Fijne sfeer. En serieus sporten

Leuke groep. Stimuleren elkaar. Trainer is top. Veel afwisseling in de trainingen.

• Hoe ervaart u de trainingen? Uiterst voldaan na afloop
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De trainingen.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Zeer goede en leuke trainingen en trainers

Enthousiaste en deskundige trainers die gevarieerde en leuke lessen geven. Als je klaar bent weet je zeker dat je iets gedaan hebt.

• Hoe ervaart u de trainingen? Zeer goed
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Dat zijn er veel

Prettige begeleiding en sfeer

Afgelopen maandag voor de eerste keer mee gedaan aan de bootcamp. Er hangt een fijne sfeer en we kregen de juiste begeleiding. Je kan makkelijk reserveren voor de les waar je aan mee wilt doen en er is een snelle en vriendelijke communicatie

• Hoe ervaart u de trainingen? Pittig maar leuk
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Leuke trainingen voor jong en oud

Zowel voor jong als oud is Vencera een leuke bootcampclub!

• Hoe ervaart u de trainingen? Leuk en gevarieerd
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Fijne en vooral leuke lessen Zumba.

Een vrolijk uurtje dansen in de buitenlucht, heerlijk!

• Hoe ervaart u de trainingen? Leuk
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Als het zonnetje schijnt en de Spaanse deuntjes op de achtergrond.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Heerlijk bezig zijn in de buiten lucht.

Ik heb tot nu toe alleen zumba en power nation gedaan maar vindt het beiden leuke lessen. De Zumba is heel verschillend qua muziek en de bewegingen die je er bij moet maken en het fijne is als je de moves eenmaal weet kan je het altijd moeilijker maken dus kan je makkelijk mee instromen. Power nation was ook heel leuk wel pittig maar je hebt wel het gevoel dat je iets hebt gedaan! Het is gewoon fijn dat je buiten bezig bent en een leuk muziekje erbij!

• Hoe ervaart u de trainingen? Leuk,gezellig,sportief,variatie
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Heerlijk buiten bewegen met een leuk muziekje
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Hele leuke en fijne manier van sporten!

Mijn ervaring met Vencera is tot nu toe positief. Ik doe sinds kort mee met de Zumba lessen op dinsdagavond in Zierikzee. Het is altijd leuk en gezellig. Voordeel is dat het lekker in de buitenlucht is en als het regent kunnen we in een ruimte van Sportworxs. Heerlijk bewegen op leuke muziek!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Goed!
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De Zumba lessen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Professionele eerste bootcamp training gehad

Vanochtend mijn eerste bootcamp training gevolgd bij Vencera. Het aanmelden en het contact ging heel makkelijk. Training was leuk en gevarieerd. Door de smal Group lessen is er echt persoonlijke aandacht voor je en krijg je tips bij het uitvoeren van de oefeningen. Ook heel benieuwd naar de andere lessen. Ik ben enthousiast!

• Hoe ervaart u de trainingen? Professioneel
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super actieve en gezellige training

De trainingen worden vol enthousiastme gegeven, maar kijkend naar wat voor ieder haalbaar is op zijn niveau.

• Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Gezellige groep, goede begeleiding, leuke oefeningen

Ik heb maandag voor de eerste keer meegetraind. Was fijne training!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Goed!
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Eerste keer was zeker geslaagd.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super inzet, betrokken kinderen!

Wij hadden een geweldig verzorgde dag vol bootcamptrainingen voor kinderen. Harmen deed dit met veel enthousiasme en passie.

Hele leuke training

Goede opbouw van de training.

• Hoe ervaart u de trainingen? Heel leuk
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Nooit gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden.

Rollebollen op straat waar iedereen je ziet. Ik dacht dat is niks voor mij, maar mijn schoondochter vroeg of ik meeging. Ik vond dat een compliment, want hoe vaak komt dat voor. De training is buiten en zeer gevarieerd. Nooit gedacht dat ik het leuk zou gaan vinden om mijn grenzen op te zoeken in het sporten en daar ook nog van te genieten. Een groot bijkomend voordeel vind ik dat er door die sportende mensen weer leven in de stad komt. Iedereen komt tot zijn recht in onze groep en het is ook heel gezellig.

• Hoe ervaart u de trainingen? Gevarieerd en uitdagend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Aandacht en betrokkenheid en leuke acties
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Leuke manier om aan je conditie te werken

Bij Vencera kun je op een leuke en afwisselende wijze aan je conditie werken. De groep sleept je er doorheen en zorgt er voor dat je blijft komen. Dankzij de trainers haal je meer uit jezelf dan je denkt te kunnen.

• Hoe ervaart u de trainingen? Pittig en motiverend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Trainingen, drankje achteraf, contacten met andere sporters

Afwisselende trainingen met goede begeleiding

Afwisselende trainingen met goede begeleiding

• Hoe ervaart u de trainingen? Afwisselend en pittig

Veel afwisseling en uitdaging

Elke week opnieuw is de training anders en daardoor nooit saai. Ik vind het goed aangesloten op ieder z’n persoonlijk niveau en doel en daarnaast is het ook nog eens gezellig. Echt een aanrader voor buitensporten!

• Hoe ervaart u de trainingen? Uitdagend en goed
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Samen sporten en de jaarlijkse bbq en jaarboek komst
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super leuke lessen,iedere keer weer wat anders

Super leuke lessen , iedere keer wat anders einde van de lessen met een voldaan gevoel naar huis .

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Leuke lessen iedere keer iets anders , einde van de les weg met een voldaan gevoel
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Goede, veelzijdige trainingen met persoonlijke begeleiding!

De trainers bij Vencera bieden allerlei sporten en soorten trainingen aan. Heel leuk om die afwisseling te kunnen hebben. Er wordt ook gezorgd voor een goede opbouw in niveau in de trainingen, dus je boekt op eigen tempo progressie.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Zie hierboven, veelzijdig, uitdagend genoeg, persoonlijk, energiek
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Top, makkelijke service en leuke lessen

Makkelijk te gebruiken service met de app en leuke lessen.

• Begeleiding N.v.t.

Leuk

Vriendelijk en flexibel

• Hoe ervaart u de trainingen? Gezlli Gezellig
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Altijd leuk
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Sportieve, gezellige, afwisselende sporten worden geboden bij Vencera

Vencera bied verschillende soorten sport, voor jong en oud en aanpasbaar bij iedere niveau. De trainingen zijn uitdagend en met veel afwisseling qua activiteiten. De groep waarin je sport is gezellig en je wordt uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Uitdagend en met voldoende afwisseling
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Ik ga graag naar de trainingen elke week
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Leuke en goede trainingen.

Vencera geeft leuke en professionele trainingen! Er zit altijd variatie in de oefeningen en met een team sporten is erg leuk. Er is toch altijd een stok achter de deur om te gaan. Ook top dat er elke keer nieuwe trainingen bijkomen zoals Street kickboksen. Zo varieer je lekker! Ik ben tevreden en blijf lekker sporten in Breda!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Top trainingen en professionaliteit!
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De interactie met andere sporters en de verschillende oefeningen en trainingen.

Meeuwenlaan 5

4306BS Nieuwerkerk