel naar huis!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Meestal zijn ze lekker pittig, ofwel genieten
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Met een gezellige groep sporten

Leuke en gevarieerde trainingen

Pittige en gevarieerde training met altijd aandacht voor de individuele sporter.

• Hoe ervaart u de trainingen? Prettig
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Altijd ruimte voor een grapje
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

De bootcampavonden zijn vaste prik!

Gezellig met leuke mensen en goede trainers op een ontspannen manier sporten. Ik kijk altijd uit naar mijn sportavondje. Omdat het heel afwisselend is, raak ik nooit verveeld.

• Hoe ervaart u de trainingen? Positief
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Met vrienden sporten in een groep. Trainingen op het strand.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Motiverend om op een simpele en leuke manier in beweging te komen

De begeleiding tijdens het sporten is fijn, er is aandscht voor houding en verbetering. Daarnaast wordt je goed geinformeerd en het is ook nog eens gezellig! Er is altijd variatie dus je doet niet snel dezelfde oefeningen. Kortom, leuke manier om in beweging te komen en te blijven!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Voldoende variatie!
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Samen sporten met de groep!
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Sporten op het strand, de mooiste locatie die er is!

Sporten op het strand, heel het jaar door! Elke week is de training weer anders en er is ruimte om op mijn eigen niveau + intensiteit te trainen. De begeleiding en de leuke groep maken dat ik op zaterdag ochtend mijn wekker zet om er bij te zijn.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Best goed.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De sfeer van de groep tijdens de trainingen.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Heerlijk jezelf uitleven in de buitenlucht

De trainingen zitten vol mogelijkheden en vernieuwingen. Geen enkele training is hetzelfde. Een leuke groep, mooie locaties, gezellige trainers. Er is ruimte voor een grapje en gezelligheid, maar tegelijkertijd wordt er serieus gewerkt aan het verbeteren van conditie, kracht en uithoudingsvermogen.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Je wordt tot het uiterste gedreven en ze zijn heel gevarieerd
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De trainingen aan het water.

Afzien en lachen tegelijk

Sinds een aantal maanden weer gestart. Met als doel mijzelf fysiek moe te maken i.p.v. mentaal en mijn rugspieren te trainen i.v.m. scoliose. Trainers nemen de tijd om te zorgen dat je de opdrachten goed uitvoert en helpen je elke sessie weer meer uit jezelf te halen. Daarnaast sport ik in een supper leuke groep waarbij lachen een vast onderdeel van de training is!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Goede verhouding tussen conditie en kracht.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Onder het genot van een glimlach elkaar motiveren door te zetten.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Met veel plezier trainen op je eigen niveau

Ondanks dat ik maar een 1x per week abonnement heb boek ik wel vooruitgang. Doordat je samen traint ben je gemotiveerder om toch die voor je gevoel net even te pittige oefeningen wel te doen! Hele leuke sociale sportgenootjes en niet te vergeten toffe trainers!

• Hoe ervaart u de trainingen? Altijd een voldaan gevoel
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? elke avond is weer gezellig
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Sportief en gezellig programma op maat samengesteld

Voor een groepsactiviteit waren wij op zoek naar een gezellig maar ook sportieve activiteit. Harmen heeft de tijd genomen om met ons om tafel te gaan, te luisteren naar onze wensen en met creativiteit een mooi programma samen te stellen. De groep (12-16 jarigen) hebben een top avond gehad waardoor we positief het aankomende jaar konden starten.

Leuk en effectief

Het is leuk om in de groep intensief te trainen

• Hoe ervaart u de trainingen? Intensief en effectief
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Gezelligheid
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Prettige begeleiding en veel variatie spreken mij aan.

Veel sport voor weinig geld. Ook de variatie van de oefeningen is erg breed. Prettige begeleiding en veel aandacht. Al met al, top !

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Heel prettige sfeer.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Allemaal
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Goede begeleiding en heerlijk om buiten te sporten.

De lessen zijn afwisselend, je kunt meedoen op je eigen niveau. Het is oom gezellig, dus een extra motivatie.

• Service N.v.t.
  • Hoe ervaart u de trainingen? Positief, gezellig, afwisselend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Onverwachte opdrachten, zoals een so soort van voetbal me t je handen.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Het was een hele leuke ervaring om zo te bootcampen en hele goede begeleiding super leuk om te doen zou het iedereen aanraden Sander v Sas

top

toppers

• Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Vriendelijk, flexibel, persoonlijk maar toch samen, laagdrempelig, ruime keuze aan lessen en altijd lachen.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Leuk, je kan aan jezelf werken maar toch samen zijn.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Elkaar motiveren om door te gaan.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super fitness-uur met top begeleiding

Wekelijks doe ik mee met de fitnesslessen van Vencera. Fijne lessen in een goede sfeer. Goede professionele begeleiding van de coach.

• Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Ik moest in korte tijd nog fitter worden om een sporttest van mijn opleiding te behalen. Door social media ben ik bij Vencera terecht gekomen en heb ik contact opgenomen. Kort daarna kreeg al een reactie terug om eens kennis te gaan maken. Na de kenmismaking wist ik dat ik bij Vencera wilde gaan sporten. Ik heb de trainingen al zwaar ervaren, maar vooral ook heel leuk en gezellig. Ik werd goed gemotiveerd om echt alle 100% te geven. Ook de afwisseling en de creativiteit van de verschillende oefeningen waren heel leuk. Ook kon ik met al mijn vragen over voeding, enz bij de de trainer terecht. In korte tijd ben ik nog fitter geworden en heb ik mijn doel behaald. Kortom, Vencera heeft mij gemotiveerd en mij geholpen om mijn doel te behalen.

• Hoe ervaart u de trainingen? Zwaar, maar heel leuk
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Dat gevoel wanneer de training er opzit en je weet dat je alles hebt gegeven. Mede dankzij de oppeptalks van de trainer
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super leuke, uitdagende en gezellige bootcamp!

Vencera is top! Zeer professioneel en goede begeleiding. Lessen zijn leuk en gevarieerd met veel gezelligheid!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Professioneel, leuk en gezellig!
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De les zelf, de gezelligheid onderling!

Lekker sporten

Nu ruim 9 maanden bezig met personal training. Door de enthousiaste coaching en de duidelijke progressie vindt ook deze niet zo fanatieke sporter het leuk. Een blijvertje!

• Hoe ervaart u de trainingen? Super positief

Leuk en toch trainen

Het zijn altijd afwisselende oefeningen, en omdat je met meerdere mensen tegelijk buiten bezig bent maakt dat het juist leuk. Het is nooit hetzelfde en zo kom je ook niet in een demotiverend sleur.

• Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Altijd enthousiaste mensen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Heerlijk trainen in de buitenlucht

Zweten, spierpijn en kapot gaan maar heel voldaan als je klaar bent en de volgende dag weer aan het aftellen tot de volgende training.

• Hoe ervaart u de trainingen? Heel goed
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De groepsopdracht winnen met de leukste foto van onze groep

leuke kids bootcamp

onze zoon gaat met superveel plezier naar de bootcamp in Bruinisse

Meeuwenlaan 5

4306BS Nieuwerkerk